marți, 26 ianuarie 2010

Din lucrarile mele


Dodo privind pe geam - Ulei pe carton.- elena marin alexe.

42 de comentarii:

vyky spunea...

Comorile-s atrăgătoare, au chiar gravitaţii Adună-ţi-le-n ceruri, dincolo de spaţii
Şi dacă ele te vor robi,descătuşarea
Din iubirea supremă îţi va răsări-
-cu respect vyky

orianda spunea...

woow! Foarte - foarte frumos!

ELENA spunea...

Superbă lucrare...
te uiţi la ea şi parcă vrea
să spună ceva!
O dimineaţă minunată
vă doresc scumpa mea Tiză!
Vă pup şi vă îmbrăţişez
cu toată dragostea!

nakudo spunea...

verde si multa expresivitate interioara transmisa prin ochi...imi place..va iubesc si imbratisez...

Passion4God spunea...

Imi place aceasta pictura...as vrea sa am si eu pasiunea asta cu pensula, dar am uitat-o din copilarie cand eram printre primii de la clubul de copiii la picturi, abia asteptam expozitiile:D

Dumitru Negoita spunea...

Prin claritatea fetei si-a privirii, rezulta ce-a de-a treia claritate a gandurilor lui "Dodo privind pe geam"iar urmatoarea claritate inseamna ca ... Este clar ca pictorita, Elena Marin Alexe este o artista TALENTATA.

elena marin-alexe spunea...

vyky-
Ce dor mi-a fost de versurile tale! :)

elena marin-alexe spunea...

Orianda-
Este una din fetele mele cand era micuta.
Multumesc Ori!

elena marin-alexe spunea...

Elena-
Cu siguranta vrea sa spuna ca nu-i place sa ramana singura acasa. ;;)

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Ma bucura revenirea ta, fata mea verde.Te adun cu drag in gandurile mele.

Danube Daughter spunea...

Seamana foarte bine cu fiica dvs la caracterele fetei,imi aduce mult cu ea cat am vazut-o din poze. Va felicit, tabloul este foarte reusit!!! O zi minunata!

dyanna spunea...

Chiar aveti talent.Imi place foarte mult.

elena marin-alexe spunea...

Passion4God-
Si eu am lasat multe pasiuni in tara copilariei, cum ar fi chitara de ex. si daca nu mai cant, imi place sa ascult....

elena marin-alexe spunea...

Dumotru Negoita-
Ma onoreaza aprecierile dv-stra domnule Negoita. Revenirea dv. ma bucura foarte mult.
Va doresc inspiratie la scris, dar nu uitati ca am vrea sa va citim cat mai des pe blogurile personale. Salutari din Vrancea!

Lisandru Cristian spunea...

Ochii aceia spun multe. Foarte multe...

miki spunea...

Frumos!

kalliope spunea...

cine e Dodo?

CeCiLe spunea...

superb...
sunteti prea frumoasa, Doamna Elena. :)


am revenit si eu pe blogspot.. am decis sa iau p mica pauza... dar mi-a fost dor de Dumneavoastra si de tot ce ati scris...
chiar daca nu am dat un comment, v-am citit.. :) aproape in fiecare zi. si ma bucur sa revin si sa va regasesc aici la fel de buna si frumoasa ca intotdeauna.
si va multumesc pentru povestea pe care mi-ati trimis-o... am inteles si eu ca nu era pentru mine, si ca la un moment dat voi avea parte de fericire... si mi-a revenit credinta in Dumnezeu...desi, recunosc, mai am momente de indoiala, si altele in care ma supar pe El...
dar o iau de la capat.. si stiu ca o sa fie bine. :)
va multumesc inca odata din toata inima.
va imbratisez calduros!

Mariana spunea...

Foarte expresiv! Privirea parcă mă emoţionează. Chipul e unitar, armonios, fără contradicţii de expresie...E o faptură caldă acolo, o făptură ce pare şi aproape...şi departe...ceva ce vrei să atingi, dar se tot depărtează...

Felicitări, Elena!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superb, va imbratisez doamna elena

vyky spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=nbiqtOeXtbw rămâne să concludeţi domnia voastră (cât despre celaltă Simina e doar cincidenţă de nume ...la oameni dar,nu şi înaintea Domnului... e doar un gând!!)

lidy spunea...

Nimeni nu zice nimic de pisika ???
:)

intreaba Dodo :D

kis spunea...

Nu stiu cine e Dodo , dar aceasta opera este asa de bogata incat orice privitor poate comenta cel putin o pagina,dar cel mai mult ma impresioneaza acesti ochi care petrece sau asteapta pe cineva.
Superb!

elena marin-alexe spunea...

Danube-
Este intr-adevar una din fiicele mele, mai precis cea din Cluj.
Multumesc pentru felicitari draga mea soprana!

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Multumesc draga mea.Imbratisari!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Da.Imi place ca stii sa citesti si in culoare....

elena marin-alexe spunea...

miki-
Multumesc draga mea!

elena marin-alexe spunea...

kalliope-
Dodo este una din comorile pe care mi le-a daruit Dumnezeu, fiica mea de la Cluj.

elena marin-alexe spunea...

CeCiLe-
Ma bucur pentru revenirea ta draga mea. Sa stii ca toti avem momente de indoiala si este normal sa fie asa, caci locuim pe acest pamant al firescului, unde nimic nu-i statornic.
Ma rog Lui sa-ti dea putere sa treci peste obstacole si sa ramai credincioasa in dragostea Lui Dumnezeu.
Bucuria si pacea sa-ti inunde inima draga mea draga!Te mai astept.

elena marin-alexe spunea...

Mariana-
Multumesc mult pentru aprecieri suceveanco!
Te imbratisez draga mea!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
SI EU TE IMBRATISEZ CU MULTA CALDURA!

elena marin-alexe spunea...

vyky-
Eu am internet pe Zapp si se incarca tare greu si si am uneori probleme sa ascult CD-uri.Am crezut initial ca e Simina de la Buzias.Am revenit si am incarcat CD-ul si am ascultat caci imi place vocea ei si atunci am observat ca nu e vocea ei si nici nu seamana cu ce stiam eu.
Dar imi place si asta Simina bineanteles!
Zi binecuvantata sa ai!

elena marin-alexe spunea...

lidy-
Dodo.....ce faci? Dor tare de tine!

elena marin-alexe spunea...

kis-
Ai intuit perfect.Felicitari.Ochii petrec pe cineva, mai precis pe mine.Dodo este fiica mea.
Seara frumoasa iti doresc! Binecuvantari sfinte!

lidy spunea...

Miki, te iubesc si iti multumesc pentru ca mi-ai facut aceasta onoare de a ma numi (posta) printre comorile tale din lumea reala si cea virtuala. Sa fii iubita!!!! :X

Jacktels Kochbuch spunea...

Exprimä niste Ginduri adinci si Meditatie profundä.Parcä ar privi peste Horizont undeva tare departe si ar cäuta ceva foarte important.
Lucrare desävirsitä. Respect

elena marin-alexe spunea...

lidy-
Esti una din cele trei comori[ si nu uit urmasii] pe care mi le-a daruit Dumnezeu. :X

elena marin-alexe spunea...

Jakob-
Ai prins substanta maestre.Imbratisari de la Vrancea!

Rappa_ru' spunea...

Hmmm...nu ma prea pricep eu la arta, dar privirea pare foarte sugestiva...felicitari:)

raza de soare spunea...

repet o constatare: sunteti o adevarata artista...eu nu as putea sa fac asa ceva...nu e vorba numai de talent...e mult mai mult...e har si dragoste!

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru-
Multumesc pentru parerea ta Andrei.Toate bune iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

raza-
Esti o dulce si vrei sa ma fletezi....
Harul este de la EL,din dragostea Lui pentru mine, un simplu om.