luni, 4 ianuarie 2010

Sarbatori cu Miruk


























Sarbatorile .....au trecut si ele prin noi, lasand in urma lor nostalgice amintiri, care se vor aseza cuminti la locul lor, de unde vor putea fi rasfoite in clipe de tandre cautari .....
Am avut bucuria sa fim impreuna cu o parte din copii nostri si cu nepotica Miriam -Alexandra, careia noi ii spunem Miruk , Dumnezeu sa o binecuvanteze. Ne-au lipsit cei de la Cluj........pe care i-am vazut doar pe webcam.
Am ales sa impartasesc cu voi prietenii mei cateva clipe 'nemuritoare' prinse de aparatul de filmat.Sper sa va placa!

42 de comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Să vă trăiască Miruk, să fie sănătoasă şi să aibă parte numai de bine...

simioncristian spunea...

Ce poze frumoase! Sunteti o familie fericita!
Sanatate multa va doresc!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Multumesc mult pentru urari.

miki spunea...

La multi ani, sanatate multa si sa va bucurati de frumoasa familie!

elena marin-alexe spunea...

simion cristian-
Multumim lui Dumnezeu pentru tot.
Sa ai un an frumos in toate !

nakudo spunea...

ce a crescut pisoiul de cand n-am mai fost...aveti o familie minunata cu copiiu,nepoti si tot ce este acolo de poveste....un an fericit si copiilor..va imbratisez

ELENA spunea...

Să vă trăiască atât copii
cât şi nepoţica..
Formaţi o familie superbă..
LA MULŢI ANI,SCUMPĂ TIZĂ!

mmary spunea...

Stiti ce am observat doamna Elena ?sclipirea aceea tinereasca si jucause din privirea dumneavoastra...cred ca sunteti un partener de joaca minunat pentru frumoasa Miruk...

Dumnezeu sa va binecuvanteze intreaga familie...

Si mi-a mai placut ceva in mod deosebit, pe langa atmosfera calda pe care am perceput-o:

fiica dumneavoastra : e superba ! :)

Va imbratisez cu iubire din iubirea LUI. :)

orianda spunea...

Miruk e minunata! Sa va traiasca!
Si mi-a placut tare-tare omul de zapada! :D
Un an frumos!
La multi ani!

elena marin-alexe spunea...

miki-
Te pup draga mea si iti intorc urarea:La multi ani draga Miki!

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Da a crescut...in marea ei nesimtire, iar cand vei reveni, va fi si mai uriasa....
Dragostea..... pleaca la Iasi!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
In primul rand Dumnezeu, apoi familia mea imi este toata bogatia de pe pamant.
Te imbratisez cu mare drag Tiza mea!

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Ai observat bine Mmary draga mea, sunt un partener de joaca oricand si oriunde....
Ma bucur cu cei ce se bucura, dar si plang cu cei ce plang.Asa m-a creat Domnul meu. Multumesc pentru frumoasele aprecieri.
O imbratisare calda cu iubire din Iubire iti trimit de la inima la inima.

elena marin-alexe spunea...

Orianda-
Asteptam sa zica cineva si de omul meu de zapada, pe care l-am facut pe un ger napraznic si cu mare greu, caci nu se lipea zapada...fiind casanta.Dar am reusit de dragul lui Miruk.
Te pup cu drag!

Passion4God spunea...

Ce-i mai frumos decat sa petreceti in familie?:x

orianda spunea...

pai cum era sa nu pomenesc de omul de zapada, cand tot ce mi-am dorit iarna asta a fost unul asa mare ca al vostru!!!!
N-a fost sa fie! :-*

elena marin-alexe spunea...

Passion4God-
e PLACUT intr-adevar! E minunat si benefic pentru suflet.

elena marin-alexe spunea...

orianda-
Las' ca mai vin ninsori, ca doar nu s-a terminat iarna.....

kalliope spunea...

la ce suflet cald aveti doamna Elena, daca l-ati imbratisa mai tare acel omulet de zapda, sunt convins ca s-ar totpi in acele brate... o seara faina

tasha spunea...

Ftrumoase poze,sa-ti traiasca familia si sa te bucuri multi ani buni si frumoasi alaturi de ei.

kis spunea...

Ce mare bucurie cand se reuneste familia,

Dumnezeu sa va binecuvinteze pe toti :nepoti,copii,parinti,bunici!

marada spunea...

Un zambet al nepotilor - o comoara fare pret!
Sunteti minunati!

Danube Daughter spunea...

Minunate fotografii doamna Elena! tare-mi plac. Sunteti o fire jucausa si un copil etern, cred ca va adora nepoata dvs. Tin sa precizez ca va seamana fiica-ca o picatura de apa.
Un an minunat sa aveti,ca eu n-am apucat sa vin cu urari, plin de iubire, plin de rugaciuni implinite si plin de mangaierea Duhului Sfant. Va imbratisez cu drag si cu sufletul intreg!

Geanina Codita spunea...

Mulţumim pentru încredere şi imagini. Sunt o parte din viaţa ta pe care ne-ai dăruit-o.

Te îmbrăţişez cu toată dragostea şi trimit gânduri bune către toţi cei dragi ţie.

Loredana spunea...

La Multi Ani doamna Elena! Un an cu sanatate si virtute! Doamne ajuta! Sa va traiasca nepotica Miruka! (E cam de-o varsta cu fetita mea - ce frumosi ani!!! Si plini de ghidusii!!) Sa ne incantati si anul acesta cu vorbe de suflet! Imbratisari!

elena marin-alexe spunea...

kalliope-
Prea tare nu am vrut sa-l strang, caci eram inghetata de frig....si el...si eu.

elena marin-alexe spunea...

tasha-
Multumesc pentru urari!

elena marin-alexe spunea...

kis-
E o mare bucurie de fiecare data cand ne revedem...Binecuvantari si tie!

elena marin-alexe spunea...

marada-
Mare comoara...intr-adevar!

elena marin-alexe spunea...

Danube-
Scumpa mea, toate urarile le voi imparti cu tine din toata inima mea.Binecuvantata sa fii si Duhul sfant sa se odihneasca peste inima ta.

elena marin-alexe spunea...

Geanina-
Nu am nimic de ascuns, seman cu voi dragii mei.Imi face placere sa impart cu prietenii si tristetile dar si bucuriile.
O imbratisare calda din suflet, pentru tine!

elena marin-alexe spunea...

Loredana-
Iti retrimit urarile draga mea, adaugand la ele ocrotirea Celui Preainalt pentru tine si familia ta.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumoase sarbatori ati avut doamna elena:)o dulceata de fetita, parca ar fi oana, verisoara mea. sa va traiasca, va imbratisez cu mare drag

dyanna spunea...

Foarte frumoase poze.Aveti o familie tare frumoasa,si va urez din suflet sa aveti parte numai si numai de bucurii.

Mariana spunea...

Nu e, nu e sărbătoare când cei dragi lipsesc!
Suntem făcuţi parte unii altora...şi nu putem lipsi aşa de uşor de la bucurii şi de la dureri...Iar când sunt piedici, sufletele gem de dor...
Elena, să Îi dâm slavă lui Dumnezeu că El ni-e sărbătoarea noastră şi că El ni le face pe toate minunate!

Bincuvântări pentru tine şi pentru familia ta, dragă Elena!

elena marin-alexe spunea...

aripi de fluture-
Frumoase de tot...multumesc lui Dumnezeu.

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Cand ai pe cei dragi langa tine , te simti mai linistit, mai ocrotit....
Multe bucurii si tie dyanna draga!

elena marin-alexe spunea...

Mariana-
Cu EL langa noi este mai usor sa trecem prin viata, mai ales cand suntem inconjurati de cei dragi.
Fii binecuvantata draga mea!

raza de soare spunea...

minunate poze...sarbatori frumoase ati petrecut alaturi de cei dragi...regret doar ca nu am facut un om de zapada iarna asta...macar am parte de imagini cu unuL:))

Cati spunea...

Frumoase poze!!!Imi aduc aminte cand eram mai mica si era toata familia reunita,acum cand am crescut toate s-au schimbat,nu prea mai simt spiritul sarbatorilor:(...Inca o data,foarte frumoase pozele!

elena marin-alexe spunea...

raza de soare-
Nu te intrista iubito, caci iarna nu-i decat la jumatate...si zapada o mai veni ea.

elena marin-alexe spunea...

Cati-
E ADEVARAT CA IMPREUNA CU FAMILIA SARBATORILE PRIND VIATA....
Raman amintirile......