luni, 21 septembrie 2009

Darul


Vintul 

se strecoara
tot mai nervos,
muscand 

cu lacomie
frunzele ofilite
de istovul verii
si in graba lui
arunca
un zambet semet
spre soare...
care isi depune
sarutul

de dimineata
cald si pur
pe rod.
Soarele...si rodul

pamantului,
isi dau mana
cu bucuria
culegatorului,
scaldata
in paleta 

multicolora
a celui mai

incantator 
vesmant,asteptat...
cu rabdare
an de an.
Traiesc
o dimineata 

de toamna,
in mii de culori
amestecate
cu maiestrie
si blandete
de EL
si daruite
urmasilor 

lui Adam
din Iubire !

elena marin alexe - Sept. 2009.

24 de comentarii:

mmary spunea...

Frumoase versuri...altfel insa frumoase...

O zi frumoasa va doresc si eu...totul sa stea sub pecetea frumusetii si a iubirii azi...

Va imbratisez cu unde de frumusete...

dielda dana DINU spunea...

Fain poem.

Carmen spunea...

Minunate versuri!

nakudo spunea...

mi-ati facut inceputul de saptamana minunat...creatia divina..iar ma repet a fost un act si este de iubire absoluta...multi culori si traire..cu roade..va imbratisez...astept versurile pictate pe panza..hi-hi

Geanina Codita spunea...

O toamnă minunată descrisă în versuri sublime.

Toate culorile alese reprezintă optimism, frumos, iubire de viață, credință și bineînțeles EL, nu se putea altfel.

Te admir pentru frumosul din suflet, pentru bucuria fiecărei zile trăită cu intensitate, asta văd și simt eu de fiecare dată când te vizitez.

Te îmbrățișez cu toată dragostea, draga mea dragă!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

este cea mai frumoasa poezie, care descrie toamna,din cate am citit. superba:)

Ingerul tau spunea...

Incantatoare :) O toamna cu multe dimineti la fel de limpezi, luminoase si linistite...

Adrian spunea...

Exceptional!
O saptamana frumoasa!

elena marin-alexe spunea...

mmary -
Da e o altfel de poezie, intr-o altfel de toamna, doar culorile raman aceleasi...
Scumpa mea iti multumesc pentru vorbele calde, cu care ma binecuvantezi de fiecare data.
O seara plina de culoare si pace iti doresc si te pp cu drag!

elena marin-alexe spunea...

dielda dana DINU -
Ma bucur ca te-a placut si bine ai venit si pe Alb de mireasa!
Te imbratisez, cu arome de toamna!

elena marin-alexe spunea...

Carmen -
Multumesc si iti treimit pe aripile serii, franturi de bucurie si pace in inima. Te imbratisez draga mea!

elena marin-alexe spunea...

nakudo - Ce frumuseti a creeat EL, oricat ne-ar da talentul afara din casa, tot n-am putea reda cu exactitate.
Dar ...in curand vor veni si culorile pe aici...
O boare incarcata de mireasma de rod bogat si binecuvantat trimit spre tine din mare drag!

elena marin-alexe spunea...

Gianina Codita -
Da, fara EL nici nu ar mai fi culoare, nici mireasma de rod bogat, nici stropide iubire care sa ne aprinda inimile.
Te felicit caci ai un spirit de observatie foarte dezvoltat...Si las noaptea sa te cuprinda inmrejele ei de voal diafan si racoros.
Ma bucura mult vizitele tale draga mea prietena.

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Ma bucura aprecierea ta draaga Fluturasule.
Sincere imbratisari prietenesti trimit spre tine si cu urarea de 'seara placuta'!

elena marin-alexe spunea...

Ingerul tau -
Imi era tare dor de vizitele tale.Retrimit spre tine toate frumusetile toamnei, stralucind in dimineti senine si multe binecuvantari!

elena marin-alexe spunea...

Adrian -
Multumesc si da-mi voie sa -ti retrimit la randul meu zile senine si pline de realizari.

Mariana spunea...

Ce frumoasă e toamnă în poeziile tale! De fapt e şi în realitate şi un suflet sensibil o poate cânta în vers bine măiestrit!

Ce Dumnezeu măreţ avem! Şi ce ,,talentat" a fost când a creat coloritul toamnei! Mă uimeşte mereu şi mereu şi mă închin şi când frunzele aurii cad, şi când fulgii se opresc în gene şi când ghioceii se rătăcesc pe la marginea pădurii şi când atârn cireşe la ureche ca în copilărie...
Mă închin Ţie, Doamne!

O noapte frumoasă, Elena!

elena marin-alexe spunea...

Mariana -
Intr-adevar bine ai afirmat:Ce Dumnezeu maret avem!
Cu cata maiestrie ai descris destul de succint toate anotimpurile care ne perinda viata...
Fii binecuvantata cu tot ce in marinimia ei, aduce toamna, cu toata mirifica neasemuire a bogatiei culorilor.
Sa -ti dea Domnul o zi ferice!

orianda spunea...

iubesc toamna, implicit, iubesc versurile astea!
Multumesc, scumpa doamna!

elena marin-alexe spunea...

Orianda -
Scumpa mea ma bucur ca te-au placut versurile si inca o data iti multumesc pt. premiu.Te pup de mii de ori! Noapte buna cu mult senin!

Loredana spunea...

Sentimentul transmis de poezia ta ma duce cu gandul la atmosfera decrisa de Tudor Arghezi, "Niciodata toamna nu fu mai frumoasa
Sufletului nostru bucuros de moarte". La marele poet, bucuria este amestecata cu nostalgia, ca un paradox, in timp ce la tine imi pare deplina. E pozitiva si optimizanta, ca si diminetile insorite in care aerul rece si soarele par ca se contrazic, dar de fapt anunta o zi minunata! Asa cum ti-o doresc si tie astazi!! Te imbratisez de la Radauti si ma bucur ca poposesti si pe pagina mea!!

elena marin-alexe spunea...

Loredana -
Da !, draga mea toamna inspira coplesitor, caci ea detine multitudinea coloristicii bogate si neasemuit de frumoase.Daca mergi in aceasta perioada cu trenul, aproape ti se taie rasuflarea de emotie admirand peisajul care ti se perinda naucitor de frumos , prin fata ochilor.
Te pup cu mare drag si desigur ca te voi mai vizita, caci suntem de prin aceasta zona amandoua si ar fi pacat sa nu fim prietene.

"Acelasi" spunea...

o viata senina...Toamna...ce dar imens primim de la dumnezeu...hai sa meditam...doamne ajuta

elena marin-alexe spunea...

"Acelasi"
Intr-adevar toamna este un dar de la Dumnezeu.
Toate cele bune, sa-ti dea EL intr-o toamna asa de frumoasa!Te mai astept cu mare placere!