luni, 27 august 2012

60..



Azi mai urc o treaptă de har.. şi nu pot spune că nu am emoţii, păşind în cel de-al 60-lea an al vieţii. Mulţumesc Domnului pentru ocrotirea de pâna acum!

Mulţumesc, celor care mi-au rămas alături, cu prietenia lor benefică!
Ce va mai fi de aici înainte, voi vedea. Deocamdată sunt bucuroasă, căci am iar conexiune la internet şi abia aştept să va citesc, dragii mei.

48 de comentarii:

April spunea...

Fie ca aceasta zi si toate cele ce vor urma sa-ti umple sufletul de bucurie si sa fii MEREU inconjurata de cei dragi. Impliniri pe toate planurile. LA MULTI ANI!!!

Lisandru Cristian spunea...

LA MULŢI ANI,scumpă doamnă! Numai bine vă dorim, multă sănătate şi tot ceea ce vă doriţi, alături de familie! Ne bucurăm fiindcă problemele legate de internet s-au rezolvat. În sfârşit!

la final de drum spunea...

LA MULTI ANI!!!
Ca florile din lumea toată,
La chip, la trup neegalată,
Frumoasă, gingașă, cochetă făr-asemănare,
Așa să fii mereu – o floare.
Să-ți fie viața ca o zi cu soare,
Să ai parte de-o dragoste nemuritoare,
Domnul Isus să fie mereu de partea ta,
Mulți ani, sper că-ți zîmbește inima.
Din cupa fericirii să servești,
Din clipele iubirii să întinerești,
Din ce-i frumos sub soare să-ți iei o felie,
Mulți ani și sănătate pe vecie.
Viața lungă și frumoasă,
Iubire-în inimi, pace în casă,
Cald în suflet, bucurie,
La mulți ani, dragă Elena!
Să-ți rîdă inima tot anul neîncetat,
De dragoste sufletul să-ți fie beat,
Să ai mereu ce îți dorești,
Mulți ani, Nu plînge că îmbătrînești!
Să trăiești clipe senine
Iubită fii cum se cuvine,
La mulți ani, și har în toate,
Multă, multă sănătate!
Să ai o dragoste curată
Să porţi în piept o inimă bogată,
Să nu cunoşti dureri şi supărare
Să ai o viaţă plină de zâmbet şi culoare!
La Mulţi Ani!

Zenna spunea...

Toate cele bune, să fiţi sănătoasă şi fericită! La mulţi ani!! Vă pup!

elena marin-alexe spunea...

MULŢUMESC , DRAGA MEA!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Da, bine ai spus, Cristian, în sfârşit.
Mulţumiri pentru urare! Gânduri bune şi voua acolo, dragii mei dragi!

elena marin-alexe spunea...

la final de drum
Superbă urarea ta! Mulţumesc din suflet.

elena marin-alexe spunea...

Zenna
Mulţumesc, Zenna dragă!

cella profiri spunea...

La muuuuulti ani!

Imi doresc sa fii binecuvantata de Tata ... cu ce stie El ca e mai bine pentru tine.

Ionel Mesaroş spunea...

La Mulţi Ani,Doamnă! Să fiţi sănătoasă şi să aveţi parte de fericire!

Dumitru K. Negoita spunea...

Sunt atâtea de urat la o astfel de vârstă că numai cine a trecut prin ea poate şti ce înseamnă, cât de plăcut este să ajungi înţelept aşa precum dvs., ce minunat este să te bucuri că ai crescut şi trăit frumos asemenea dvs., ce frumos este să laşi lumii câte ceva de care să se bucure, aşa ca şi dvs. Dar cu mult mai plăcut este să vorbeşti la viitor, pentru că, sunt sigur că multe decenii de azi înnainte, puteţi fi utilă prin excepţionalele dvs. calităţi, celor tineri. La ani mulţi, încărcaţi cu...Ploi de bucurii.
dkn

iri spunea...

LA MULTI ANI BINECUVANTATI CU SANATATE,PACE,SENINATATE CU MULTA DRAGOSTE ITI DORESC, PRIETENA DRAGA!
IN ACEST NUMAR ROTUND "60" CEL MAI MINUNAT ESTE CA PUTEM PRIMI FARA TEAMA BATRINETII SI PLIN DE MULTUMIRE FATA DE CREATOR!

*ELENA* spunea...

La mulți ani,draga mea Tiză!
Cu sănătate,bucurii nenumărate,feicire cât se poate,împlinirea dorințelor
toate și tot binele din lume
să vă fie aproape!
Vă pup și vă iubesc mult!
http://www.youtube.com/watch?v=_qYEhVnQXKY&feature=fvsr

Cristake spunea...

Sa va dea Dumnezeu seninatate, bucurie si multi ani. Sarut mana!

http://youtu.be/0DwJDsBFUKc
(o melodie care imi place mult si demult)

Adrian Frăţilă spunea...

Va doresc multa sanatate si fericire, la multi ani!

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaroş
Multumesc mult, Ionel!

elena marin-alexe spunea...

cella profiri
AMIN, AMIN, Cella, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Dumitru K. Negoita
Multumesc, domnule Negoita! Ploile de bucurii au ajuns azi la Vrancea!
La propriu!

elena marin-alexe spunea...

iri
Asa cum spui, draga Iri, cred ca pe noi nu ne atinge teama batranetii..Noi vom trai vesnicia cu El, Domnul vietii noastre.
Multumesc din suflet!

elena marin-alexe spunea...

ELENA
Multumesc tizo draga mea.Ce dor mi-a fost de tine!

elena marin-alexe spunea...

Cristake
Multumesc mult ieseanule! Imbratisari de suflet, de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Adrian Frăţilă
Multumesc , Adriane!
Gand bun de la Vrancea!

bogdan spunea...

la mulți și fericiți ani, Elena! cu mult drag din partea noastră :)

elena marin-alexe spunea...

bogdan
Mii de mulţumiri, cu drag din suflet, Bogdane!

geaninalisandru spunea...

La mulţi ani, draga noastră!

Suntem mai bogaţi de când te cunoaştem. Prietenia ta ne onorează şi ne bucură deopotrivă.

Ani nesfârşiţi alături de cei care te iubesc şi te apreciază la justa valoare.

Tot respectul nostru, om frumos!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Cu mana pe inima pot afirma acelasi lucru despre voi, dragii mei dragi.
Multumiri de suflet, Gena draga mea draga!Fii binecuvantata!

corina spunea...

Elena, nu am mai intrat in virtual de cateva zile bune.Acum am deschis putin si am vazut comentul tau.
Bine ai revenit!
Da-mi voie sa iti urez si eu multa sanatate, bucurii, ganduri bune alaturi de caldurosul La multi ani!
cu mult drag.

Octavia spunea...

La multi ani binecuvantati de Domnul!

Raveca spunea...

LA MULTI ANI! da cu o trapta mai sus si tot mai sus pana vom ajunge acolo sus......Domnul cu mila si multe binecuvantarii.....
cu drag Raveca

elena marin-alexe spunea...

Corina
Da, am revenit, dupa aproape doua luni. Multumesc de urari draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Octavia
Multumesc din suflet scumpo!

elena marin-alexe spunea...

Raveca
Mana-n mana cu El drumul urca zi de zi si intalnirea cu Domnul se apropie.
Multumesc Raveca!

Ana Maria spunea...

La multi ani draga mea!!! Sa fi sanatoasa si sa ai parte numai de bucurii si impliniri alaturi de copii, nepoti in decada ce urmeaza! Ieri a fost si ziua mea de nume! Ma bucur ca am avut ce sarbatori impreuna! Te pup dulce!

Sara spunea...

Ani mulți, frumoși și buni să vină și de-acum înainte!
Pupici și îmbrățișări magice! :)
La mulți ani!

nakudo spunea...

La multi ani!cu intarziere-sa-mi fie rusine...in care sa ramaneti acelasi om minunat pe care il stiu.

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Si eu ma bucur pentru sarbatoarea comuna noua, draga mea Ana!
Multumesc si iti trimit o gradina cu flori de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Sara
Multumesc, printeso! Ma bucur ca nu m-ai uitat si ai trecut pe aici.

elena marin-alexe spunea...

Stefy
Sper sa raman asa, draga mea fata verde! Te pup! Fii binecuvantata!

Monna Tabita Novacescu spunea...

Ma reintorc si iti urez din nou....ani binecuvantati de DOMNUL !

elena marin-alexe spunea...

Monna Tabita Novacescu
Asa sa fie, draga Monna! Multumesc din suflet.

Maria spunea...

LA MULTI ANI, CU MULTA SANATATE ! stimata doamna desi necunoscuta mie, foarte draga. Toate cele bune !

Cori Roth spunea...

La multi ani fericiti, inundati de speranta si iubire!

Carl spunea...

Ahmen to that !!

elena marin-alexe spunea...

Maria
Mangaietoare cuvintele tale, draga Maria!
Multumiri in buchet!

elena marin-alexe spunea...

Cori Roth
Mii de multumiri, Cori Roth!

elena marin-alexe spunea...

Carl
Thank you, doctore! Blessed!

FIOR spunea...

Elena scumpa ! Ce rar intru pe-aicisi din cauza asta uite cate pierd ! Pierd ocazia de-ati ura LA MULTI ANI cu DOMNUL ! Desi a intarziat aceasta urare sunt sigura ca o vei primi cu drag tu, una din cele mai scumpe, care m-a gasit ratacita pe-aici. Mai pierd minunatele cuvinte daruite tie de Domnul. Sunt ca o comoara pt ochii mei ! Fii binecuvantata de Domnul ISUS !

elena marin-alexe spunea...

FIOR
MĂ BUCURĂ URAREA TA DAR SINCER..NU ŞTIU CINE EŞTI ŞI ÎMI PARE RĂU CĂ DÂND CLICK PE NUME NU AM PUTUT INTRA PE BLOGUL TĂU. Fii binecuvântată!