vineri, 27 august 2010

58

 A mai trecut un an prin mine!
Credeţi-mă ca sunt foarte emoţionată, când scriu aceste rânduri, pe care vreau să le împărtăşesc  cu voi.
Dacă am realizat ceva, sau am pierdut ceva, totul este la timpul trecut, aşezat undeva pe un raft al memoriei.
Mulţumesc lui Dumnezeu pentru toate lucrurile, atât pentru bine cât si pentru mai puţin bine..
Timpul..nemilosul timp trece nebun lăsând urme in inima şi în trupul nostru şi aducându-ne aminte, că totul este trecător.
ÎI MULTUMESC LUI DUMNEZEU pentru-că îmi este alături şi îmi dăruieste clipe de linişte.
Vorba domnului POET A.Paunescu in:

Dor de liniste

Ce bine e, Doamne, cand esti linistit
Cand nici nu gandesti cat mai ai de trait,
Si nici nu te doare de tot ce nu stii
Ci, singur si trist,
Lacrimezi poezii.
.........................................................................
Vreau să vă multumesc vouă celor 256 prieteni de pe "Hai la plimbare", cât şi celor 76 prieteni de pe "Alb de mireasa", care aţi ales să petreceţi multe clipe în compania mea. Prezenţa voastră mi-a inseninat unele momente .. şi a pecetluit prietenia noastră.
Azi,intru in cel de-al 58-lea an al călătoriei mele cu inima plină de speranţă în mai bine.

Adaug aici un dar special pentru fir de tradafir"unicul roz"!
Ce minunat este sa fii ocrotit intr-o palma de dor si sa traiesti Multi ani cu Isus, Rody!

76 de comentarii:

April spunea...

La multi ani! Fericire in casa, liniste in suflet, sanantate si tot ce iti doresti sa se implineasca. O zi minunata!
Pentru tine un cadou....http://aprilcherryflower.blogspot.com/2010/07/desire.html

Rodica Botan spunea...

La multi ani ...binecuvintari sfinte si minunate pe care apoi sa le poti insira pe versuri spre amintire...

ELENA spunea...

LA MULŢI,MULŢI ANI,DRAGA MEA TIZĂ!
SĂNĂTATE,FERICIRE ŞI TOT CE-ţi DOREŞTI.
TE ÎMBRĂŢIŞEZ CU MULTĂ DRAGOSTE!

http://www.youtube.com/watch?v=_qYEhVnQXKY&feature=related

Cristake spunea...

Apoi doamna, eu ma limitez la a va ura un "La multi ani!" din inima si, in rest, las pe altii sa vorbeasca la zi aniversara... ca stie a zice mai bine decat mine.
"Taticul" (vocalistilor) si dl. Vandenberg.
http://www.youtube.com/watch?v=Gyj01YnOQOE&feature=related

tu26dor spunea...

La multi ani Doamna Elena! Sa fiti mereu plina de viata si fericita precum astazi. sunt onorat ca v-am cunoscut.

... spunea...

La multi ani,doamna Elena Marin-Alexe!
La ceas aniversar,de pe meleagurile satmarene ,va urez ,in primul rand, sa fiti sanatoasa si sa aveti parte de ce e mai frumos in aceasta viata!
Va multumesc pentru clipele frumoase pe care ni le oferiti ,darundu-ne adevarate comori pentru cuget si inima,adevarate lectii de viata!
Cu deosebita consideratie,
Ionel Mesaros

calina s spunea...

iti doresc sa ai parte de multa sanatate, bucurii si multa dargoste, LA MULTI ANI!
cu prietenie CS

denisia spunea...

La multi ani, Elena!
Anii trec peste noi, lasa urme... totul e sa privim in urma si sa vedem ca a meritat... am fost unde trebuia... am facut o diferenta in jurul nostru...am sters o lacrima, am adus bucurie in vietile celorlalti.

Ana Maria spunea...

La multi multi ani! Sa fi sanatoasa, sa te bucuri de familie si de toate frumusetile vietii! De asemenea sper sa ne incanti mereu asa cum ai facut-o si pana acum, cu postarile tale exceptionale!
Te pup si te imbratisez cu drag!

Zenna spunea...

La mulţi ani, doamna Elena! Să vă dea Dumnezeu multă sănătate şi tot binele din lume!
Vă pup cu mare drag!!

Octavia spunea...

LA MULTI ANI binecuvantati de Domnul! :=*

Geocer spunea...

La multi ani cu multa fericire si cu bucurii nenumarate, stimata doamna!

disa spunea...

Elena, Domnul sa adauge inca multi ani in buchetul vietii tale.
Iti multumim ca existi si ca ne incanti cu postarile tale.
La multi ani, draga mea!

Diana spunea...

Multi, multi ani inainte,presarati cu multa fericire si pace. Dumnezeu sa va aiba in grija Lui!
Va imbratisez si va pup cu mare drag!

disa spunea...

Domnul sa adauge multi ani cu bucurii in buchetul vietii tale, Elena draga!

liviu.capitan spunea...

la multi ani!

corina spunea...

Draga Elena gandul meu imi spune sa iti urez BUCURIE!Asa iti doresc sa-ti petreci restul zilelor in bucurie si nu de oricare ci doar in bucurii duhovnicesti.iar de restul urarilior las pe Maicuta Domnului si pe Domnul Hristos sa se ingrijeasca sa te acopere cu ele.
LA MULTI ANI!draga mea ELENA.

Fluturas spunea...

la multi ani!!!!

dyanna spunea...

O zi din an este a ta. Si pentru ca e a ta este cea mai frumoasa zi a anului. Sa te bucuri de ea impreuna cu cei apropiati. La multi ani!

Cella spunea...

Pai tu Elena ... azi vin la tine daca se lasa cu petrecere;))
La multi ani si lasa-L pe Domnul sa faca din restul vietii o aventura cum nici n-ai imaginat tu ca se poate ;)
Cu drag, Cella

Cristian Lisandru spunea...

LA MULŢI ANI, să vă dea Dumnezeu sănătate şi putere de muncă, să aveţi parte numai de bucurii alături de cei dragi din jurul dumneavoastră.

Cristian şi Geanina

B.D. spunea...

La multi ani! :)

vyky spunea...

la multi ani ,dar frumoşi petrecuţi cu Domnul Isus!

Ana Maria spunea...

Apropo, azi e si ziua mea, onomastica...
:D

elena marin-alexe spunea...

April-
Multumesc pentru floare! :)

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan-
Multumesc draga mea draga! :)

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Tizo, te imbratisez cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

Cristake-
Multumesc pentru urari si DAVID CORVEDELE!

elena marin-alexe spunea...

tu26dor-
Sa fii binecuvantat Tudore!

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaros-
Multumesc satmarene! Fii binecuvantat!

elena marin-alexe spunea...

Calina's-

Multumesc draga Calina! :)

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Minunate si alinatoare vorbele tale.Multumesc draga mea! :)

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria-
Multumesc mult Ana draga! :)

elena marin-alexe spunea...

Zenna-
Urarile tale mi se lipesc de inima! :)

elena marin-alexe spunea...

Octavia-
Multumesc, fii binecuvantata! :)

elena marin-alexe spunea...

Geocer-
Multumesc prietene! :)

elena marin-alexe spunea...

Disa-
Multumesc , la fel si tie draga mea! :)

elena marin-alexe spunea...

Diana-
Multumesc din tot sufletul pentru asemenea urare! :)

elena marin-alexe spunea...

disa-
Multumiriiii! :)

elena marin-alexe spunea...

liviu.capitan-
Multumesc , multumesc! :)

elena marin-alexe spunea...

Corina-
Multumesc din suflet pentru urarile frumoase! :)

elena marin-alexe spunea...

fluturas-
Multumesc mult scumpa mea fetita! :)

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Urari frumoase ca si tine draga mea!Multumesc! :)

elena marin-alexe spunea...

Cella-
Hai ca te astept cu prajituri si o sticla mare...cu Pepsi! Multumesc mult! :)

elena marin-alexe spunea...

Cristian si Geanina Lisandru-
Sunteti o pereche cu suflet mare la purtator si urarile voastre s-au lipit pe sufletul meu.
Multumesc mult! :)

elena marin-alexe spunea...

B.D.-
Multumesc mult! :)

elena marin-alexe spunea...

vyky-
Indiferent cati vor fi, imi doresc sa-i petrec traind in ascultare de Isus! Multumesc mult! :)

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria-
Pai atunci..LA MULTI ANI SI TIE DRAGA MEA! :)

nakudo spunea...

la multi ani!draga prietena,cu multa lumina si mai multe zambete,cu sursa creativa mereu si cu o inima calda si plina de iubire si toleranta cum va stiu...:X

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Stefy draga multumesc din adanc de suflet pentru stralucire de verde.. :X

Fleur du May spunea...

La multi ani scumpa doamna! Sa ne fiti alataturi multi ani de acum si sa gustati mereu din cupa bucuriei si a sperantei. Imbratisari de la multi ani!:*

Ana Maria spunea...

Multumesc draga mea! Sa ne traim! ;)

elena marin-alexe spunea...

FleurduMay-
Multumesc scumpa mea Floare de mai! :)

elena marin-alexe spunea...

Ana-
Sa dea Domnul! :)

lidy spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=equYGhAJp48&feature=related

O dedicatie de suflet,
cu drag!

Delyrics spunea...

Of, ce rau imi pare ca a trecut deja ziua iar eu am vazut doar acuma articolul... dar chiar daca mai tarziu, va urez si eu cu cel mai mare drag:

La multi ani, draga doamna Elena!!! Domnul Isus sa va umple de multe bucurii si binecuvantari pe dvs si intreaga familie. Pentru ca si dvs sunteti o binecuvantare pentru multi!

"Domnul Dumnezeul tău este în mijlocul tău, ca un viteaz care poate ajuta; se va bucura de tine cu mare bucurie, va tăcea în dragostea Lui, şi nu va mai putea de veselie pentru tine." Tefania 3:17

compadvice spunea...

Mii de scuze,am gresit postarea:))Dar oricum sper sa va placa si urarea este aceiasi,la multi ani doamna draga!

mmary spunea...

Multi, sfinti, binecuvantati si fericiti ani impreuna cu Domnul Isus si cu toti cei dragi, va doresc cu toata inimioara mea scaldata in iubire draga doamna Elena. :)

Fiti binecuvantata mereu !

Va imbratisez cu mult drag...

elena marin-alexe spunea...

lidy-
Multumesc, ma rezum la atât deşi aş avea multe doruri să-ţi spun.

elena marin-alexe spunea...

Delyrics-
Multumesc pentru Ţefania! Cu tot sufletul te îmbraţişez!

elena marin-alexe spunea...

Compadvice-
Mulţumesc Florine, drag prieten.Celălalt mesaj l-am pierdut dintr+o eroare...

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Felicitari pentru bebe!
Mulţumesc şi eu pentru gândurile bune!

José Ramón spunea...

Elena Gracias por su amable comentario que pase un buen fin de semana

kis spunea...

La multi ani cu Domnul Isus pe pamant...dar nu uita ca santem vesnici!
fi binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

Jose Ramon-
Obrigada amigos!

elena marin-alexe spunea...

kis-
Da...vorba cantecului:
Eu nu sunt de-aici de jos
Tara mea e-acolo sus...Multumesc din suflet!

compadvice spunea...

58 s-au strans la numar.
colorati in curcubeu
caci au fost si zile bune,
dar am dus-o si mai greu.

vad in urma peste umar,
locurile unde-am poposit,
si ma prinde multumirea
caci ma simt om implinit.

stau la joaca cu nepotii,
si copiii ma iubesc,
peste toate-acestea insa,
eu ma-ndrept spre-un loc ceresc.

deci in viata asta scurta,
tot mereu calatoresc,
nu ca o epava franta,
dusa aievea de vre-un val.
caci il am pe Domnu alaturi,
ce ma scoate la liman.

La multi ani doamna draga!Domnul sa va binecuvinteze!
(asa ca sa o scriu unde trebuie):))

miki spunea...

Cred ca nu e niciodata prea tarziu pentru inca o urare, asa incat vin si eu cu ganduri bune si urarea de "La multi ani!"sanatosi .Suntem in aceeasi zodie,stimata doamna.Va imbratisez cu drag.

elena marin-alexe spunea...

compadvice-
Frumoasă dedicaţia ta Florine! Îţi mulţumesc din suflet pentru că ai împletit gândurile tale în frumoase versuri. Mulţumesc!!!

elena marin-alexe spunea...

miki-
Pentru lucruri frumoase, chiar nu e târziu, draga mea! Mulţumesc!:)

Adrian Frăţilă spunea...

Multa sanatate si fericire va doresc!

elena marin-alexe spunea...

Adrian Fratila-
Multumesc mult Adrian! Tot binele din lume iti doresc si tie!

Mariana spunea...

Ce de urăriii!!!
Mai încape una, da? :)
LA MULŢI ANI BINECUVÂNTAŢI CU DOMNUL IISUS ŞI CU CEI DRAGI, ELENA DRAGĂ!

elena marin-alexe spunea...

Mariana-
Stii si tu ca Biblia zice: Cei din urma , vor fi cei dintai!
Multumesc draga mea draga.Fii binecuvantata!

VARNA spunea...

Buna,daca nu te superi ,mia lpacut mult blogul tau,si as vrea sa fac si eu unul asemanator,ma refer la aspectul lui,la afisarea pe toata supraeata pagini ,cum ai facut?te rog mult sa nu te superi,si daca e un secret nu insist,,,,toate cele bune

elena marin-alexe spunea...

VARNA-
Intri la Tabloul de bord si dai click pe Design.Cand se deschide sus este o adresa , un link unde scrie -Pagina de design al sabloanelor-NOU. iNTRI SI APAR MAI MULTE FORMATURI DE BLOG.Alegi pe cel ce iti place!
Succes!