duminică, 31 ianuarie 2010

Premiul Prieteniei!


Premiul pleaca azi spre tine Jakob! http://jacktelskochbuch.blogspot.com/

Jakob, draga prietene nu cred ca te va mira atat de tare acest gest al meu, care te aseaza in randul fidelilor mei prieteni din lumea bloggerilor.
Sincera sa fiu, nu stiu daca tu m-ai descoperit pe mine, sau eu pe tine si cred ca nu are mare importanta. Important insa este, ca prietenia noastra a prins contur si se solidifica pe zi ce trece.
As vrea sa spun cate ceva despre tine si nu stiu cu ce as putea sa incep. Poate ar trebui sa incep cu faptul ca imi place mult varietatea personalitatii tale artistice.
Te-am descoperit in Arta culinara unde iti savurez bunatatile si admir extaziata aspectul pur artistic al lor, care te poarta intr-o alta lume....unde toti privitorii iti sunt fani, pe drept cuvant.
Dar am descoperit si un Jacob, caruia ii place cartea foarte mult si asta se observa din comentariile tale de unde izvorasc autentice cunostinte.
Faptul ca iti place poetul A.Paunescu, mi te-a apropiat si mai mult de suflet.
Si am ajuns la poezie, pe care stiu ca o adori si cu care cochetezi cu mult talent.
Pe blogul tau intru cu mare placere adeseori si am observat ca ai multi prieteni constanti, ce imi dovedeste inca o data ca esti un om deosebit, care isi respecta prietenii.Eu sunt sigura ca un om care pretuieste prietenia din lumea reala, o pretuieste si pe cea din virtual.
Comentariile tale sunt sincere si asta imi place cel mai mult si te apreciez pentru asta. Ma simt bucuroasa ca te am printre prietenii mei.

Dumnezeu sa te binecuvanteze Jakob!

Urmatorul Premiu va fi daruit in data de 14 Feb. 2010.

6 comentarii:

Rappa_ru' spunea...

Felicitari:)

Jacktels Kochbuch spunea...

Hallo Doamna Elena,

acuma imi lipsesc un pic Cuvintele...
Nu am stiut sincer cä Dumeavoasträ mä observati asa atent. Mä simt un pic important. Multumesc din Suflet.
Acuma ati scris atitea Lucruri frumoase de mine , dacä asi incerca sä le comentez asi strica numai Farmecul.
Doresc numai sä vä multumesc de Gestul sincer si sä stiti cä pot sä il apreciez asa cum trebuie.
Eu dacä ati observat am refuzat de mult Timp rigoros toate Premiile care le-am primit. Mi-am fäcut prin asta multe ne-Prietene da nici o datä nu am simtit cä aceste Premii ar avea Valoare.
Al Dumneavoasträ il iau cu pläcere si il pun lingä celalt Premiu care il pretuiesc.
Vä multumesc incä o Datä si o sä-mi dau si mai departe Silinta sä nu vä dezamägesc.
Sincere Salutäri din Nürnberg Jacob

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru-
Premiul Prieteniei merge mai departe , spre alti prieteni! Te salut din Vrancea cu prietenie.

elena marin-alexe spunea...

Jakob-
Draga Jakob, sincera sa fiu as fi putut sa scriu mult mai multe despre felul in care te pervep eu dar, las calorlalti satisfactia sa te descopere personal, dand click pe adresa ta.Ma onoreaza si faptul ca ai ales sa pastrezi simbolul pe blogul tau.
Iti doresc in continuare doar zile frumoase cu multe , multe realizari in arta culinara, acolo unde maiestria se pleaca in fata ta.

Lisandru Cristian spunea...

"Prietenia este exprimarea sinceră şi fără rezerve a gândurilor şi simţirilor tale în faţa unei alte făpturi omeneşti, sinceritate totală şi dezinteresată în viaţa lăuntrică cea mai intimă, ca o încercare de retrăire în profunda simpatie a unei alte fiinţe omeneşti" - I. Conrad...

Seară bună vă doresc!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Cum bine zici si tu Cristian, prietenia vine din launtrul tau, ea se simte....in profunzime.