joi, 17 septembrie 2009

Oameni....

Multumesc din toata inima mea Florine, pentru cele cateva ore pe care le-ai risipit din timpul tau liber, ca sa ma ajuti pe mine, o persoana pe care nu ai vazut-o niciodata.....,pe care o percepi doar cu ajutorul acestui blog.
Oricine in locul tau s-ar fi lasat pagubas, mai ales ca eu nu -ti pute-am fi de mare folos, asa cum ai si vazut de altfel....Tu , insa ai fost atat de perseverent si stii ce mai cred eu acum despre tine: Ca ai vrut sa-mi faci un bine , cu tot dinadinsul si desi eu am cedat la un moment dat ,tu ti-ai continuat lucrul.
MULTUMEAC...MULTUMESC...MULTUMESC...MULTUMESC...MULTUMESC...........

Acum m-ai facut f. curioasa sa te cumosc personal si imi doresc tare mult sa particip la acea tabara in Grecia. Pana atunci doresc ca Dumnezeu sa-si puna binecuvantarile Lui peste tine si familia ta. Biblia s-a implinit inca o data pentru mine cand vorbeste atat de frumos in Proverbele cap. 17: 17, asa :

Prietenul adevarat iubeste oricand
si in nenorocire, ajunge ca un frate!

Trimit spre tine toate gandurile mele de bine si toata dragostea lui Hristos sa te copleseasca, prieten drag si adevarat!

Inca mai exista Oameni adevarati desi numarul lor se micsoreaza din zi in zi.Acesti oameni insa trebuiesc respectati, iubiti si de ce nu chiar aplaudati...

Florine[ compadvice] meriti tot respectul!

13 comentarii:

dielda dana DINU spunea...

Un gand bun, Elena.

Loredana spunea...

Intr-adevar, o experienta ca aceasta, pe care ai trait-o, iti umple ochii de lacrimi si inima de bucurie. Oda prieteniei si altruismului!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

mai exista si oameni care ne sunt aproape la necaz, ati fost foarte norocoasa ca ati intalnim un astfel de om. intr-adevar sunt din ce in ce mai rari, dar inca mai exista

elena marin-alexe spunea...

dielda dana DINU -
Ti-l intorc impreuna cu toate binecuvantarile lui Dumnezeu, si te mai astept draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Loredana-
Chiar merita si o sa ma gandesc la un premiu pentru astfel de oameni care fac cinste speciei noastre...Sa aplaudam deci altruismul oridecate ori il vom intalni! Imbratisari draga mea!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Asa este Fluturasule...Omenia tinde sa dispara, dar sa nu disperam caci precum se vede treaba inca mai are Dumnezeu "soli" care sa faca un bine dezinteresati.
O zi plina de frumusete sa ai !

mmary spunea...

Doamna Elena , nu-i asa ca e inaltator sa vezi ca oameni pe care ii percepi buni si iubitori se dovedesc a fi chiar buni si iubitori?...
intr-o lume in care , in general , oamenii iti inseala asteptarile e o adevarata binecuvantare sa cunosti persoane sincere care ti se daruiesc...

Respectele mele Florin !

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu toata splendoarea iubirii Sale , pe care il rog sa o reverse si asupra dumneavoastra draga doamna Elena !

Pace si bine, lumina, puritate si iubire pentru voi !

elena marin-alexe spunea...

Sa stii ca inca nu mi-am revenit din uimire...CACI AM GASIT ALTRUISM ,intr-o lume in care interesul propriu primeaza.
Merita tot respectul!
Iti multumesc pentru gandurile tale pline de iubire si iti doresc in continuare o zi linistita!

Geocer spunea...

Aaaa, nu stiati? Asa e Florin : iti face bine chiar si cu forta. E de ajuns sa apelezi la el, ca nu mai scapi pana nu-ti rezolva problema. Dar despre ce a fost vorba ,de fapt?

Geocer spunea...

Gata, am vazut despre ce era vorba. A facut treaba buna Florin, caci acum se vad persoanele interesate.

compadvice spunea...

Va multumesc la toti, de gandurile voastre bune la adresa mea,dar doamna Elena,nu trebuia sa imi faceti atata reclama,eu am vrut sa fie secretul nostru:).In orice caz ma bucur ca v-am putut fi de folos.Cand vine vorba de computere,ma uimesc si pe mine cata rabdare pot sa am!:)O zi binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

Geocer -
Ce bine ar fi si ce frumoasa ar fi lumea daca am incerca macar sa luam exemplele bune din jurul nostru.Sincer desi am ceva experienta...gestul lui Florin m-a uimit si in acelasi timp mi-a umplut inima de bucurie si speranta...
Sper sa ne cunoastem mai bine cand il vom vizita in Grecia. O seara minunata sa ai!

elena marin-alexe spunea...

compadvica -
Sa stii ca nu am intentionat sa-ti facc reclama pozitiva, doar ca sunt atat de bucuroasa si recunoscatoare gestului tau, ca-mi vine sa strig sa afle toata lumea ce suflet nobil ti-a daruit Domnul nostru.
Tot respectul meu si o seara linistita sa ai!