sâmbătă, 27 aprilie 2013

Ce vă spune imaginea?

8 comentarii:

Cristake spunea...

Joaca Spurcatul golf cu oameni...... :(

elena marin-alexe spunea...

Cristake
Chiar asta crezi?

Cristake spunea...

nu stiu cine o fi facut... imaginile astea, daca se vor funny sau altcumva. Eu zic ca e doar o interpretare, pot fi mai multe, ca ne impinge ceva sau cineva la (auto)nimicire. Poate nu neaparat atat de brusca - o analogie ar fi pacatul fumatului - e sinucidere lenta sau cel putin un viciu nefolositor.
Chiar imaginea unei astfel de borte imense - fara oameni care sa se zvarle de parca nu ar avea minte - si tot ar fi destul ca sa imi faca pielea de gaina.

elena marin-alexe spunea...

Da, cred că este o interpretare..Poate aşa şi-a imaginat autorul zilele din urmă ale planetei noastre. De fapt mi se pare co ar fi cam zilele pe care le trăim...

corina spunea...

M-am uitat la imagine apoi mi-am chemat odraslele sa ieie si ele aminte la ceea ce se intampla in lumea moderna.
Orice interpretare ai da toate duc la acelasi punct comun.Adica e vai si amar de noi!!!!
Oricum e cutremurator tot ceea ce se intampla!

Radu spunea...

Imaginea sugerează destinul invariabil al omenirii. Mai devreme ori mai târziu cu toţii ajungem acolo. Numai că unii o fac peste rând, grăbindu-se parcă. Să nu le-o ia alţii înainte. Cu alcool, cu droguri , tutun , nopţi pierdute...stress...Oare de ce ? Cine ştie ?

elena marin-alexe spunea...

corina
E vai si amar de noi...
Bine ai spus draga Corina!

elena marin-alexe spunea...

Radu
Cutremurator! Acesta este cuvantul potrivit, Radule.Multumesc.