joi, 28 ianuarie 2010

Ceva ca rugaciunea

hai la plimbarea de vineri, cu poezia de mana....

Nu stiu ce am,
Ca nu dorm cand dorm
Nu stiu ce am,
Ca nu sunt treaz,
Cand stau de veghe.

Nu stiu ce am,
Ca nu ajung nicaieri,
Cand merg.

Nu stiu ce am,
Ca stand pe loc
Sunt, hat , departe.

Doamne, din ce fel de huma
M-ai luat in palmele tale calde
Si cu ce fel de saliva
Ai amestecat si-ai framantat huma-mi?

De nu stiu ce am
Ca exist,
Nu stiu ce am
Ca nu mai am nimic,
Decat pe tine.
Marin Sorescu

26 de comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Orice aş citi din Marin Sorescu mi se pare la fel de frumos... Bună alegere aţi făcut!

José Ramón spunea...

Creativitatea şi imaginaţia Elena de la fotografii de Jose Ramon Vă mulţumim pentru vizita dumneavoastră şi comentariile dumneavoastră. Have a nice day

Cu respect

orianda spunea...

Marin Sorescu e genial! Alte cuvinte sunt de prisos! :)

Passion4God spunea...

Domnul e Olarul iar noi lutul

nakudo spunea...

va iubesc absolut pentru aceasta poezie a lui marin sorescu..pentru ca nu stiu ce am dar stiu ca nu am nimic in afara de TINE.cat adevar draga mea mama...mult verde pleaca de la iasi in vrancea cu toata dragostea si tot drumul ce il avem fiecare de facut cand ne raportam la Dumnezeu...mii de imbratisari...

ELENA spunea...

"De nu ştiu ce am
Că exist,
Nu ştiu ce am
Că nu mai am nimic,
Decât pentru tine."
Îmi beau cafeluţa citind
şi recitind minunatele
versuri scumpa mea Tiză!
Un sfârşit de săptămână
cât mai frumos vă doresc!
O îmbrăţişare caldă din capitală!

Jacktels Kochbuch spunea...

Neliniste,

De la Răni,grele,
Lent sângera până la moarte
În secreta Cenusä fierbinte
Se stinge incet ,
In fiecare Zi remuşcări
Frenezia conspiränd.
În fiecare zi din nou
Se induce in eroare
Veşnic evitind
Paşii säi intorci
Şi nu inceteazä
Oh , Suferintä
Când te vei opri ?

Mariana spunea...

,,De nu stiu ce am
Ca exist,
Nu stiu ce am
Ca nu mai am nimic,
Decat pe tine."

Superb! Un poet mare, Marin Sorescu!
Se pare că ne dă lecţii şi nouă, celor care credem că ştim multe despre viaţa efemeră, despre veşnicie...

Elena, îţi mulţumesc de această alegere formidabilă! Te îmbrăţişez cu drag!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Ma bucur ca ti-a placut alegerea mea de azi Cristian.

elena marin-alexe spunea...

Jose Ramon-
O seara placuta Ramon!

elena marin-alexe spunea...

Orianda-
Intr-adevar.
Seara buna Orianda!

elena marin-alexe spunea...

Passion4God-
La asta m-am gandit cand am ales aceste versuri.

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Adevarul suprem circula prin aceste versuri si ma bucur ca te-au atins.O seara minunata sa ai acolo cu toata familia!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Iti retrimit imbratisarile Tizo si sper sa vina o zi cand ne vom imbratisa real.

elena marin-alexe spunea...

Jakob-
Superbe versurile, desi nu stiu cui apartin, imi place curgerea lor.

elena marin-alexe spunea...

Mariana-
Mie personal mi-a dat clasa, ca sa ma exprim asa....
Ma bucur ca ti-a placut alegerea de azi. Seara buna draga mea!

denisia spunea...

Deosebită alegere... mereu vin în vizită.. o vreme nu am putut lăsa comentarii nu ştiu de ce... nu mă lăsa şi am renunţat.. se pare că acum e ok...

O alvo spunea...

Barro sabemos que somos só nas mãos do Senhor.
Lindo poema. Bom fim de semana ...

elena marin-alexe spunea...

Denisia-
Ma bucur ca-ti place si ca ai reusit sa intri....la plimbare.O DUMINICA BINECUVANTATA SA AI!

elena marin-alexe spunea...

O alvo-
Gosto de visitar e desejar um domingo abençoado pela presença de Jesus Cristo. Eu abraço com amor, Elena.

gabi spunea...

Superba !
Multumesc si te imbratisez !

elena marin-alexe spunea...

gabi-
RETRIMIT IMBRATISARILE INCARCATE CU MIROS DE CETINA DIN PADURILE VRANCEI!

Rappa_ru' spunea...

Frumoasa poezia:)

raza de soare spunea...

minunata poezie...ganduri bune trimit spre dumneavoastra!

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru-
Da...pe mine m-a captivat.

elena marin-alexe spunea...

raza-
Poeziile au un mister al lor, in care odata intrat, greu te mai desprinzi...
Numai bine iti doresc fetito!