vineri, 5 noiembrie 2010

Adrian Păunescu 05 Nov. 0ra 07:15



Adrian Păunescu, omul care şi-a aşezat definitiv şi definitoriu amprenta pe poezia românească, a păşit în eternitatea literaturii române!!!

50 de comentarii:

Aris spunea...

Plâng, Elena!
De dimineată mi-am contramandat toate activităţile zilei şi plâng!
Dumnezeu să-l odihnească!

nakudo spunea...

din pacate..atat pot spune...sant muta,sincer.va imbratisez cu toata dragostea...azi putem plange

miha.ela spunea...

Domnul sa-l aiba in paza Lui !

mmary spunea...

Bunul Dumnezeu cu siguranta cunoaste iubirea pe care a avut-o in inima:pentru tara, pentru suflete, pentru frumos.Fie ca aceasta iubire sa-l odihneasca in bratele lui Isus!

... spunea...

Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca!

Zenna spunea...

Eu am rămas fără cuvinte şi cu un nod în gât, de azi-dimineaţă de când am văzut la ştiri. E o mare pierdere, rând pe rând se duc toţi oamenii valoroşi...rămâne unul dintre poeţii mei preferaţi, un geniu.
Dumnezeu să-l ierte! :((

Danube Daughter spunea...

Dragul de el...multe lucruri minunate a facut pentru literatura romana si pentru tara asta, iar prin ultimul sau poem-testament a incercat sa ne deschida din nou ochii. Imi pare rau de el si de copiii aceia care au ramas fara tata alaturi. Dumnezeu sa-l odihneasca!

vyky spunea...

Mai mult face un nume bun decât untdelemnul mirositor, şi ziua morţii decât ziua naşterii.

vyky spunea...

Omul nu este stăpân pe suflarea lui ca s-o poată opri, şi n-are nici o putere peste ziua morţii; în lupta aceasta nu este izbăvire, şi răutatea nu poate scăpa pe cei răi.
Mai mult face un nume bun decât untdelemnul mirositor, şi ziua morţii decât ziua naşterii.Căci Dumnezeu va aduce orice faptă la judecată, şi judecata aceasta se va face cu privire la tot ce este ascuns, fie bine, fie rău.

Kalliope spunea...

Dumnezeu nu te mai iarta dupa moarte, daca n-ai avut mantuirea in momentul potrivit, esti un om pierdut. E bine totusi ca a lasat o urma :D

(Dumnezeu stie ce are de facut si unde sa-l trimita)

Mare poet, dar si un calpuzan neintrecut!

Cristian Lisandru spunea...

N-am mai fost aşa de trist de când s-a dus tata. Poetul Adrian Păunescu mi-a fost aproape de suflet, am cântat la chitară alături de Andrei, la ei acasă şi făcusem unele planuri muzicale acum ceva ani. L-am citit şi îl voi citi cu mare bucurie în fiecare zi de acum încolo, minţindu-mă prin versurile sale că trăieşte...

E un mare gol în suflete... Dumnezeu să-l odihnească!

tasha spunea...

D-zeu sa-l odihneasca-n pace...:(

marada spunea...

Cuvintele sunt de prisos.
Dumnezeu sa-l odihnesca!

monik spunea...

Trist, pentru orice suflare ce se duce. Sa se bucure de Lumina Domnului, in mainile Sale imi doresc sa mi-l imaginez.

lidy spunea...

"Probabil, e-o parabola, aici,
Chiar daca nu o pomeneste cartea,
Traim învinsi în fiecare zi,
Iar, ca sa biruim, platim cu moartea." (Adrian Paunescu)

S-a stins Poetul biruind si trecand peste toate, lasand in urma versuri, lacrimi si parte de carte. Azi il jelesc dintre copertile negre versuri planse de el pentru noi, cu durere... Il plangem si noi, mult prea tristi, si ne ascundem tristetea intre cartile lui.

"Nu serviti o cafea, nu doriti un fistic?"
Nu doresc decat drumul spre cer, fara voi
Si sa nu ma mai trageti nicicand inapoi.
Buna seara pe veci, cred c-asa am sa zic.

Buna seara din nou, buna seara adanc,
Doamne dragi, domni stimati, eu am treaba, eu plec
Si pe urma aici e un fum de ma-nec
Nu-nteleg de ce parca...imi vine sa plang.(Adrian Paunescu)

Gabriela Elena spunea...

Oamenii s-au rugat pentru sanatatea poetului, asa cum ai indemnat si tu, dar Cineva a decis altfel...
Ne ramane talentul daruit de Dumnezeu lui, materializat in atat de multe poezii...

tu26dor spunea...

Sunt sigur ca la ingerii abia asteptau sa se puna bazele Cenaclului in ceruri. pentru eternitate. cu muzica "generatiei in blugi" m-am nascut! Dumnezeu sa-l odihenasca!

elena marin-alexe spunea...

Aris
Merita lacrimile noastre. Eu am plans si l-am rugat pe Dumnezeu sa-l mantuiasca si sa-i daruiasca viata vesnica.
Se va face voia LUI.

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Nici eu nu mai gasesc cuvinte.Va vorbi el insusi prin flacara versului sau, prin talentul sau, care a ars pana in ultima clipa.

elena marin-alexe spunea...

miha.ela
AMIN.Sunt sigura ca Dumnezeu are alte criterii in a privi la om.

elena marin-alexe spunea...

marry
Da si este bine sa-l lasam in mana si la hotararea lui Dumnezeu.El e IUBIREA dar si DREPTATEA.

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaros
Faca-se voia SA.AMIN.

elena marin-alexe spunea...

Zenna
Poetul va trai vesnic prin frumusetea versurilor sale si prin marea sa omenie.Sa nu-l uitam!

elena marin-alexe spunea...

Danube
Va continua sa traiasca prin daruirea versurilor sale inegalabile.

elena marin-alexe spunea...

vyky
Ai atins un punct nevralgic.Da. Dumnezeu , doar EL are dreptul sa judece fiinta creata de EL.Noi ceilalti, trebuie doar sa iubim, astfel implinind legea Lui. AMIN.

elena marin-alexe spunea...

Kalliope
Marele poet national, a intrat sub jurisdictia Judecatorului Suprem.El si numai EL Domnul Isus Hristos are dreptul la judecata.Noi ceilalti trebuie doar sa iubim si sa ne judecam doar pe noi insine.

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Pentru mine el va ramane vesnic POETUL. As fi dorit sa mai fie printre noi, dar Dumnezeu are hotararile LUI.Am avut ocazia sa-l cunosc personal si simt fiecare vers pe care l-a scris.

elena marin-alexe spunea...

tasha
AMIN.

elena marin-alexe spunea...

marada
Da amin!

elena marin-alexe spunea...

monik
Si eu asemenea.Faca-se voia Lui!

elena marin-alexe spunea...

Sunt blocata desi am stiut de mult timp de suferinta si diagnosticul POETULUI. Mie personal imi aminteste de tatal meu si ma mangaie prin unicitatea versurilor lui, care vor ramane nemuritoare.Contrar afirmatiilor urate despre el, eu am continuat sa-l respect si in ultimile 10 zile nu a fost zi sa nu ma rog pentru el.Stiu sigur cui ma rog si ii cunosc puterea si dragostea lui ISUS fata de toti oamenii. Cred ca Dumnezeu l-a iubit mult, ca doar A.Paunescu nu a fost talhar..si Dumnezeu ramane Dumnezeu si in fata Lui omul trebuie sa taca.
Multumesc Lidy!

elena marin-alexe spunea...

Gabriela Elena
Eu am facut lant de rugaciuni pentru Poet, dar mai mult pentru mantuirea lui si Viata vesnica.Dumnezeu va face voia SA.

elena marin-alexe spunea...

tu26dor
Si eu am trait in acordurile Cenaclului intr-o perioada de seceta culturala.A facut minuni pentru tinerii din acea vreme.

lidy spunea...

Eu iti multumesc, Miki, pentru ca m-ai invatat sa iubesc poezia, fenomenul numit Cenaclul Flacara, valoarea constiintei nationale, pe omul si poetul PAUNESCU! Vom afla candva ce a decis Dumnezeu in dreptul lui! Pana atunci putem sa continuam sa ne adancim in cunoasterea operei poetului si sa-i ascultam indemnul final "Purtati-va de grija, fratii mei,
Paziti-va si inima, si gandul..."

elena marin-alexe spunea...

Lidy
Cuvintele tale sunt calde si cu frumusetea lor, nai alungi norii negri..
Dumnezeu este bogat in har si dragoste si este minunat sa intelegem asta.

dyanna spunea...

Dumnezeu sa-l odihneasca !

raza de soare spunea...

Dumnezeu sa-l odihneasca...sunt trista...cat amar in suflete...o seara minunata Doamna Elena!

elena marin-alexe spunea...

dyanna
Da si sa-l invieze pt.vesnicie langa ISUS!

elena marin-alexe spunea...

raza de soare
M-am rugat cu lacrimi si credinta Domnului Isus, sa-l mantuiasca sufletul.Isus este VIATA.Si sper ca intr-o zi sa ma intalnesc cu Poetul in slava lui Dumnezeu!

elena marin-alexe spunea...

vyky
Nu am publicat comentariul tau, asa cum mai rugat.E mare lucru sa ai incredere ca Dumnezeu asculta rugaciunea ta, a mea si a celor ce se roaga din toata inima si mijloceste ..
Fii binecuvantat in veci!

geaninalisandru spunea...

Tristeţea a pus stăpânire pe sufletele noastre. Maestrul nu şi-a dorit asta, de fiecare dată şi-a revărsat lava optimismului, peste gândurile noastre, prin vers.

Drum bun, Maestre!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

dumnezeu sa l odihneasca

Virtualkid spunea...

de foarte mult timp nu am mai resimtit o asemenea deznadejde!
mi-a fost dascal, chiar daca a fost la distanta, mereu!
sa-l ierte Dumnezeu pentru cele strambe, dar a facut atat de multe lucruri drepte.....

elena marin-alexe spunea...

geanina lisandru
Isi va ocupa locul printre oamenii de mare valoare ai neamului nostru.Asta si opera care rane ramane dar si credinta mea ca Dumnezeu l-a mantuit ma mangaie draga mea Geanina.

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
AMIN.

elena marin-alexe spunea...

Virtualkid
Da, nu am afirmat ca a fost vreun sfant, doar ca spre deosebire de multi altii care doar latra, POETUL a facut multe lucruri frumoase, el iubind omul si suferind alaturi de sufletul amarat.
Cred cu tarie ca Dumnezeu l-a iertat deoarece in ultimile zile POETUL si-a dorit impacarea cu toti si a declarat asta.Intr-o zi ma voi intalni cu el acolo in VIATA VESNICA!

Virtualkid spunea...

Simpla si devastatoare postarea de pe blogul lui Andrei Paunescu.

Virtualkid spunea...

poate ca ar trebui sa intre toti clevetitorii pe ultima postare a lui Andrei Paunescu.... eu o cred a fi un mare adevar!

elena marin-alexe spunea...

Virtualkid
Intr-adevar!Poate asa ar reașiza cat de iubit este inca POETUL!
Multumesc prietene!

elena marin-alexe spunea...

Ca epilog as adauga:
A suferit enorm, a stiut ca va parasi aceasta lume, dar nu a insultat puterea divina prin sinucidere, cum fac destul de multi in ultima vreme, ci POETUL a ales sa ramana pana la capat in ascultare de Dumnezeu.