duminică, 3 ianuarie 2010

Premiul Prieteniei


Acest premui il voi darui d-lui Dumitru Negoita ! http://moraluitate.blogspot.com/
As vrea sa incep cu vorbele scriitorului D.Negoita :
In brazdele cugetului
nu doresc sa-mi fie sila
nici de nelinistea zilei
nici de grelele necazuri...

Aceste versuri pe care le-am gasit in preumblarile mele pe blogul scriitorului buzoian Dumitru Negoita, vorbesc prin adancimea exprimarii lor.
Sunteti un om deosebit, un mare iubitor al locurilor natale, cu un caracter puternic si frumos la purtator, asa cum rar mai intalneste omul secolului nostru. Intalnirea cu dv. mi-a deschis noi orizonturi si m-a onorat. Aveti un stil propriu de scris in care sinceritatea nu se lasa facuta de rusine si nu da bir cu fugitii in fata 'ipocriziei nationale' .M-a impresionat placut atitudinea dv. de a promova eroii patrioti, acei merituosi pe care cei mai multi astern covorul uitarii. Exista insa cineva care lupta pentru neuitare, cu arta scrierii, acest dar care i-a fost dat de la Dumnezeu si acesta sunteti dv. domnule Negoita. Va admir mult pentru tot ce faceti.
Mi-ati devenit si mai apropiat daruindu-mi cele doua premii: unul cu cartile dv. si premiul Simbolul Prieteniei, pe care il voi pastra cu respect deosebit pe blogul meu.
As putea sa mai scriu multe despre dv. dar prefer sa las placerea celor interesati sa va cunoasca accesand singuri adresa de mai sus. Vor descoperi un scriitor mai deosebit si un adevarat OM.
Sper ca acest an 2010 sa va aduca multe realizari literare
Dumnezeu sa va binecuvanteze d-le Negoita!

Urmatorul Premiu va fi daruit in ziua de 10 Ian 2010.

12 comentarii:

Passion4God spunea...

Domnul sa-l binecuvanteze!

O duminica linistita d-na Elena!

ELENA spunea...

"LA MULŢI ANI 2010!"
Frumuseţea iernii cu albul
fulgilor de nea,presăraţi
peste gândurile tale cu imaginea
în suflet a celor dragi,să-ţi aducă
noi provocări,noi vise şi să te
surprindă cu tot ce are viaţa mai frumos..!
LA MULŢI ŞI FERICIŢI ANI,
SCUMPA MEA TIZĂ!
Vă pup şi vă îmbrăţişez
cu mare drag!

disa spunea...

Anul in care-am intrat sa-ti aduca binecuvantari depline!

mmary spunea...

Dumnezeu sa va binecuvanteze domnule Negoita, rosteste si sufletul meu, in care RESPECTUL pentru caracterul dumneavostra e nemasurat...

Doamna Elena, suave binecuvantari se indreapta si catre sufletul dumneavostra frumos pe care il imbratisez cu drag ...:)

Dumitru Negoita spunea...

Ar fi prea putin doar un simplu multumesc pentru cuvintele dv.care prin frumusetea lor ma flateaza dar ma si obliga in a demonstra acelora ca dv.ca nu s-au inselat.Dar nu numai atat, am incercat si incerc sa ofer, de altfel ca si dv., gesturi incarcate de bucurii... si voi pastra PREMIUL "HAI LA PLIMBARE".
Va doresc o ploaie de bucurii"

Geanina Codita spunea...

Îl felicit din tot sufletul pe Maestrul Dumitru Negoiţă.

Gânduri bune şi pentru tine, draga mea.

Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

elena marin-alexe spunea...

Passion4God-
Amin, draga mea. Te pup si in 2010.

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Multumesc draga mea din suflet.Iti reantorc urarile si te imbratisez.

elena marin-alexe spunea...

disa-
La fel iti doresc si eu scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Un inceput de an cu multa bucurie sa ai!Te pup draga mea.

elena marin-alexe spunea...

Dumitru Negoita-
Sper ca norii in plimbarea lor sa aduca si pe plaiurile Buzoiene, ploi de bucurii, care sa va poarte sufletul spre cele mai inalte sfere.
Prezenta muzelor sa va fie agreabila, pe tot timpul anului 2010.
Dumnezeu sa va binecuvanteze!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Codita-
Gandurile mele bune parcurg usor distanta Focsani-Bucuresti, pentru o imbratisare calda.