luni, 11 ianuarie 2010

Auditie celesta

La ceas de
amurg
agonizand
cu lacrimi
de sange,
las deschisa
usa sufletului
neostoit,
neampatimit,
si nelinistit,
tacerii si
adorarii
linistei albe,
din haosul
unei lumi
pe cale de
disparitie.
Necuprinsul
ma infioara
sfasietor
in ultimile
acorduri
ale cantecului
de lebada.
Dirijorul
este genial.
Ascult.....
oda creatiei!
elena marin alexe - Ian. 2010.

30 de comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

A fi spectator la un astfel de concert este un privilegiu. Şi totuşi, suntem cu toţii privilegiaţi în faţa unei scene uriaşe. Din păcate nu auzim cu toţii această odă a creaţiei. Poate că unii preferă să stea cu căştile în urechi. Poate că alţii sunt mult prea prinşi de grijile zilnice. Poate că unul sau altul întorc spatele sălii de spectacol... Cred că - mai devreme sau mai târziu - vor ocupa scaunele... Seară bună vă doresc!

Cami spunea...

Frumos se aude lebada Un inceput de saptamina minunat! Cami

Passion4God spunea...

Frumos poem;;)

Cristake spunea...

Cre'ca merge ascultata mai bine oda Creatorului pe un fundal de Bach. Johann Sebastian sau ceva copchil de-al lui. Eu acuma bag Thomas Arne. O seara frumoasa, doamna hai !

mmary spunea...

"La ceas de amurg" , desi sunt zorii zilei,sufletul meu e incantat de mesajul acestor versuri...

un mic secret: il iubesc pe Dirijor!

si il rog sa va binecuvanteze cu iubire din iubirea LUI!

nakudo spunea...

oooo.Doamne ,doamna elena tot recitesc poezia si mi se infioara sufletul...e geniala..fara comparatii cu eltele...santeti cel mai ,,tu"aici.absoluta.Dumnezeirea e radata total si tot ce ne-a daruit prin iubire.creatia canta ...o ooda,o simfonie a iubirii...de nu am fi surzi sa putem auzi...o oda a bunei convetuiri si a locului in pace aici si in cer...geniala,geniala poezia...Dirijorul
este genial.
Ascult.....
oda creatiei!
va iubesc si multumesc din suflet pentru aceste clipe minunate...santem bolnavi toti...incerc sa va sun pe dupa amiaza daca reusesc sa-mi tarai ciolanele..pup

Delyrics spunea...

Frumoasă odă a creaţiei, iar încheierea, genială! :)
Mă-nscriu şi eu la audiţia celestă...

Danube Daughter spunea...

Sunteti un geniu.

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Cred ca toti avem privilegii, dar nu toti profitam de ele.Cei mai multi le ignora, asa cum ai zis si tu, panandu-si casti pe urechi...
Tie , special iti doresc :auditie placuta!

elena marin-alexe spunea...

Cami-
Da ...dureros de frumos....
O zi frumoasa si binecuvantata sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Passion4God-
Ma bucur sa-ti place, draga mea.

elena marin-alexe spunea...

Cristake-
Dragul meu, muzica celesta a Creatorului in toata splendoarea ei, umbreste efemerul, doar atunci cand este perceputa cu sufletul.
Auditie placuta...ai ce asculta ,crede-ma daca intri in marea sala de spectacol a universului.
O zi placuta si binecuvantata prietene! Moldoveanul este artist prin firea sa, stia-i asta? Nu uita ca esti moldovean!

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Esti privilegiata prin iubirea ce i-o porti, dar si prin iubirea ce iti poarta El.
Si eu il iubesc pe Dirijor!

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Genial intr-adevar! Nimeni nu-i ca El. Am siguranta ca va veni o zi in care ne vom afla pacea si bucuria sub bagheta Sa.
Cu multa iubire te imbratisez Stefy.

elena marin-alexe spunea...

Delyrics-
Genial este tot ce creaza El, de dragul nostru.

elena marin-alexe spunea...

Danube-
Genial este El, Domnul Domnilor!
Te imbratisez scumpo!

ELENA spunea...

"Necuprinsul
ma infioara
sfasietor
in ultimile
acorduri
ale cantecului
de lebada."
Frumos...o zi minunată
scumpa mea Tiză vă doresc!

miki spunea...

Ma asez si eu smerita , pe randul din spate,usor, in liniste , caci am intarziat si nu vreau sa deranjez.

Jacktels Kochbuch spunea...

Hallo Doamna Elena,

imi place foarte mult Stilul ästa de Versuri.
Un mod foarte concentrat de a exprima care spune mult si te indeamnä sä dai Aripi la Imaginatie.

Foarte frumos zis:
Ascult.....
oda creatiei!

Multe Salutäri Jacob

Gabriel spunea...

Intra-devar se vede ca ai stofa de poet adevarat ! Bravos frate, nu te lasa, baga-le intr-un volum, si cu ele la tipografie ! E pacat sa se piarda un talent ca tine !

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superb.va imbratisez cu drag

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Draga mea Tiza, ma bucura participarea la la Oda creatiei....O seara sublima sa ai!

elena marin-alexe spunea...

miki-
Fii linistita caci cel din urma va fi cel dintai....O seara minunata draga mea miki!

elena marin-alexe spunea...

Jakob-
Ma bucur sa ascultam impreuna aceasta sublima oda a creatiei. Fii binecuvantat!

elena marin-alexe spunea...

Gabriel-
Bravos frate?
Ti-am lasat un mesaj la tine, "frate".

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Iti returnez imbratisarile cu multa caldura.

Lisandru Cristian spunea...

O spun cu toată sinceritatea - mi-am ocupat un loc în sala de concert şi am lăsat căştile deoparte. Mă bucur că aţi înţeles exact ceea ce am vrut eu să transmit... Seară bună vă doresc...

dyanna spunea...

Chiar e frumoasa poezia...Un salut,si multe ganduri bune.

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Oamenii cu har, categorie din care faci si tu parte, nu pot lipsi de la concertul Creatorului.
EL te-a inzestrat cu deosebit talent, din care gustam si noi cititorii tai fideli.
Ma bucur sa ascultam impreuna sublimul creatiei!

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Iti intorc salutul cu mare placere!