duminică, 17 ianuarie 2010

Premiul Prieteniei

Azi Premiul pleaca la Bucuresti la Tiza mea, ELENA! http://elenax2009.blogspot.com/

Ma bucur sa-ti ofer acest simbol care pecetluieste prietenia noastra draga Elena. Esti o persoana sincera si deschisa amicitiei. Blogul tau abunda in "frumusete".
Cand doresc sa-mi clatesc ochii pot sa fac acest lucru cu un simplu click si ma trezesc in Paradisul verde , unde cu mare grija si arta chiar, ai adunat imagini superbe din natura care imi taie respiratia uneori. Cat despre muzica pe care o promovezi pe "Paradicul verde" nu pot avea decat laude, cu sinceritate o spun. Si cred ca esti o doamna romantica, inclinatie devenita rarisima in ultima vreme.
Ma bucur ca imi urmaresti scrierile pe "hai la plimbare"si faci parte din cititorii mei cei mai fideli.
Iti place sa savurezi poezia si asta spune foarte mult despre calitatile tale artistice. Mi-ar fi greu sa nu-ti simt prezenta, care mi-a devenit familiara Tizo draga.
Sufletul tau, se deschide in fata frumosului si vibreaza, ori de cate ori se intalneste cu acesta prin peregrinarile din virtual.
Pentru tot ceia ce simt pentru tine, dar si pentru tot ceia ce esti, da-mi voie sa-ti ofer acest premiu personalizat: Premiu al Prieteniei, cu speranta ca intr-o zi cand voi ajunge in capitala, ne vom delecta intr-un cafe-bar in fata unei cafelute si vom povesti....tet'a tet'.

Dumnezeu sa te binecuvanteze Tizo!

Urmatoarea premiere va avea loc in data de 31 Ian.2010.

4 comentarii:

nakudo spunea...

draga mea mama...daca ati considerat ca pleaca premiul la elena stiu a nu v-ati inselat...inima spune ce simte...doar va rog sa nu mai amestecati merele putrede cu cele sanatoase...virtualul e plin de dementi....ii aveti pe kiss,elena,cristian,geaniba ,cristake si multi altiui pe care eu nu-i stiu...fiind asa neconvetionala si directa...elena din bucuresti e un om special..pe care il citesc cu mare placere...va iubesc si imbratisez ..si..hi-hi...nu zic da stiti..ce cretini...sant proasta dar cand privesc in jur prind curaj..in jur la dementi narcisisti si aroganti...=))

ELENA spunea...

Mulţumesc,mulţumesc...scumpa mea TIZĂ!
Am citit şi recitit textul de mai multe ori,
aţi scris atât de frumos despre mine că m-aţi
impresionat până la lacrimi.Sincer nu îmi găsesc cuvintele deşi,meritaţi mii şi mii de cuvinte
frumoase să vă spun,sunteţi o soţie,mamă şi
bunică deosebită,asta am constatat prin virtul..aşa vă simt şi abia aştept să vină şi
ziua aceia să bem cafeluţa împreună.
Încă o dată vă mulţumesc pentru acest premiu
al PRIETENIE, îl ridic cu multă plăcere,cât şi texetul care îmi aparţine.
Îmi cer scuze că am fost săracă în exprimare,
am atâtea emoţi..
O duminică frumoasă vă doresc
scumpa şi draga mea TIZĂ!
O îmbrăţişare caldă din capitală!
Vă puup!
http://www.youtube.com/watch?v=jQi2ay6kwtk&feature=related

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Ai mare dreptate, fata verde, ma voi stradui sa aleg doar mere sanatoase si promit ca voi renunta repede la merele ce mi se par a fi atinse de: aroganti, fanatici, mincinosi.Cat despre cei bolnavi psihic, caci sunt si de astia....saracii sunt niste nefericiti ai vietii si eu personal ii voi ocoli cat voi putea. Domnul sa-i aiba in paza LUI.
Imbratisarea mea pleaca dupa tine la Iasi! :-*

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Ma bucur ca Premiul Prieteniei, ti-a adus bucurie si crede-ma ca meriti acest premiu pentru ceea ce esti si daruiesti in jurul tau.
Fii binecuvantata Tizo draga mea!