duminică, 25 septembrie 2011

Moment X Factor

 Pentru prietenii mei cu mare drag

14 comentarii:

Sara spunea...

A fost grozav momentul! E melodia mea preferată! O duminică frumoasă! :)

elena marin-alexe spunea...

sara
ai grija ce spui:)
e melodia ...mea preferata.
Cu imbratisari sincere de la Vrancea!

smalldot spunea...

super

Lisandru Cristian spunea...

Gânduri bune la început de săptămână, scumpă doamnp. Să aveţi parte de o săptămână cât mai frumoasă, alături de cei dragi...

Octavia spunea...

Ce voci frumoase! Si ce frumos ca il lauda pe Creator...cei din public si juriul habar n-au ca-s crestini. Oare va suparati daca postez si eu pe blog videoclipul?

Ionel Mesaroş spunea...

Vă mulţumesc pentru această alegere! E o piesă foarte reuşită.
Deşi nu am urmărit numai sporadic emisiunea ,cred că momentele muzicale cu adevărat reuşite sunt extrem de rare.
Vă doresc o săptămână frumoasă!
Salutări din Satu Mare!

elena marin-alexe spunea...

smalldot
Intr-adevar! Voci nu gluma!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Multumesc mult Cristian!

elena marin-alexe spunea...

Octavia
Doamne, cum sa ma supar draga mea? Au voci nu gluma!

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaroş
Eu sunt o mare iubitoare de muzica buna si ascult multa muzica, oridecate ori am ocazia. Multumesc de vizita Ionel!

geaninalisandru spunea...

Nu am reuși să văd emisiunile din această săptămână, dar alegerea ta este foarte bună, am citit asta și pe fața celor din juriu. Se simte exercițiul, se simte profesionalismul. Mulțumesc pentru aceste clipe de liniște, draga mea dragă!

Te îmbrățișăm cu toată dragostea!

Rappa_ru' spunea...

Simpatic show-ul ! Salutare si toate cele bune doamna Elena !

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Draga mea momentele de muyica buna, au fost mai multe, eu am luat doar un crampei din ele...:)
Sunt cu gandul la tine, draga mea draga!

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru
Hei! Bine ai revenit Andrei!