duminică, 11 aprilie 2010

Bucurii de Paste

 A inverzit salcia ! Si se aud trilurile pasarelelor......
Aviz amatorilor! Cineva este asteptat aici!


51 de comentarii:

April spunea...

Sa-ti traiasca fetele si nepotica.

Lisandru Cristian spunea...

Superbe instantanee familiale... Toate cele bune!

mmary spunea...

Cristos a inviat ! ...draga doamna Elena...

Sunteti foarte frumosi, insa cea mai frumoasa este micuta printesa:)...

Dumnezeu sa va binecuvanteze cu toate harurile Sale!

elite spunea...

Eu as veni de ma privesti...e loc dupa cum vad de liniste si voie buna...Atat de mult imi doresc din amandoua!Pupici din targul Iesilor!

Danube Daughter spunea...

Frumoasa sunteti, foc, si dvs si familia! Sa va binecuvanteze Dumnezeu pe toti!!!! sa va bucurati unii de altii in fiecare zi!
p.s. tare "ocosha"sunteti in mov! imi place!

monik spunea...

Ah! Cat sunteti de frumosi! :-)

elena marin-alexe spunea...

April-
Multumwsc draga mea.Te pup!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Amintiri....amintiri, in cele din urma.O seara buna Cristian!

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Ei...doar de dragul ei ne-am imbracat si am facut poze. Draga mea, familia este bucuria vietii mele!

elena marin-alexe spunea...

Elite-
Esti invitata, oricand vrei sa ma vizitezi, imi va face mare placere!

elena marin-alexe spunea...

Danube-
Nu prea stiu ce inseamna ocosha, dar cred ca e de bine. ;)) Imbratisari sincere!

elena marin-alexe spunea...

monik-
Nu stiu cat suntem de frumosi, dar fericiti cu siguranta suntem.
O seara cu binecuvantare sa ai!

José Ramón spunea...

poveste frumoasă de familie să treacă câteva zile fericite.

Creativitatea si imaginatia la poze cu Jose Ramon Multumesc pentru vizita si comentarii
Ceea ce priveşte

Danube Daughter spunea...

"Mandra" -cum se zicea pe vremuri, isteata, si sireata, ca o zambila abia iesita de sub patura calda a pamantului ! :D

geaninalisandru spunea...

Zile petrecute alături de cei dragi. Zile ce nu pot fi uitate, amintiri preţioase pe care nimeni nu ni le poate lua. Ele se ataşează la căsuţa sufletului pe care o deschidem de fiecare dată pentru retrăirea evenimentelor ce ne înfrumuseţează clipele. Clipe pe care ar trebui să le trăim cu maximă intensitate, nu se mai întorc indiferent cât ne-am dori. Pierdem şi apoi realizăm cât de preţioase sunt aceste momente.

Vâ îmbrăţişez cu mare drag pe toţi, draga mea dragă!

kis spunea...

Din experienta stiu ce greu de descris sant momentele de bucurie cand cei dragi se revad.
Dumnezeu sa va binecuvinteze ,nepoti,parinti,copii si bunici!

Ana Thomas spunea...

Bucuriile si fericire parintilor...
Fiti binecuvantati cu toti, tare frumosi sunteti, iar fotografiile vor ramane mereu in amintire!
Va imbratisez, doamna mea!

Delyrics spunea...

Frumoase poze, frumoasă familie!
Domnul să vă ţină mereu în mâna Lui de Tată!
Imbrăţişări de la Cluj :)

tasha spunea...

Minunate poze...se vede fericirea pe fetzele voastre,sa va insoteasca mereu! zi minunata sa ai!:)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superbe poze, frumoasa familie aveti, sa va traiasca si sa va bucurati de ea

denisia spunea...

Frumoasa familie. Sunteti asa frumoasa si dvoastra. Multa fericire si bucurii alaturi de cei dragi.

elena marin-alexe spunea...

Jose Ramon-
Multumesc mult.O zi buna iti doresc si te mai astept cu placere.

elena marin-alexe spunea...

Danube-
Aha...m-ai dumirit.De obicei ma imbrac simplu si sport, dar era ziua de Inviere si ....abia ce venisem de la biserica. :)

elena marin-alexe spunea...

geanina lisandru-
Chiar asa le-am trait cu maxima intensitate, cum zici si tu. Timpul trece si doar crampeie de amintiri mai pastram ascunse prin odaitele inimii....
Te pup cu mare mare, drag.Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

kis-
Este o mare binecuvantare, reantalnirea cu cei dragi , de fiecare data. Multa bucurie sa ai si tu Sami!

elena marin-alexe spunea...

Ana Thomas-
Bucuriile copiilorsunt bucuriile parintilor.Iti retrimit imbratisarile incarcate de iubire din IUBIREA LUI!

elena marin-alexe spunea...

Delyrics-
Sa traim in harul Sau, este cea mai mare bucurie draga mea!

elena marin-alexe spunea...

tasha-
Chiar eram fericiti desi mai lipseau dintre noi...totusi ne-am bucurat si de maangaierea unei zile calde, superbe.

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Familia este foarte importanta pentru noi, Fluturasule! Ca pentru toti, cred.

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Multumesc pentru complimente.Te imbratisez cu mare drag!

Cami spunea...

raga mea, mai vroiam sa-ti scriu; de cind ai schita layoutul asta nou, este ceva defect la el...am tot felul de instiintari-ca firefox nu stie cum sa deschida pagina precum ca http nu se potriveste cu nu stiu ce...O seara placuta! Cami
Acum am vazut iar-aicumva la http unx inainte, imi zice ca ete un xhttp site

Ao toque do Amor spunea...

Boa Tarde!
Vim,fazer uma visitinha e te oferecer o selo que esta no item Selos pra você no lado esquerdo do toque - selo 5-amizade especial e desejar que sua tarde seja feliz e abençoada
san
www.aotoquedoamor.blogspot.com

Rodica Botan spunea...

Frumoase poze...frumosi oameni...si...mie mi-au ramas ochii pe tort; ca tare frumos arata si banuiesc ca e si gustos...Mmmmm...

elena marin-alexe spunea...

Bhavesh-
Are pictures of some of my family. Glad your appreciation dear friend of distant and mysterious India.Good day for you!

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Te pup draga mea si sa ai o zi frumoasa.

elena marin-alexe spunea...

Mariana-
Doar o parte din familia mea este aici, dar multumesc Domnului pentru toti, oriunde se afla, sunt cu inima si gandul la ei.
Fii binecuvantata si adierea dulce a vantului de primavara sa -ti aduca aer de paradis!

elena marin-alexe spunea...

soris_1972-
Multumesc pentru urari si iti trimit si eu multe binecuvantari de la Dumnezeu!

elena marin-alexe spunea...

Orry-
Bine ai mai revenit scumpa mea Orry. Te imbratisez cu mare drag si multumesc pentru urari.....;))

elena marin-alexe spunea...

disa-
Intr-adevar.Multa pace si bucurie sa ai draga disa!

elena marin-alexe spunea...

Elena Toma-
Multumesc pentru premiu draga mea tiza! Imbratisari de pe la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Bhaves-
Yes, nothing is more important than family happiness. A dear friend wish you beautiful days!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Multumesc pentru urari scumpa mea Tiza! Flori de Vrancea....cu alai de bucurie pleaca spre capitala!

elena marin-alexe spunea...

Cami-
Frumoasa mea cu parul rosu, multumesc pentru cuvintele tale si te asigur de simpatia mea pentru tine! Pupici de la inima la inima si binecuvantare de la Dumnezeu!

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan-
Bucurie parintilor creste in apropierea copiilor, draga prietana si sora mea....O zi cu har iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

cami-
Este posibil sa fie undeva vreo eroare....habar n-am caci eu ma pricep destul de putin la nett.

monik spunea...

Se vede Doamna Elena ca sunteti fericiti.. sunteti deja, dar acesta va face cu mult mai frumosi!
Un zambet.
Monik

Octavia spunea...

Domnul sa va binecuvanteze familia! Sunteti foarte frumosi!

criss spunea...

Hristos a Inviat Elena. Ma bucr enorm sa vad fotografii cu familia ta, sunteti foarte frumosi.Imi pare rau ca nu am putut sa-ti aduc urari mai devreme, dar in ultima vreme e foarte greu sa mai stau in Bucuresti...hahah.Pentru tine si frumoasa ta familie iti trimit multe urari de sanatate, bucurie si liniste sufleteasca.Te pup mult si o Duminica superba. Criss.

elena marin-alexe spunea...

monik-
Chiar suntem fericiti caci ne place sa fim impreuna! O seara binecuvantata iti doresc Monik!

elena marin-alexe spunea...

Octavia-
Miltumesc scumpa mea! Esti o draguta!

elena marin-alexe spunea...

Criss-
Bine ai venit frumoaso! Ma bucura vizita ta de fiecare data.Iti retrimit urarile prin aroma pomilor infloriti! Te pup scumpa mea!