duminică, 24 ianuarie 2010

Plecari


Calator pe ruta vietii
Si atins de neputinta
Garbovit de greul vietii
Sugrumat de necredinta

Peregrin pe cai straine
Tanjind dupa adevar
Amagit am fost adesea
Si muscand mereu din mar

Tot amarul vietii mele
L-am simtit mereu pe buze
Doar ca El privind la mine
Nu mi-a aruncat acuze

Ci in bratele-I cu mila
Si iertare m-a cuprins
In dragostea arzatoare
Inima mi s-a aprins

Sufletu-mi se-nvioreaza
Cand spre Tine imi indrept
Gandul meu si rugaciunea
Drag Isuse si Te-astept...

Cum asteapta dimineata
Zorii s-o impodobeasca
Cum strajerii asteapta ziua
Veghea noptii sa sfarseasca.
elena marin alexe 18 Ian. 2010.

Asez aceste versuri, in palma ta Stefy draga mea. Nu sunt sigura ca voi reusi sa-ti sterg lacrimile caci iti cunosc durerea dar, doresc doar sa-ti spun si eu" Sincere condoleante", prin intermediul lor. Acum cativa ani am trecut si eu pe aleia durerii cand l-am pierdut pe taticul meu.
Toate plecarile sunt dureroase insa, as vrea sa fii puternica deoarece si noi suntem calatori pe ruta vietii......si nici unul nu cunoastem clipa finala!


16 comentarii:

Jacktels Kochbuch spunea...

Hallo Doamna Elena,

si de la mine " Sincere Condoleante" pentru Stefy
Chiar dacä asa ceva apratine la Viatä este totusi foarte dureros si la inceput nici Cuvintele si nici altceva nu reusesc sä vindece Rana sufleteascä.
Semnul care la-ti läsat prin Versurile astea pline de Essenzä o sä ii cadä bine la Stefy dupä un Timp.
Vä multumesc pentru Gestul acesta nobil.

Numai bine Jacob

ELENA spunea...

"Sincere Condoleanţe" şi din
partea mea vă rog să-i transmiteţi
draga mea Tiză lui Ştefy..
sunt alături de ea..!
D-zeu să-l ierte!

miki spunea...

Condoleante pentru Stefy, cu gandul si eu ii sunt alaturi, iar pentru dumneavoastra "Bine ati revenit printre noi!".Mie mi-ati lipsit .

Cella spunea...

condoleante Sfefy, nu e usor, nu va fi ... insa abia astept sa ajung in cer sa ma intalnesc cu tata ;)

Passion4God spunea...

Domnul sa aline sufletele greu incercate.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

e trist si dureros cand pierdem pe cineva drag.dar sunt sigura ca Dumnezeu ne ajuta sa ne recapatam zambetul. condoleante

Lisandru Cristian spunea...

Of, viaţa oferă surprizele acestea ale "plecărilor definitive"... Condoleanţe şi din partea noastră, o întărire a minţii, a trupului şi a sufletului şi puterea de a merge mai departe, pe drumul lung sau scurt al vieţii...

amintiridinviitor spunea...

condoleante stefy!

kis spunea...

Alaturi de ceilalti prieteni aduc si eu condoleantele mele lui Stefy, si doresc ca Dumnezeu sa mangaie familia indoliata.

dyanna spunea...

Imi pare-asa ciudat ca se mai poate gasi atata vreme pt.ura cand viata nu-i decat o picatura intre acest taram si celalalt.
Condoleante.

Geanina Codita spunea...

Aşa cum a spus şi Cristi, suntem alături cu sufletul alături de tine şi prietena ta.

Cea mai cumplită durere este simţită la pierderea celor dragi.

Te aşteaptă o surpriză pe blogul meu.

Pupici geaninoşi!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

un premiu va asteapta pe blogul meu cu mare drag

Marius Ola spunea...

Nu ştiu ce aş putea spune, condoleanţele mele ar fi prea puţin. Eu am trecut prin aceiaşi situaţie. Aş spune doar: Ştefy, fi tare, suntem acolo unde vrei tu să fim, când vrei şi dacă vrei, alături de tine!

nakudo spunea...

saru mana draga doamna elena si multumesc pentru tot.multumesc tuturor pentru cuvintele frumoase

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
totul eate desertaciune- spune Solomon! Toate vor trece draga mea, mai spun si eu imbratisand in iubire inima ta. Dumnezeu sa te binecuvanteze!

elena marin-alexe spunea...

Multumesc tuturor care au lasat aici un semn, o vorba buna, o incurajare.Multumesc pentru tot.