marți, 22 septembrie 2009

Din lucrarile mele...


Vas cu flori - elena marin alexe 1983 Falticeni.



44 de comentarii:

nakudo spunea...

saru mana...multumesc ..iar mi-ati facut ziua frumoasa...galben..va sun diseara...va sarut cu mult drag

Lisandru Cristian spunea...

Ce frumos... Am admirat tabloul... Mai vrem...

bee spunea...

multumesc.
va mai astept

kalliope spunea...

nici nu eram nascut!

miki spunea...

Doamne,imi plac la nebunie lucrarile dv!Felicitari!

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Astept sa ma suni!Cred ca dormi acum asa ca noapte buna scumpa mea! Dormi ...cu verde-n brate!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian -
Multumesc pentru apreciere.
O noapte cu dulci vise, care sa-ti aduca zorii mangaiati de aripa frumosului! Te mai astept cu mare placere Cristian!

elena marin-alexe spunea...

bee -
Si eu iti multumesc si te pup cu drag scumpo!

elena marin-alexe spunea...

kalliope -
Ei si tu acuma!
Hai la culcare cu tine ca este tarziu.Noapte buna!

elena marin-alexe spunea...

miki -
Ma bucur sa aud asta. Te imbratisez si las noaptea sa te mangaie cu frumoase vise.

nakudo spunea...

chiar am dormit...sa va laud..pe buna dreptate..doamna elena locuieste in casa povestilor si a naturii..si pe cuvant ca nu are un loc pe pereti de tablouri..pictate de ea...toate superbe...si carti si frumos si verde...si..si..si..un mic rai acolo

flaviusobeada spunea...

servus...
frumoase culorile toamnei de aici... intr.adevar.
toate cele bune!

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Stii si tu , ca raiul din suflet ti-l faci tu , sau nu, la alegere.Dar daca il ai atunci te inconjoara din toate partile...
Abia astept sa te mai vad...si sa te mai coplesesc cu SPERANTA....fata verde cu parul padure....

elena marin-alexe spunea...

flavius obeada -
Sunt frumoase draga Flavius dar, incomparabile cu 'Originalul Creatorului" care ne incanta an de an cu mirobolante culori....
O zi frumoasa si binecuvantata!

Tivadar Emanuel spunea...

Nice! Cum zicea si Cristian - mai vrem si altele! :-) ... stii tu ..romanu'i nesatul! :)) si glumet ! :-)

elena marin-alexe spunea...

Sa stii ca mai am chiar postate aici pe blog , poti cauta pe marginea stanga, in arhiva blog, "din lucrarile mele".
O seara incarcata de aromele toamnei iti doresc!

ELENA spunea...

Superb vas cu crizanteme!
"Au inflorit iar crizanteme
Că-i prea târziu, nici nu le pasă
A fost şi soare mai devreme
Ş-acuma ploaia se revarsă

Hai să privim cu nostalgie
Uimiri, de gingaşă lumină
Dragi crizanteme din gradina,
Simţim că iarna vrea sa vina."

O alvo spunea...

Belíssimo quadro...
Eu amo flores!!
Abraço carinhoso.

mmary spunea...

O lucrare superba, calda...flori ce nu mai au rabdare-n boboci, gata sa infloreasca de dragul iubirii...

O lucrare care-si exprima fidel artista , gata si ea sa infloresca pentru Isus si iubirea lui minunata...

Sincera sa fiu am vazut deja inflorind multe dintre florile sufletului dumneavoastra, insa am zarit si multi, multi boboci superbi...

Va imbratisez cu mare drag, si cu boboci de zambet pe care sa-i lasati sa infloreasca la ora 22...

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Chiar asa: Hai să privim cu nostalgie
Uimiri, de gingaşă lumină...

Caci vara-i gata de plecare...
si iarna-i gata sa revina zic eu in completarea frumoaselor si nostalgicelor tale versuri.
Dar, se simte inca bogatia de arome, pe care doar toamna o are in palmaresul ei si pe care ti-o trimit pe aripi de vint, draga mea tiza.

elena marin-alexe spunea...

O alvo -

Elita
E eu gosto florile.Ma visitados e feliz que você gostou da minha pintura.
É de bom grado abraço.

elena marin-alexe spunea...

mmary -
Nu am fost aseara pe nett dar niciodata nu-i prea tarziu , pentru un zambet, pe care il daruiesc voua dragii mei prieteni...
Te imbratisez cu brate pline de flori!

Carmen spunea...

Superb! Am si eu acasa un mic pictor care se joaca si adora culorile.Cand o sa vina de la scoala o sa-i arat tabloul dumnevoastra.Stiu ca o sa fie incantat.

Passion4God spunea...

Felicitari d-na Elena! Sunteti plina de calitati... imi place mult tabloul...m-ati surprins.

O zi binecuvantata!

Ianculescu Cristian spunea...

frumoasa pictura ..chiar te pricepi

kis spunea...

Cineva spunea :pictura nu e statica ,ea valseaza subtil ca o muzica angelica in ochii celui ce o priveste,,si privind operele d-stra trebuie sa-i dau dreptate.

elena marin-alexe spunea...

Carmen -
Felicitari micului pictor!
o noapte linistita sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Passion4God -
Multumesc pentru apreciere si va doresc o noapte senina, plina de pacea LUI.

elena marin-alexe spunea...

Ianculescu Cristian -
Multumesc pentru apreciera si pentru vizita.

elena marin-alexe spunea...

kis -
In inima mea chiar ca valseaza uneori....
si transmite aceasta stare si privitorului.
Ce mai face Karin?Va imbratisz cu drag!

compadvice spunea...

Simplu,superb.Combinatia culorilor,expresia,ne-ati incantat ochii!O noapte biecuvantata!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

un alt lucru pe care il faceti foarte bine, superb tablou:)

elena marin-alexe spunea...

compadvice -
Ma bucura mult ca am putut darui iubitorilor de frumos, O clipa de eternitate!
Somn usor si doar vise placute sa aveti!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Multumiri din suflet pentru aprecieri.O noapte incarcata de tandretea toamnei sa ai Fluturasule!

kis spunea...

Nu o cunosc pe karin ,dar ii doresc si eu sa faca bine !
Fiti binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

Kis -
Mii de scuze...dragul meu.Am facut o mica... confuzie.Karin este prietena lui kalliope, iar acest k e vinovat de confuzia creata.
Toate binecuvantarile lui Dumnezeu sa le ai din belsug!

VARNA spunea...

Frumoase crizantemele, dar pictate cam de mult,, nu aI facute si mai recente,as vrea sa vad mai multe,noapte buna

elena marin-alexe spunea...

Varna -
Ce surpriza mi-ai facut...dar unde ai disparut frate atata amar de timp?
Daca vei cauta pe blogul meu vai mai gasi si mai recente din lucrari....
Ma bucur ca esti bine! O seara minunata iti doresc di suflet!

FleurduMay spunea...

Superba lucrare...cred ca este o oglindire a sufletului dumneavoastra:)

elena marin-alexe spunea...

Fleur du May -
Multumesc pentru vizita si apreciere. Te mai astept cu placere!

FleurduMay spunea...

Sigur.O sa va "vizitez" de cate ori pot.
Nu strica nimanui o plimbare prin lucrurile frumoase ale vietii:)

elena marin-alexe spunea...

Fleurdu May-

Imi place sa cred ca vei mai gasi subiecte interesante pe aici....
La revedere!

VARNA spunea...

oooooo ce flori frumoase,im-i place combinatia de culori,si compozitia coloristica ,dar sunt pictate cam de mult ,mai recente nu ai ?
sa stii ca ai talent,bafta

elena marin-alexe spunea...

Varna-
Stiu ca am telent caci Dumnezeu m-a binecuvantat cu el.Si tu ai talent prietene.