vineri, 2 septembrie 2011

Între ieri şi azi


Daca e vineri, Hai la plimbare la braţ cu poezia !
Astăzi vă propun câteva versuri cu Aris Gârleanu!



Dacă ieri alergam pe pământ,
Azi am încercat mersul prin stele,
Credeam că e suficient să vreau
Şi cerul va sta la picioarele mele.

Dacă ieri fluieram prin păduri,
Azi am încercat un tril de ciocârlie.
Nu ştiam nici să cânt, nici să zbor,
Să imit o pasăre de câmpie.

Dacă ieri aveam douăzeci de ani,
Azi mi-am dorit să se poată
Să mă întorc, să mai fiu ce am fost,
Să fiu tânără încă o dată…

13 comentarii:

Aris spunea...

Buna mea Doamna,
Multumesc din suflet pentru faptul ca astazi mai ales pe mine! Sunt marunte cuvintele ce imi vin acum in minte, iar bucuria pe care mi-ai facut-o este greu de pictat in cuvinte.

O imbratisare si multe urari de bine si de sanatate, draga Doamna!

tu26dor spunea...

Sa aveti o toamna senina si plina de liniste, Domana Elena!
Salutari cu bine!

Ionel Mesaroş spunea...

Vă mulţumesc pentru această alegere romantică!
Vă doresc un sfârşit de săptămână plin de bucurii!
Salutări din Satu Mare!

Anikó spunea...

Ce poezie frumoasa si adevarata!Si un sfirsit de saptamina binecuvintata!

elena marin-alexe spunea...

Aris
Mi-a placut mult versurile astea. M-am regasit in ele.Imbratisari de suflet, iti trimit de la Vrancea draga mea!

elena marin-alexe spunea...

tu26dor
Multumesc de trecerea pe aici Tudore!

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaroş
Ganduri bune din Vrancea, cu prietenie!

marada spunea...

Minunate versuri!Buna alegere!
Felicitari autoarei!

elena marin-alexe spunea...

marada
Multumesc Marada! Ganduri bune de la Vrancea!

Anikó spunea...

Minunata poezie!Doresc un sfirsit de saptamina plin cu Har si bucurie!

Lisandru Cristian spunea...

O plăcută surpriză, scumpă doamnă. Ne bucurăm să citim rândurile scrise de Aris şi aici, nu numai în cenaclu. Gândurile noastre bune, şi pentru dumneavoastră şi pentru Aris!

elena marin-alexe spunea...

Anikó
Multumesc de apreciere Aniko draga! Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Am decis mai demult sa promovez si aici, talentul colegilor mei din cenaclul Amprente Literare.
O zi buna Cristian!