joi, 5 noiembrie 2009

Concurs

De ce li se intampla lucruri rele oamenilor buni?

Care oameni buni? Exista oameni buni in adevaratul sens al cuvantului? Eu cred ca nu. Si Biblia ma sustine, caci chiar Domnul Isus cand traia pe pamant, a dat urmatoarea replica ... : de ce ma numesti bun? Unul singur este bun, Dumnezeu.

Daca Dumnezeu stie tot, de ce mai trebuie sa ne rugam?

Ca sa tinem legatura cu Dumnezeu prin singurul Mijlocitor intre noi si El Creatorul, care este Isus Cristos. Biblia este plina de indemnuri la rugaciune.Daca nu ma credeti puteti vedea si singuri , acest indemn care se repeta mereu .Va dau doar cateva exemple:
Romani 3:23.
Luca 11:1-10.
1 Tesaloniceni 5;17.
Ioan 16:23-24.[siguranta rugaciunii ascultate]
Cred ca trebuie sa stiti ca rugaciunea este : cea mai de temut arma a crestinului.


Daca suntem o natiune "crestina" de ce facem lucruri "necrestinesti"?

Cred ca ne-am autointitulat 'natiune crestina' . Daca privim la stiri, oriunde la orice post Tv. nu putem sa asociem faptele pe care le fac romanii cu notiunea de 'crestin', caci un crestin are teama de Dumnezeu si nu ucide, nu violeaza de la copil pana la batran, nu fura , nu talhareste, nu amageste, nu gandeste macar rau , despre semenul sau, dar sa-i mai faca rau?
Unde este 'crestinismul' in cele enumerate mai sus?

Unii spun de anul 2012 ca ar fi anul final,voi ce parere aveti si cum va pregatiti pentru asta?

Amagire ca si multe altele de-a lungul timpului carare.....si nu vreau sa mai comentez pe seama unui subiect, pe care insusi Dumnezeu l-a lasat in 'umbra' din motive divine, care nu ne apartin.
Sincer, am sa va spun ceva foarte important.Eu nu ma pregatesc pentru sfarsitul lumii, caci Dumnezeu m-a creeat sa mostenesc viata vesnica, cu Imparatul Universului in Paradis. Ma pregatesc sa ajung langa Domnul meu si Dumnezeul meu.
Nu ma intereseaza 'sfarsitul lumii' sau 'iadul' . Astept venirea Domnului Isus , rapirea, caci stiu pe cine am slujit, cui m-am inchinat, pe cine am iubit si iubesc mai mult decat viata mea si acesta este : Isus Hristos.

Acest articol este scris in cadrul concursului,,Asul de romb,,In afara de mine vor mai participa si:
Geocer,
Simion Cristian,
Gamalia,
Rappa_ru,
Elena Marin Alexe
Turisticus.
Daniel Mihai,
Iulia,

Daca va place 'articolul' votati-ma aici: http://spunetitacerea.blogspot.com/
asa voi afla si eu cati prieteni am.

32 de comentarii:

vyky spunea...

"stiu pe cine am slujit, cui m-am inchinat, pe cine am iubit si iubesc mai mult decat viata mea si acesta este : Isus Hristos."
Tu să rămîi în lucrurile, pe cari le-ai învăţat şi de cari eşti deplina încredinţata, căci ştii dela cine le-ai învăţat:...
-pentruca omul lui Dumnezeu(Elena) să fie desăvîrşita şi cu totul destoinica pentru orice lucrare bună. (cu respect ptr doamna Elena ...vyky)

ELENA spunea...

Din capitală un vot verde
pentru draga mea Tiză.
O zi frumoasă şi numai gânduri bune!
Vă puup!

nakudo spunea...

asa este draga prietena..nu exista oameni buni si cjiar cred ca santem in casa de corectie aici...cu toate ca exista si rau absolut care la randul meu ma face rea absolut...daca un copil e violat in fata mea eu n-am sa-mi pun niciodata problema iartarii individului ci a executiei deci automat devin rau absolut ..nerespectand viata...e tare complicat..dar exista oameni care deschizand usa inimii..primesc sa locuiasca divinitatea in ei si sa gestioneze divinitatea tot...acesti oameni sant vii si emana viata si speranta...Fara comunicare cu Dumnezeu nu am pute fi modelati...mi-a placut grozav articolul...va imbratisez cu mult drag

ARIPI DE FLUTURE spunea...

nici eu cred povestea cu anul 2012, inainte se zvonea ca ar fi 1999 si tot asa. cand intalnesti numai rautate e greu sa fii un om bun:)va imbratisez doamna elena

tasha spunea...

De acord cu tine Elena...doar El e bun cu noi...PUTEM DEVENI MAI BUNI DACA II ASCULTAM VORBELE...sa dea D-zeu sa ajungi acolo unde iti doresti,dar pina atunci sa ai parte de bucurii in aceasta lume.
Te-am votat,sunt sustinatoarea ta...
Te pup si te imbratisez!

elena marin-alexe spunea...

vyky -
Ca de fiecare data, cuvintele tale vin ca un intaritor pentru inima mea.
Multe clipe frumoase iti doresc si implinirii!

elena marin-alexe spunea...

ELENA -
Te imbratisez cu dragoste si ma bucur pentru votul 'verde de Bucuresti'.

Geanina Codita spunea...

Credinţa în EL ne ajută să fim mai buni.

Votez cu mare drag ceea ce ai scris, draga mea dragă.

Te îmbrăţişez peste normă şi mult succes până la finalul concursului.

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
.Fara comunicare cu Dumnezeu nu am putea fi modelati...
De cele mai multe ori, nu vrem sa fim modelati si nu stam in ascultare, precum copii obraznici.Mi-a placut ....exemplul cu casa de corectie....
Te imbratisez cu inima si toate gandurile...in speranta si iubire...si nemurire.

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
E plina lumea de zvonuri alarmiste, minciuni sfruntate carora nu trebuie sa le acordam atentie.
Dar e bine sa facem pace cu Dumnezeu, cat mai existam in aceasta viata efemera.
O zi frumoasa ca si tine Fluturasule draga!

elena marin-alexe spunea...

tasha -
Multumesc pentru urari si cu tot dragul ti le retrimit pe aripi de vant calator.
Fie ca toti prietenii mei din real si virtual sa mosteneasca Paradisul , caci este loc pentru toti acolo....SI PENTRU ASTA A MURIT HRISTOS, ca cine crede in EL sa nu moara ci sa aiba viata vesnica.IOAN 3 :16.

Rappa_ru' spunea...

Frumos si bine scris articol:)...o zi buna:)

Geanina Codita spunea...

Credinţa în EL ne face mai buni, atât cât se poate sau atât cât vrem...

Felicitări pentru postare, am fost la vot cu mare drag.

O zi plină de frumos cu multe îmbrăţişări, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Codita -
Chiar imi era dor de tine! Draga mea te imbratisez si eu ..mult peste norma si cu bucurie din Bucurie!

elena marin-alexe spunea...

Rappa _ru'

Multumesc.Sa stii ca si mie mi-a placut articolul tau caci ai o personalitate foarte distincta si ai tratat tema cu seriozitate. Felicitari!
O zi buna prietene!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Codita -
Multumesc pentru vot, dar si pentru ....constatarea ta:
Credinţa în EL ne face mai buni, atât cât se poate sau atât cât vrem...
Sa dea Domnul sa vrem suficient cat trebuie....
Pupici de la Vrancea!

Cristake spunea...

Avem o minte limitată, aşa că oricât am încerca să fim de buni, n'are cum să nu ne mai scape şi câte o notă falsă. De aia şi zice că mântuirea nu se poate obţine doar cu fapte bune (e periculos să crezi asta), trebuie şi slava lui Dumnezeu.
Cred că dacă nu o să căscăm ochii, o să ne vină o factură taare încărcată la căldură.

elena marin-alexe spunea...

Cristake -
Dragul meu bunatatea este un atribut al inimii, de care nu putem fi coplesiti in firescul pamantean...
O noape senina sa ai drag prieten de la Iesi!

Mariana spunea...

Foarte clare răspunsurile şi din inimă...fără prea multe pretenţii academice...Răspunsuri ce vin dintr-o viaţă trăită cu frică de Dumnezeu, ca sursă a adevăratei înţelepciuni.

Am votat! :)
Mai votez cu o îmbrăţişare!

Lisandru Cristian spunea...

Spuneam pe un alt blog că nu este nevoie de pregătiri prealabile pentru o astfel de zi. Dacă trăim frumos, fără să facem rău nimănui, dacă aruncăm ipocrizia la coş, dacă nu nutrim gânduri de răzbunare şi dacă privim oamenii ca şi cum ar fi cu toţii buni atunci vom accepta şi inevitabilul sfârşit...

Dumitru Negoita spunea...

Mai toata vremea noastra traita inspre normalitate,ne duce gandul inspre bunatate, de vrem s-o avem,cred ca-i necesar si sa oferim.
Oare de ce sa fim atat de sceptici si sa nu credem in existenta oamenilor buni? Scuzati-ma,poate doar ca am o varsta, de am inceput cu proprie-mi schimbare ? ... Am venit, v-am votat, va doresc numai bine si SUCCES.

Mariana spunea...

Elena, Estera ( Hadassa ) îţi mulţumeşte pentru urarea de ieri...Şi eu la fel! Dă o fugă până acolo :)

elena marin-alexe spunea...

Mariana -
Chiar nu am vrut sa impresionez pe nimeni, ci mi-am expus in cuvante simple ceva din relatia mea cu El.
Ai inteles perfect si nu pot decat sa-ti imbratisez inima cu iubire din marea Lui iubire!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian -
Ai atins la fix, chestia cu 'ipocrizia' care este cea mai grea boala a caracterului uman.
Altfel ar fi viata fara aceasta ...tara.
O zi buna sa ai Cristian!

elena marin-alexe spunea...

Dumitru Negoita -
Nu-i vorba de scepticism...ci e o constatare a degradarii caracterului uman, pe care biblia il puncteaza iar noi ne lovim de el la tot pasul.
Eu personal nu ma pot autocaracteriza 'buna', din diverse motive personale si nu mai cred de mult timp in afisarea bunatatii umane...
Prezenta dv.a aici mi-a luminat ziua cam mohorata azi si ca de fiecare data ma simt onorata!
Multa sanatate si ceva stropi de bucurie va trimit din Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Mariana -
Acum plec.Imbratisari!

compadvice spunea...

Mi-a placut simplitatea scrierii dvs. care rezulta din faptul ca traiti prin El zi de zi,si ati raspun asa cum ma asteptam,ca un crestin!Va multumesc ca ati luat parte la acest concurs.O seara cat mai placuta!

elena marin-alexe spunea...

compadvice -
Am scris fără prea multe pretenţii academice.ci de la inima la inima, caci intrebarile erau foarte serioase si m-a interesat impactul raspunsurilor mele.
O seara placuta si tie!

Petru spunea...

Oamenilor buni li se intampla lucruri rele, pentru ca numai ei sunt in stare sa le depaseasca. Un preot spunea ca ar trebui sa ne rugam sa primim probleme, pentru ca altfel sfarsitul e pe undeva aproape.

Lupu Svetlana spunea...

Atît de înţelept şi frumos.
Ce mult aş vrea să-nvăţ a iubi mai mult pe Domnul,decît"iubirile" aceste pămînteşti.
Mulţumesc mult.

elena marin-alexe spunea...

Petru-
Eu astept cu nerbdare "venirea lui ISUS"sa plec apre alte zari, in tara promisa, unde nu vor mai fi nici umbra din necazurile acestei lumi.
Pentru cei mantuiti nu va fi sfarsitul, ci un nou inceput in viata vesnica.
Acolo iti doresc sa ajungi! Fii binecuvantat!

elena marin-alexe spunea...

Lupu Svetlana -
Iubirea adevarata este rupta DIN iSUS de la crucea lui, din marea Dragoste a lui Dumnezeu.
Un sfarsit de saptamana binecuvantat sa ai!