luni, 6 februarie 2017

5 Februarie 2017







Am fost contrarariată de faptul că ordonanţa a fost dată pe furiş, noaptea...Unele puncte din ordonanţă sunt suspecte...aşa că mi-am dorit să fiu şi am fost printre cei care şi-au manifestat paşnic, în faţa Guvernului României, opţiunile, dorinţele, părerile, crezul într-o societate mai onestă, A fost extraordinar să cânt imnul României alături de 300.000 de mii de oameni. Emoţionant!
Dumnezeu să binecuvânteze România!

PS. Chiar dacă aşa simt, nu-mi dispreţuiesc prietenii care au alte opţiuni politice. Asta înseamnă democraţie şi respect.

elena marin alexe


4 comentarii:

depozitarul spunea...

Satul si eu de anatemizarea lucratorilor.


https://depozitarul.wordpress.com/2017/02/08/iadul-politic-sau-despre-demonizarea-adversarului/

Renuntam prea usor unii la altii doar pentru ca ne gandim la cei din Guvern..dar aia nici nu se gandesc asa de mult la noi.

CEle bune

elena marin-alexe spunea...

depozitarul
Da, ce-i prea mult şi rău strică...

La mine s-a gândit guvernu' ăsta, că doar mi-a adăugat... 30 lei la pensia şi aşa...vai de ea...Hm.
Mulţumesc pentru popas. Un gând bun, dela Vrancea!

Expat World - Tagum spunea...

Hello My friend.. It is nice to read your fine work once again. I hope you are well and that life has been good to you and your family.. I have made changes on the health blog over the last couple of year.. still visit there and leave me a note as you can... Blessing doc

elena marin-alexe spunea...

Expat World - Tagum

Mulţumesc Doctore, Carl! Blessing!