sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Ce nu-ti va cere Dumnezeu niciodata..

Dumnezeu nu-ti va cere sa spui ce suprafata are casa ta,
dar iti va cere numarul celor pe care i-ai primit in casa ta.

Dumnezeu nu-ti va cere numarul hainelor din dulapul tau,
dar iti va cere numarul celor pe care le-ai daruit.

Dumnezeu nu-ti va cere sa spui cati bani ai castigat in viata ta
dar te va intreba in ce scop i-ai folosit
.
Dumnezeu nu te va intreba cati prieteni sinceri ai avut,
dar te va intreba cator oameni le-ai fost prieten sincer.

Dumnezeu nu te va intreba despre vecinatatea in care ai trait,
dar te va intreba cum ti-ai tratat vecinii.

Dumnezeu nu te va intreba cat de des ai citit in Biblie, dar
te va intreba ce rezultate ai avut in urma citirii ei.

Dumnezeu nu te va intreba cat de mult te-ai rugat pentru altii
dar iti va cere socoteala pentru pentru timpul risipit in indiferenta.

Dumnezeu nu te va intreba de ce nu ai crezut in EL, dar
iti va cere socoteala pentru toate faptele tale.

18 comentarii:

vyky spunea...

1- sînteţi zidiţi ca să fiţi o casă duhovnicească.
Fiţi primitori de oaspeţi între voi, fără cîrtire.
2-Oricui vrea să se judece cu tine, şi să-ţi ia haina, lasă-i şi cămaşa.
3-banii îi împărţeau între toţi, după nevoile fiecăruia.
4-„Cel ce şi-a făcut milă cu el”, a răspuns învăţătorul Legii. „Du-te de fă şi tu la fel”, i-a zis Isus.
5-Să iubeşti pe Domnul, Dumnezeul tău, cu toată inima ta, cu tot sufletul tău, cu toată puterea ta şi cu tot cugetul tău; şi pe aproapele tău ca pe tine însuţi.
6-să vă înoiţi în duhul minţii voastre...
7-"răscumpăraţi vremea, căci zilele sînt rele"
8-Aşa că fiecare din noi are să dea socoteală despre e însuş lui Dumnezeu.
-ce cere acel Unul singur? -Dumnezeu
1-Ţi s’a arătat, Elena, ce este bine, şi ce alta cere Domnul dela tine, decît să faci deptate, să iubeşti mila, şi să umbli smerit cu Dumezeul tău?"

2-Acum, Elena, ce alta cere dela tine Domnul, Dumnezeul tău, decît să te temi de Domnul, Dumnezeul tău, să umbli în toate căile Lui, să iubeşti şi să slujeşti Domnului, Dumnezeului tău, din toată inima ta şi din tot sufletul tău.
3-...nici unul să nu fie necredincios nevestei din tinereţea lui!

Passion4God spunea...

Dumnezeu ne cere socoteala de ceea ce rostim, de faptele noastre si daca am vb altora despre El.

marada spunea...

Imi permiti sa pun si pe blogul meu postarea aceasta? Vreau sa o citeasca cineva. I-ar prinde bine!

Carl spunea...

Yes yes Helen, Thanks for this post .. It is a good reminder of what is important.
Hugs,
Carl

ARIPI DE FLUTURE spunea...

m-am intristat doamna elena, mi-am amintit ca am inceput sa pretuim cat mai mult banii, sa uitam de prieteni, de familie de apropele nostru, ne facem prieteni doar daca avem de castigat de pe urma lor.:(e asa trist cum ne trece viata si in final la greu, cand vedem ca nu avem pe nimeni sincer alaturi, ne dam seama ca am gresit.va imbratisez cu drag

elena marin-alexe spunea...

vyky-
Ai venit cu o completare de mare forta , pe care o are doar Cuvantul lui Dumnezeu.
Multumesc vyky.Fii binecuvantat!

elena marin-alexe spunea...

Passion4God-
Intr-adevarvom fi trasi la raspundere pentru fiecare vorba si fapta care vine in contradictie cu legea Lui.O duminica plina de pacea Lui sa ai!

elena marin-alexe spunea...

marada-
Bineanteles ca poti sa o pui draga mea!Sa ai o duminica binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

Carl-
I wish God's blessings in all your ways. A Sunday full of grace to you! Elena.

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Pertinenta si trista totodata constatarea ta fluturasule. Ar trebui sa ne gandim mai atenti la efemerul acestei vieti si la ce va urma dincolo de ea. Pace tie draga mea!

FleurduMay spunea...

Adevarate vorbe...oamenii pretuiesc mai mult materialul decat spiritualul, ceea ce este trist.:(

elena marin-alexe spunea...

FleurduMay-
O zi binecuvantata sa ai!

nakudo spunea...

Dumnezeu nu-mi va cere niciodata sa mint,sa ma ascund,sa fiu falsa.El imi cere sa fiu ceea ce sant si ma va iubi neconditionat.tot El imi zice ca nebun este omul ce se raporteaza la oameni...El nu-mi spune sa urasc,sa judec ,sa ma cred mai nobila ca altii...dar stiu ca atata timp cat exist am un scop si logica aici...si talanti...va imbratisez indiferent de nebunii terestri

Lisandru Cristian spunea...

Îmi place să cred că Dumnezeu nu pune niciodată întrebări. Priveşte. Ascultă. Concluzionează. Şi ia deciziile care se impun. L-am umanizat, din păcate, dar este unica modalitate de a spune ceva despre EL...

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
El spune multe prin cuvantul Bibliei si indeamna la "bine".Omul este cel ce alege.
Cu iubire de la Vrancea, Elena in verde si galben...

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Acum ne intreaba doar prin glasul constiintei dar intr-o zi cand va avea loc judecata omului ne va intreba multe si va trebui sa -I raspundem.
Sa va fie duminica plina de bucurie si pace!

Marius Ola spunea...

Da, întra-devăr, spiritul e mult deasupra materialului. Materialul nu reprezintă decât o proiecţie mult prea plană pentru spirit. Mulţumesc pentru vorbele pline de învâţăminte:)

elena marin-alexe spunea...

Marius Ola-
Da asa este.Spiritul incununeaza materia.
O duminica placuta iti doresc!