miercuri, 6 ianuarie 2010

Din lucrarile mele


Natura statica- ulei pe panza .

elena marin alexe.

48 de comentarii:

kalliope spunea...

mi-as umple sufrageria cu asa lucrari... sunteti o artista doamna Elena. Felicitarile mele

ELENA spunea...

Superă lucrare draga mea Tiză..
eu în afară de desen tehnic nu
sunt în stare să fac nimic...
dacă aş încerca ar ieşi un monstru..
Vă felicit că aveţi acest "DAR"de
a picta.
O seară minunată vă doresc!
Vă puup!

tasha spunea...

Waw!!!Esti talentata!felicitari!:)

vyky spunea...

Eşti o crăieasă a Cerului
Trăieşte slujindu-i frumuseţea.
Pe slobodul tău drum deschis
Te du, unde te cheamă
Al minţii tale zbor,
Desăvârşeşte-ţi roada
Gândurilor de dor
Şi n-aştepta răsplată
A trudii nicidecum
De la tot omul muritor.
Căci incă ai fuiorul
Vieţii în Mâna
Suveranului Creator-

Passion4God spunea...

Oare sunt maci? ador macii;;)

tartoras spunea...

LA MULTI ANI, STIMATA SI DRAGA DOAMNA!
Cu bucurii , cat mai multe vise implinite si cu cat mai multa inspiratie...
Va doresc tot binele din lume in noul an.
Tabloul este absolut suuuperb!

Mihaela Petrescu spunea...

Foarte frumos! Felicitari!~

Zenna spunea...

Sunteţi foarte talentată, îmi plac mult picturile dvs.

Numai bine! >:D<

Cati spunea...

superb:x

Jacktels Kochbuch spunea...

Hallo Doamna Elena,

In sfirsit postati Lucräri de ale Dumneavoasträ de mult am asteptat.
Mai mult decit minunat. Respect
Foarte expressiv si plin de Cädurä. Sugereasä Liniste si indeamnä la Vis.
Foarte , foarte frumos.

Multe Salutäri Jacob

Delyrics spunea...

Superb! Îmi place mult, în special roşul acela sângeriu...
Cred că e o mare împlinire şi satisfacţie să te poţi exprima în felul acesta, prin crearea unor imagini aşa de frumoase.
Dumnezeul creativităţii să vă inspire în continuare!

Cristake spunea...

Frumos, frumos. Dar solicit de îndată o explicaţiune: ceasul era ora 3 când v-aţi apucat de pânză sau când l-aţi gătat? Nu că ar avea vreo importanţă, dar na... :D

elena marin-alexe spunea...

kalliope-
Multumesc pentru felicitari Marius! Fii binecuvantat.

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Darul este de sus.....
Imbratisari Tizo draga!

elena marin-alexe spunea...

tasha-
Multumesc pentru apreciere.

elena marin-alexe spunea...

vyky-
Bine ai revenit cu frumoasele versuri. Multumesc mult!

elena marin-alexe spunea...

Passion4God-
Intr-adevar sunt maci.
O zi buna sa ai draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Tartoras-
Bine ai revenit printeso! Te pup cu mare drag.
Sa iti dea Domnul un an binecuvantat1

elena marin-alexe spunea...

Mihaela Petrescu-
Multumesc pentru apreciere draga Mihaela.
Un an binecuvantat sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Zenna-
Multumesc draga Zenna! Te imbratisez cu drag!

elena marin-alexe spunea...

Cati-
Multumesc!

elena marin-alexe spunea...

Jacob-
Sa stii ca am mai postatpicturi tot sub acest nume, le gasesti in spate "din lucrarile mele", doar ca tu ai lipsit o buna bucata de timp.
Ma bucura tare mult revenirea ta in blogosfera, maestre!

elena marin-alexe spunea...

Delyrics-
Imi doresc intotdeauna ca Dumnezeul creativitatii sa ma inspire, asa cum zici si tu draga mea.

elena marin-alexe spunea...

Cristake-
Se putea sa nu arunci tu o mica bomba?
Ei bine, afla ca era un ceas tare vechi si stricat. Ha ha :))

raza de soare spunea...

o explozie de ritm, culoare, sentiment...caldura in nuante de rosu, galben si oranj...sunteti fantastica!

nakudo spunea...

eu spun doar mult galben,rosu si verde,flori si fructe..si timpul...pe care l-ati oprit in loc...pictand...va imbratisez

dyanna spunea...

Felicitari!.Este foarte frumos.

compadvice spunea...

Frumos,emana caldura si cred ca un tablou ca acesta oriunde l-ai pune,te face sa te simti ca acasa:)o zi frumoasa va doresc!

Danube Daughter spunea...

Complimentele sunt din nou de prisos, este minunat tabloul ! As indrazni totusi sa va cer niste ponturi: eu pictez, dar nu mi-a zis nimeni niciodata cum. Am citit doar ca se amesteca culorile de ulei cu terebntina sau ulei de in si...da-i pe panza. Credeti ca m-ati putea ajuta cu niste sfaturi sau idei?

elena marin-alexe spunea...

raza de soare-
Multuesc draga mea.

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Si timpul s-a oprit in loc...
Pai ce sa faca saracul cand m-a vazut epuizata de galben...
Te iubesc ...

kis spunea...

Natura statica cu flori;fiidca nu ma pricep la pictura ,doar cu privirea pot sa comentez, si spun ca este superb.
O zi binecuvantata!

Cristake spunea...

Operele lu' Caragiale sau a lui Shakespeare nu sunt atemporale fiin'ca aveau ceasul stricat sau nu aveau deloc!!! Haaa, v-am prins, vrajitoarelor !!! :))

magda spunea...

multa gingasie in panza dumneavoastra...parca timpul s-a oprit...

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superba, dumneavoastra nu puteti realiza decat lucruri minunate.va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Multumesc mult!

elena marin-alexe spunea...

compadvice-
multumesc Florine pentru cuvintele frumoase.
Salutari din Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Danube-
Cred ca cel mai bine este sa-ti urmezi propriile simtiri artistice, caci unstrop din o anumita culoare in plus reda o farama din personalitatea ta.
Daca vrei sa ma intrebi ceva anume, bineanteles ca iti voi spune draga mea.

elena marin-alexe spunea...

kis-
Cand ochiului ii place vorbele ...cad.
Fii binecuvantat!

elena marin-alexe spunea...

Cristake-
No coment. ;))

elena marin-alexe spunea...

magda-
Multumesc.

elena marin-alexe spunea...

Fluturas-
Of, of ce ma mai lauzi...Gata ca ma rusinez.
Te pup!

Cami spunea...

Artista, artista ramane! Exelent! o pasiune foarte frumoasa, de care eu, din pacate, am uitat de ea. O iubeam si o iubesc, vine precis timpul.. Un sfirsit de saptamina minunat, poeta mea draga! Cami

Mariana spunea...

Când văd picturi îmi răbate în urechi vocea profesorului meu de desn din clasa a IX-a: ,,Eşti un talent nedescoperit la timp..." şi totul a îngheţat atunci...Doar dorul de culoare îmi mai dă târcoale...
Felicitări pentru tablou! E viu, deşi e ,,static"...transmite mult...

elena marin-alexe spunea...

Cami-
Cu siguranta va veni si timpul cand vei picta, daca iti doresti acest lucru. Tu esti oricum o artista culinara care uimesti ....
Te imbratisez frumoasa mea!

elena marin-alexe spunea...

Mariana-
Niciodata nu e prea tarziu sa te apuci de ceva ce-ti place mult...Iar daca te curteaza culoarea...atunci e minunat, caci ai un atu in plus.
Multumesc pentru aprecieri.O duminica binecuvantata sa ai Mariana draga!

FleurduMay spunea...

Foarte frumos!:X
COloreaza sufletul meu agitat si ii aduce liniste.

elena marin-alexe spunea...

FleurduMay-
Multa pace si bucurie iti doresc floare de mai.