duminică, 9 octombrie 2016

Florin Ianovici, slujitorul Domnului

    
  Ultimile evenimente care i se întâmplă fr. Florin Ianovici m-au descumpănit, trebuie să recunosc. Am scris o postare şi mi-am etalat dezamăgirea, amărăciunea, faptul că pentru mine ca şi pentru  alţii multe întrebări s-au dezlănţuit... În postarea mea- Cine va ridica pâră... am răspuns durităţii cu duritate, ochi pentru ochi...
Zile în şir m-am rugat, am plâns în faţa lui Dumnezeu şi l-am întrebat : de ce, Doamne îngădui aceste lucruri în viaţa slujitorului Tău? Mi-am pus întrebări şi m-am îngrijorat, văzând atitudinea conducerii cultului şi considerând-o prea firească şi de neînţeles. Am stat în post şi rugăciune şi El mi-a dat răspuns.
În urma acestui răspuns, declar că deşi mă simt rănită de răutatea şi nedreptatea care s-a abătut asupra pastorului Ianovici, începând din acest moment mă voi ruga pentru toţi cei care l-au denigrat, l-au nedreptăţit pe F.I. ca Dumnezeu în marea Sa milă să-i ierte pe toţi şi să dea putere de smerenie şi învingere pastorului , spre slava Domnului Isus, Hristos, de dragul Lui şi pentru-că  este nevoie de lucrători cu har, căci mare este secerişul. La fel mă voi ruga pentru cei care mi-au trimis mesaje ofensatoare, deşi afirmă că sunt credincioşi.  Aşa au ales unii: să defăimeze, să dispreţuiască pe alţii şi să se ridice ei în ochii altora şi în proprii lor ochi.Oare trebuie să ne rugăm şi să iubim chiar pe vrăjmaşii noştri? Eu cred că da, deci rămân în aşteptare, rugându-mă, să lucreze Domnul Domnilor aşa cum voieşte El.
Ascultaţi şi voi, răspunsul este clar aici, într-o predică de la om la om, simplu şi concis, pe înţelesul fiecărui om : https://www.youtube.com/watch?v=UZKzLFKbH-M 

    Am înţeles de ce pastorul stă în tăcere şi nu dă dezminţire sau explicaţii. Acest om, care iubeşte sufletele pierdute, slujitor al Dumnezeului Celui viu,  stă sub ocrotirea Celui Prea Înalt, şi niciun om, nimeni nu are drept de judecată asupra lui, doar Dumnezeu. Acest om s-a aşezat în smerenie sub scutul dragostei Domnului nostru, sub apărarea şi dreptatea Lui. Atât.
Rămân alături de el cu post şi rugăciune şi cu siguranţa că totul este sub controlul Tatălui nostru. Haideţi să ne alăturăm rugile noastre, rugilor fratelui nostru şi să aşteptăm răspunsul lui Dumnezeu.. AMIN.
Doamne binecuvântează-ţi unsul  cu putere, cu răbdare, cu toate binecuvântările Tale şi binecuvântează biserica Betel.AMIN.

elena marin alexe

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Anonim Anonim spunea...

Daca tot va erijati in aparator al lui Florin Ianovici trebuie sa luati in calcul si acuzatiile pe drept care i se aduc. Una din ele este legata de .... Puteti sa va interesati ca, nu de pu Prin comparatia cu slujba de avocat?

12 noiembrie 2016, 08:26

elena marin-alexe spunea...

Eu nu m-am erijat în apărătorul pastorului Ianovici, am fost greşit înţeleasă, d-le anonim sau anonimă...
Eu îmi slujesc Stăpânul, pe Cel Prea Înalt şi dragostea faţă de El nu-mi permite să denigrez, să rănesc, să dispreţuiesc ci din contră mă îndeamnă la iubire, iertare, facere de bine, răbdare, şi mă străduiesc să fac voia Lui. Cuvântul sfânt spune că în vremurile din urmă, dragostea celor mai mulţi se va răci.Ei bine, eu nu doresc să fac parte dintre cei mai mulţi. Când aţi citit ultima oară, pe genunchi, cu sufletul deschis în Luca 6:22 ? sau 1 Corinteni 13:4-8? Eu am făcut asta.Vă sfătuiesc să cititi, să postiti, pentru a înţelege ce înseamnă Dragostea lui Dumnezeu. Ce aţi scris dv aici am dreptul să consider bârfă ordinară şi parcă nu aş crede că sunteţi un creştin, nu, căci un slujitor al lui Hristos nu ar împrăştia asemenea mizerii. Niciodată! Absolut niciodată. De ce v-aţi străduit să-mi daţi atâtea amănunteşi să-l denigraţi pe pastorul Ianovici în faţa mea, dacă nu sunteţi ros de invidie şi răutate? De ce nu aţi ales să vă rugaţi pentru el, dacă credeţi despre el tot ce mi-aţi scris? Nu asta e de datoria unui creştin autentic? Măcar de dragul lui Isus şi a lucrării Sale nu ar fi trebuit să vă scuipaţi veninul... Domnul Isus a restrâns cele 10 porunci în una singură: Să iubeşti pe Domnul Dumnezeul Tău şi pe aproapele tău ca pe tine însuţi. E cea mai grea poruncă pentru mulţi care se cred creştini. Dar ...fără împlinirea ei nu vor putea vedea faţa lui Dumnezeu şi mântuirea. Vreţi să vă spun ceva? Mi-e silă, dar mi-este şi milă de d-stră.Vă las la mila Domnului nostru şi mă rog să vă ierte pe dv-stră şi pe toţi ceilalţi...
12 noiembrie 2016, 13:00

Nu am vrut să dau public tot comentariul pe care l-am primit. Dacă ar fi fost semnat aş fi făcut-o.