vineri, 26 august 2011

....59


Clepsidra timpului macină clipele...şi peste câteva minute, voi păşi pe treapta cu numarul 59, din scara vieţii.
Dacă v-aş spune că sufletul meu sărbătoreşte fiecare zi din viaţă, poate nu mă veţi crede, dar aşa obişnuiesc eu. Îmi place să mulţumesc Domnului Isus, pentru fiecare nouă zi, în care ochii mei sunt mângâiaţi de primele raze de lumină.
Asta fac şi acum. 
Ce îmi va rezerva acest an, voi vedea....şi voi fi recunoscătoare pentru toate lucrurile pe care mi le va dărui El.

54 de comentarii:

Zenna spunea...

La mulţi ani, frumoasă doamnă! Multă sănătate să vă dea Dumnezeu! Sunteţi un model pentru cei din jur. Vă doresc multe bucurii!

elena marin-alexe spunea...

Zenna
Cu tot dragul te îmbrăţişez şi îţi mulţumesc draga mea, frumoasă fată, Zenna!

Rodica Botan spunea...

Domnul sa-ti dea zborul vulturului...inalt deasupra furtunilor...La multi ani cu sanatate!!!

geaninalisandru spunea...

Am cunoscut-o, virtual, în martie 2009, iar de atunci ne leagă o prietenie de nezdruncinat. Este omul acela frumos şi gingaş, omul pe care-ţi doreşti tot timpul să-l ai în preajmă, omul pe care te poţi baza în orice situaţie. Sinceritatea ei m-a cucerit definitiv, spune întotdeauna lucrurilor pe nume, francheţea ei te lasă fără replică.
Din clipa cunoaşterii şi până astăzi, pot afirma că este cea mai veche prietenie virtuală, este cea care a fost prezentă la absolut toate postările de pe acest blog, ceea ce nu mă poate face decât mândră cu o astfel de prietenă. Ştiu că nu m-ar trăda niciodată, ştiu că, dacă aş greşi, mi-ar spune fără ipocrizie, ştiu că mi-ar păzi secretele până în ultima clipă a existenţei. Aş putea să scriu fără oprire despre Elena, să pictez cuvinte, dar nu sunt atât de sigură că aş reuşi să redau atât de bine tot ceea ce este EA. Poet şi pictor deopotrivă, Elena Marin Alexe, ne bucură sufletul nu doar cu poemele sale, ci şi cu penelul care îmbracă pânza artistei în culorile toamnei, dar şi în cromatica curcubeului atins de prospeţimea ploii.
La mulţi ani, om frumos!

Geanina şi Cristian Lisandru

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan
Minunata urarea ta Rodica draga! O voi pastra la loc de cinste in inima mea.

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Scumpa mea Geanina!
M-ai emotionat foarte tare si cuvintele tale mi-au inseninat sufletul.Pastrez prietenia ta, la loc de mare cinste si daca ar fi sa enumar motivele, nu mi-ar ajunge pagina....
Cu riscul( si mi-l asum) ca se va supara Cristian , eu iti declar ca :TE IUBESC DRAGA MEA DRAGA!
FITI BINECUVANTATI DRAGII MEI!
Ma inclin...

tu26dor spunea...

La multi ani, stimata doamna! Va doresc liniste si sanatate!

Anikó spunea...

La multi ani iti doresc!Ma rog ca Domnul nostru sa-ti umple viata cu multa bucurie,fericire si plin cu Har,ca sa ai incontinuare o viata minunata impreuna cu familia ta!Fii binecuvintata!

*ELENA* spunea...

La mulți,mulți ani,draga mea Tiză!
Sănătate,fericire și tot ce vă doriți
în viață să se împlinească!
Petrecere frumoasă...un mare buchet
de trandafiri galbeni din partea mea!

Weekend excelent vă doresc!
Vă pup și vă iubesc mult!
http://www.youtube.com/watch?v=_qYEhVnQXKY&feature=related

maranata spunea...

Frica de Domnul lungeşte zilele, anii vieţii tale se vor înmulţi şi-ţi vor aduce multă pace.

April spunea...

La multi ani cu sanatate! Zile senine, liniste-n suflet, pace-n casa si un buchet de zambete de copil!

Anikó spunea...

La multi ani si multa sanatate iti doresc!

bogdan spunea...

cu mult drag îți urăm și noi ”la mulți și fericiți ani, Elena!”

Sara spunea...

La Mulți Ani! Să aveți parte de sănătate, bucurii, împliniri! Un weekend de vis :)

Cristake spunea...

http://youtu.be/ymLiw8dnHO4

O spun ei mai bine decat poci eu.

Anikó spunea...

La multi ani iti doresc cu multa sanatate si bucurie in Isus Cristis!Scuze pentru intirziere dar am scris si ieri si acum am vazut ca nu a aparut.

stropidesuflet spunea...

La mulţi ani, om cu suflet frumos, întâlnit de atâtea ori pe blogurile ce au avut onoarea de a-ţi găzdui frumoasele şi pertinentele-ţi comentarii.
La mulţi ani îţi spun, Călătoare ! La mulţi ani, ca să ne putem bucura de acea infuzie de iubire şi credinţă ce curge spre noi din profundele şi vibrantele tale versuri.Cu siguranţă faci parte dintre cei aleşi şi răsplata pentru ceea ce eşti o vei primi şi-n cer şi pe pământ. Gândurile tale frumoase nu pot rămâne fără ecou:
"Abia acolo, sus in slava
EL va privi spre pumnii mei,
Si palmele-I ce-au fost strapunse
Vor sterge lacrima din ei." Sunt versuri ce m-au impresionat până la lacrimi.

Ao toque do Amor spunea...

Olá, Feliz domingo pra você!
Vim, deixar um recadinho para o teu coração.
Procure a postagem que diz: MEU RECADINHO e leve o selinho com você.
beijos - san

Ionel Mesaroş spunea...

La mulţi ani!
Să fiţi sănătoasă şi la fel de inspirată în tot ceea ce ne oferiţi!
Salutări din Satu Mare!

Monna Tabita Novacescu spunea...

Elena..inca odata si aici..."LA MULTI ANI fericiti!"
Te imbratisez ...Monna

elena marin-alexe spunea...

MULTUMESC Tudore!:)

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Am primit buchetul de trandafiri galbeni si iti MULTUMESC Tizo draga!

elena marin-alexe spunea...

maranata
MULTUMESC pentru picatura de intelepciune!

elena marin-alexe spunea...

April
Si buchelelul cu zambete de copii a ajuns la inima mea April! MULTUMESC!

elena marin-alexe spunea...

bogdan
VA MULTUMESC MULT BOGDANE!

elena marin-alexe spunea...

Sara
Cu drag, MULTUMESC!

elena marin-alexe spunea...

Cristake
Fara EI nu as fi avut bucuria completa! MULTUMESC MULT!

elena marin-alexe spunea...

Anikó
MULTUMESC DIN INIMA ANIKO!

elena marin-alexe spunea...

stropidesuflet
Atata dragoste si frumos, am simtit in urarea ta, incat mi-au dat lacrimile.
MULTUMESC, MULTUMESC!

elena marin-alexe spunea...

Ao toque do Amor
OBRIGADA mi amiga! Con amore de Jesus!

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaroş
Salutarile si urarile din Satu-Mare au ajuns la mine.MULTUMESC Ionel!

elena marin-alexe spunea...

Monna Tabita Novacescu
MULTUMESC cu inima plina de bucurie ,draga Monna!

corina spunea...

Intru multi si fericiti ani in Domnul!:)
Cu multa dragoste!

elena marin-alexe spunea...

corina
Amin! MULTUMESC din toata inima Corina!

marada spunea...

La multi ani!
Sanatate tie si tuturor celor pe care-i iubesti!

Adrian Frăţilă spunea...

La multi ani, multa sanatate si fericire!

elena marin-alexe spunea...

marada
MULTUMESC de urari draga Marada!

elena marin-alexe spunea...

Adrian Frăţilă
Ma bucur ca nu m-ai uitat Adriane!
Cu MULTUMIRI de suflet!

Marius Brad spunea...

Azi 59 de ani iti stau in fata/ iar tu le spui adio si zambesti/ te uiti la ei cum se topesc in ceata/ si niciodata nu-i mai intalnesti. Petru Dugulescu...

La multi ani stimabila doamna

compadvice spunea...

Sunt total de acord cu ceea ce a scris Geanina mai sus!Nu va intristati daca pe poteca vietii pasul sovaie uneori de greuatatea poverilor,nu va intristati daca uneori vantul va bate impotriva si cateodata va culca la pamant.Carcasa asta de carne si oase e supusa degradarii,dar sufletul ce o animeaza ramane pururi tanar,nemuritor!Priviti dincolo de zare spre tarmul minunat!Dumneavoastra sunteti cu un pas mai aproape de el!La multi ani din suflet! va dorim cu drag de aici de la Atena:)Si poate o sa ne vizitati candva:)

NightShadow spunea...

La multi ani cu o mica intarziere! :) Sa va bucurati din plin de viata si sa zambiti mereu si nu in ultimul rand sa aveti pace si armonie sufleteasca! Va imbratisez cu drag...

elena marin-alexe spunea...

Marius Brad
Ma bucur nespus de vizita ta Marius! MULTUMESC mult si te imbratisez cu sufletul, prietene!

Delia spunea...

Of, am pierdut momentul... dar chiar dacă mai târziu, vă urez cu mare drag:
La mulţi ani, binecuvântaţi de Tatăl ceresc!!!
Fie ca El să vă umple anul cu împliniri, bucurii şi biruinţe!

elena marin-alexe spunea...

compadvice
Ei Florine! Ma simt fericita, cand prietenii nu ma uita!MULTUMESC DRAGII MEI DIN ATENA!
Poate ne vom vedea...
Fiti binecuvantati!

elena marin-alexe spunea...

NightShadow
MULTUMESC DIN SUFLET!

geaninalisandru spunea...

I-am citit lui Cristi comentariul. Partea de final i-a adus zâmbetul pe buze.

Am început activitatea, scumpă la vedere, dar sunt prin preajmă cât se poate.

Te îmbrăţişăm peste normă!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
:) Pe mine sa nu fie gelos.
Doar pe mine!
Va imbratisez cu toate aromele gradinii sufletului meu.

elena marin-alexe spunea...

Delia
MULTE BUCURII SI TIE! Multumesc din suflet!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

la multi ani. sunteti frumoasa precum va este si sufletul:*
va imbratisez si va doresc numai bucurii, tristetea si necazul sa va ocoleasca

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
MULTUMESC Fluturasule!

iri spunea...

Draga Elena!
Sper ca acum ma lasa sistemul sa trimit comentariul meu , de fapt urarea mea venita un pic mai tarziu , ca eram si eu ocupata sa -i fac pe ai mei 60.
Iti urez din tot sufletul LA MULTI ANI cu versetele:Domnul să-ţi fie desfătarea, şi El îţi va da tot ce-ţi doreşte inima.Psalmi 37:4

Aris spunea...

La multi ani, frumoasa Doamna! Sa fiti sanatoasa si mereu inspirata...

elena marin-alexe spunea...

iri
Mulţam draga Iri! Psalmul este pe sufletul meu!

elena marin-alexe spunea...

Aris
Mii de mulţumiri draga Aris!