miercuri, 21 septembrie 2011

Amintiri din astă vară...

Vara asta suspină, întarziindu-şi ostentativ plecarea...Am cules cules câteva momente, pe care inima mea le-a savurat din plin.


Sunt doar crâmpeie dintr-o vară, care se pierde cu fiecare zi, în galbenul toamnei....pe care îl adun cu drag în pumn.

La revedere vară dragă!

Îmbrăcată în galben, aştept toamna cu bogaţia aurului ei...dar până atunci vă las în compania trandafirilor mei, care înca mai înfloresc.








24 de comentarii:

José Ramón spunea...

Nice family story. Regards Jose Ramon from ...
Abstract text and Reflection.

elena marin-alexe spunea...

José Ramón
Gracias my amigo!

marada spunea...

O familie minunata!
Sa traiti si sa fiti mereu fericiti ca acum!

iri spunea...

Frumos Elena!Si tu ai avut o vara plina de bucurii!
Multumesc de vizita ta.Sant nepotii mei ,cei patru pe care le-am ingrijit 10 zile cat au fost plecati parintii in Spania.Imaginea reda revederea cu parintii.

elena marin-alexe spunea...

marada
CATEVA CLIPE DE FERICIRE, AMESTECATE UNEORI CU NEFERICIRE, DUSE IN SPATE DE SPERANTA, astea impletesc viata oamenilor draga Marada.

elena marin-alexe spunea...

iri
Multumesc lui Dumnezeu pentru fiecare clipa a vietii mele, fie ea buna sau mai putin buna.
Ai niste nepotei tare dragalasi Iri draga!

*ELENA* spunea...

Amintiri frumoase,sunteți o famile
deosebită..să vă trăiască nepoței
și să vă aducă numai bucuri în viată!
O zi frumoasă și senină să aveți!
Vă pup dulce!

Lisandru Cristian spunea...

Toate gândurile noastre bune pentru o familie fericită. Pentru oameni cu suflete mari, deschise, pline de frumuseţe...

Cu respect...

iri spunea...

Multumesc Elena!

lidy spunea...

Frumoasa culegere de imagini, adevarate expresii ale sentimentelor care ti s-au agatat de suflet in vara aceasta, care se pierde in zarea sufletului, insa, nu inainte de a-ti lasa ca suvenir amintirea unor clipe de poveste.

Te pup cu dor :)

Delia spunea...

Frumoasă poveste de vară în imagini.. Fie ca si toamna asta sa va umple sufletul de amintiri dulci :)

Aris spunea...

De dragul oamenilor frumosi vara si a prelungit sederea...Superbe fotografiile!

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Intr-adevar frumoase draga Tiza!
Imbratisari cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Multumesc lui Dumnezeu pentru familia mea. Si voua dragilor, pentru trecerea pe aici.
Ganduri bune de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

iri
Si eu pentru trecerea pe aici draga mea!

elena marin-alexe spunea...

lidy
Bine zici Lidia draga.Chiar mi s-au agatat de suflet si vor sta acolo pana vara viitoare....:) Mare bucurie mi-ati facut fiind langa mine vara asta toata familia de la Cluj. Sunt fericita:)

elena marin-alexe spunea...

Delia
Asa sa fie cum zici tu Delia draga mea. Te rog anunta-ma cand se apropie avenimentul...ca sa ma rog pentru tine.

elena marin-alexe spunea...

Aris
Multumesc de cuvintele frumoase si ma bucur ca ai trecut pe aici draga Aris!

Sara spunea...

Ce poveste frumoasă de vară ați scris în albumul familiei! Aveți o familie atât de frumoasă! Vă îmbrățișez cu drag! O seară frumoasă!

elena marin-alexe spunea...

Sara
Multumesc pentru vizita draga Sara! Fii binecuvantata!

geaninalisandru spunea...

Frumoasă familie, momente de neuitat. Se poate citi pe chipurile tuturor iubire, căldură sufletească, prietenie, sentimente de excepție. Sunteți minunați, bunătatea țâșnește din priviri.
Vă doresc tot binele din lume, să fiți mereu la fel de fericiți, iar iubirea să vă invadeze ființa permanent!

Gândurile noastre senine se îndreaptă către voi, dragii noștri dragi!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Scumpa mea, suntem o familie care se straduieste sa pastreze cat mai strans in suflete dragostea, unul fata de altul si toti fata de El.
La fel va doresc si voua! Implinire in Dragoste.

criss spunea...

Extraordinare pozele :)....iti multumesc mult ca ne-ai aratat o farama din viata ta.
Te pup mult. Criss.

elena marin-alexe spunea...

criss
Nu am nimic de ascuns fata de voi prietenii mei dragi si de demult:)
Te imbratişez cu mare drag.Fii binecuvântată!