joi, 8 septembrie 2011

Ador amurgul


Ador amurgul, cu ochii,
cu şoapta inimii, cu sufletul ...

Cerul se odihneşte
în tăcere de plumb,
sprijinit parcă
de palmele mele ridicate,
implorând,
în rugăciunea de seară.
Încremenite,
buzele-mi reci
scapă suspinul,
zbatere confuză,
între dureri ascunse
şi minima nădejde,
tocind nerăbdarea din mine.
Inima zbuciumată
a uitat cântarea
de biruinţă
şi tace rătăcind
pe cărări întortocheate,
alunecoase
cel mai adesea,
efemere.

Îmi agăţ de boltă
privirile înceţoşate de roua ochilor,
dornică s-ating nemărginirea...


Pe alocuri
zările sângerează
palpitând încă dureros,
apoi treptat
se îneacă în văluri întunecate,
ca într-un ocean uriaş,
care le îmbrăţişează
duios şi mut.
Târziu,
arunc năframa sfâşiată de regrete
îmi plec fruntea,
şi ascult cum doarme pământul
legănat la ceas de  taină,
de ochiul nevăzut
al Creatorului.

Ador amurgul, cu ochii,
cu şoapta inimii, cu sufletul..


6 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

O declaraţie frumoasă, bine scrisă. Remarc:
"Pe alocuri
zările sângerează
palpitând încă dureros,
apoi treptat
se îneacă în văluri întunecate,
ca într-un ocean uriaş,
care le îmbrăţişează
duios şi mut."

Cu mare plăcere am parcurs acest poem, scumpă doamnă!

Ionel Mesaroş spunea...

Felicitări pentru acest poem superb!

Şi eu:"Ador amurgul, cu ochii,
cu şoapta inimii, cu sufletul..."

Vă doresc o zi frumoasă!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Aprecierea ta, este de mare importanta pentru mine Cristian.
Multumesc mult.Va doresc un sfarsit de saptamana minunat!

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaroş
Ma bucur ca te regasesti in poezia mea Ionel! Ganduri bune de la Vrancea!

geaninalisandru spunea...

Elena,
fragil poemul, sensibilitatea este la ea acasă, tristeţea cuvântului nu reuşeşte decât să impresioneze cititorul în cel mai plăcut mod. Fiecare vers atinge coarda sensibilă a sufletului, e complicat de selectat versuri din această poezie, intensitatea trăirilor creşte pe măsură ce ne apropiem de final, un final care aduce linişte, pace, aer proaspăt.

Ore magice, draga noastră dragă!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Multumesc Geanina draga.Ai spirit de critic literar, dar cred ca ai pus si 500de grame de suflet in vorbele tale frumoase :)
Noapte senina in inima si ganduri!