luni, 8 februarie 2010

Casuta de vis


Imaginile ce urmeaza sa le parcurgem prezinta o casa cu totul neobisnuita construita de insusi proprietarul
si socrul acestuia, impreuna cu trecatori si prieteni aflati in vizita. Costurile extrem de reduse,
respectul fata de natura si forma arhaica sunt trasaturile ce descriu cel mai bine casa din Tara Galilor.
Costuri reduse

Imaginile ce urmeaza sa le parcurgem prezinta o casa construita in Tara Galilor de insusi proprietarul
Simon Dale si socrul acestuia, impreuna cu trecatori si prieteni aflati in vizita. Procesul de constructie
s-a finalizat dupa 3 luni, in care s-au lucrat intre 1000 si 1500 de ore si s-a investit suma de 3000 de lire
sterline, costul pe metru patrat fiind de 60 de lire.


Nu ti-ar placea sa petreci macar o vacanta in aceasta casuta care te face sa intri intr-o altfel de lume ?







Aceste fotografii le-am postat cu permisiunea domnului ing. Donca, caruia ii multumesc!

42 de comentarii:

Passion4God spunea...

Frumoasa casuta...exact ca cele din povesti.

Jacktels Kochbuch spunea...

Hallo Doamna Elena,

foarte frumoasä si functionalä Casa.
Aicia se confirmä iaräsi Vorba mea, cind stäpinesti Meseria, nu te costä nici pe Sfert.
Respect pentru Hobby Meserias..

Cu drag Jacob

Gingasia spunea...

Mirific, e casuta de shtrumfi!

aniroc spunea...

Intr-adevar!!!cred ca e locul cel mai potrivit, unde se poate"asculta"(daca pot sa spun asa:),)linistea.Super frumoasa.

nakudo spunea...

stiti ca eu sant indragostita de aceasta casa,,,in care santem invitati toti cei cu suflete curate...toti cei care avem inima si inocenta...in calitate de gazda...domnul inginer a spus ca toti putem sa ne bucuram de aceasta minunatie....stiu ca si dv santeti indragostita de casa hobitilor si spiridusilor...zbor inalt...draga mama

mmary spunea...

O casuta draguta, interesanta, originala, insa nu m-as vedea locuind in ea...cu atatia copilasi in jur probabil ar intra cu totul in pamant ... :)

Domnul sa va binecuvanteze!

Laura spunea...

Oho, e totalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

dyanna spunea...

E superba !

compadvice spunea...

Superba casuta:)foarte frumoasa!Asa mi-as dori si eu una:)O zi minunata va doresc!

Lisandru Cristian spunea...

Cred că ar fi o experienţă de neuitat. Am intra cu paşi delicaţi direct într-o poveste. Şi ne-am dori să rămânem acolo... O săptămână bună vă doresc!

kis spunea...

Foarte interesant, maiestrie englezeasca!

ELENA spunea...

Arată superb...mi-ar plăcea
câteva zile să petrec acolo
în aer liber...
O săptămână frumoasă vă
doresc scumpa mea Tiză!
Pe fulgi de nea,vă
trimit îmbrăţişarea mea!

amintiridinviitor spunea...

Foarte frumos :X Mi-as dori asa ceva... macar o zi sa stau in ea..

elena marin-alexe spunea...

Passion4God-
Superba!

elena marin-alexe spunea...

Jakob-
Chiar acest meserias merita respectul nostru....
Eu una sunt fascinata!

elena marin-alexe spunea...

Gingasia-
Pe langa acei omuleti ai povestilor, as locui si eu aici....

elena marin-alexe spunea...

aniroc-
Rare mai sunt locurile unde poti 'asculta linistea'! Ce ma bucura revenirea ta scumpa mea!
Fii binecuvantata!:D

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Daca aceasta minune ar exista cu adevarat in Romania as face tot posibilul sa o pot vedea....
Ce spiridus....eu as fi locuitorul acestei minuni!
Sunt incantata- e putin zis, crede-ma....

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Eu as vedea acest loc mai potrivit pentru copilasi decat pentru cei mari, care nu pot gusta lumea piticilor....

elena marin-alexe spunea...

Laura-
:) da....extraordinar!

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Ma bucur ca-ti place!

elena marin-alexe spunea...

compadvice-
Si eu...din toata inima as vrea! :D

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superba casuta, de drag as locui in ea. va imbratisez cu drag doamna elena

elena marin-alexe spunea...

Cristian-
Si eu am avut asemenea senzatie, cand am privit prima oara aceste minuni. Sst....pe varfuri, sa nu deranjam....

elena marin-alexe spunea...

KIS-
E o capodopera rustica de mare efect.

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Mi-ar placea sa -mi servesc cescuta cu cafea intr-o dimineata ...aici.
Ninge , ninge aici la Vrancea...si iar ninge.

elena marin-alexe spunea...

amintiridinviitor-
De acord! :)

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Da? si eu..... :D

Mariana spunea...

Wau! Ce ,,bordei"!!! :)
De ai şti ce mult îmi doresc şi au un bordeiaş în pădure!!! Sincer!

Elena, îţi mulţumesc sincer pentru această desfătare! Uite aşa se mai naşte un vis...

Te îmbrăţişez cu dor şi te aştept pe la mine să îţi ofer un dar : )

elena marin-alexe spunea...

Mariana-
Un via al copilariei, cu o casuta de pitici...in real. Multumesc si pentru dar.O seara senina la nivel de suflet iti doresc draga mea! :)

José Ramón spunea...

O imagine foarte original.

Multumesc pentru vizita creativităţii şi fotografii imaginaţia Jose Ramon şi de comentariile dvs. le-aţi făcut mai puţin de blog-ul si vom fi mai mult în contact Un saludo

elena marin-alexe spunea...

Jose Ramon-
Un saludo, con amore de Deus!

gabriela spunea...

as vrea si eu o casuta asa unde sa ma incarc se energia naturi ,foarte frumoasa postare.

elena marin-alexe spunea...

gabriela-
Cu siguranta te vei simti bine aici in casuta.

orianda spunea...

wow! Ce loc minunat! Daca ar fi posibil, as petrece acolo nu doar o vacanta ci o viata intreaga!
As simti ca sunt Alice in tara minunilor! :)

Daniela Diana Boata spunea...

wow!

elena marin-alexe spunea...

Daniela -
:)

elena marin-alexe spunea...

orianda-
Si eu simt acelasi sentiment, de apartinere a acestui locsor minunat....

Rodica Botan spunea...

vREAU SA MA MUT...

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan-
Parca imi spui vreo noutate! Si ru vreau... :D

David Octavian spunea...

Am eu impresia.......sau asta este adevarata casuta a piticilor??? ;))
Foarte frumoasa.

elena marin-alexe spunea...

David Octavian-
Frumoasa intr-adevar si cu sinceritate spun ca mie mi-ar place mult asa o casuta...
Multumesc de vizita!