marți, 2 noiembrie 2010

Din lucrările mele..


Toamna- Peisaj -Ulei pe pânză.  elena marin alexe -2007

44 de comentarii:

ELENA spunea...

Superbă lucrare draga mea Tiză..
O seară frumoasă vă doresc!
Mii de pupicei...

Gabriela Elena spunea...

Esti foarte talentata!
M-a bucurat vederea acestui tablou! :)

marada spunea...

Frumos colt din natura ai ales!
Culorile sunt superbe!
Am un baietel in clasa talentat la desen. Dupa vacanta il voi sfatui sa-ti vada lucrarile. Sigur are ce invata!
Toate cele bune!

smalldot spunea...

frumos :)

denisia spunea...

Imi place mult.

Am facut si eu in ultima luna patru lucrari... trebuie sa le mai finisez putin si poate o sa le arat si eu... dar ale mele sunt mult mai simple...mai mici 20x30...

elena marin-alexe spunea...

ELENA
Ma bucur ca-ti place Tizo draga!

elena marin-alexe spunea...

Gabriela Elena
Am primit o picatura de talent direct de la Creator...:} Multumesc draga mea!

elena marin-alexe spunea...

marada
Daca are inclinatie spre artele frumoase, indeamna-l spre o scoala cu profil de arta. Te imbratisez draga Marada!

elena marin-alexe spunea...

smalldot
Multumiri din suflet!

elena marin-alexe spunea...

denisia
Hai frumoaso! Abia astept sa-ti zaresc si alta latura a personalitatii tale!

Liliana spunea...

Cat de frumos! Felicitari!

elena marin-alexe spunea...

Liliana
Multumesc pentru apreciere.O zi buna iti doresc Lili!

Mariana spunea...

Ce frumos, Elena...toamna frumoasa, culori blande, odihnitoare!
Felicitari!

Cristian Lisandru spunea...

Pur şi simplu frumos. Unul dintre cele mai frumoase tablouri pe care le-am văzut la dumneavoastră... Felicitări! Şi gânduri bune!

elena marin-alexe spunea...

Mariana
Multumesc mult!:}

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Parerea ta Cristian, cantareste greu in ochii mei.
Multumesc din toata inima.

Ana Maria spunea...

Nu pot sa cred ce frumos poti sa desenezi! Ai un talent deosebit! Zi faina! :-*

miki spunea...

toamna, anotimpul meu preferat-dupa primavara-ilustrat cu multa caldura si lumina de talentul dumneavoastra!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Multumiri draga Ana! O seara cu senin in suflet sa ai draga mea!

elena marin-alexe spunea...

miki
Multumesc draga Miki!:}

geaninalisandru spunea...

Ai pictat toamna în stilul tău inconfundabil, așa cum faci și în poezie. Împletirea culorilor cu aroma anotimpului, generos prezentat, ne bucură sufletele, ne încântă privirea și ne amintește încă o dată că acest anotimp este pur și simplu minunat.

Te îmbrățișez cu toată dragostea, draga mea dragă!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Iti simt trecerea pe aici , ca o boare a unei frumoase dimineti de aurie toamna.
Multumesc pentru frumusetea cuvintelor scumpa mea prietena! Dumnezeu sa te binecuvanteze!

Zenna spunea...

Îmi plac atât de mult picturile dvs...
Foarte frumos tabloul!
O zi frumoasă să aveţi! :*

... spunea...

Superb peisaj!Fascinanta impletire de culori!
Si din acest peisaj transpare faptul ca iubiti toamna!
Felicitari si pentru aceasta lucrare!
Va doresc o zi frumoasa!

elena marin-alexe spunea...

Zenna
M abucura tare faptul ca ai trecut pe aici. Multumesc pentru aprecierea ta.Stiu ca este sincera! Imbratisari...

elena marin-alexe spunea...

...
Iubesc tare , tare mult toamna in mod special pentru impletirea culorilor cu aromele ei unice.
O seara binecuvantata iti doresc!

Teo Negura spunea...

Mie-mi place tabloul, Elena, si in spatele copacilor cu frunze ruginii eu intuiesc o sensibilitate si-o pasiune fara margini pentru toamna :) Felicitari! Nu ma pricep eu, dar imi place :)

Monica spunea...

toamna frumoasa imi dati:)
felicitai:)

seara linistita:)

José Ramón spunea...

Bonita pintura

Gracias por su amable comentario buena semana



Saludos desde

Creatividad e imaginación fotos de José Ramón

elena marin-alexe spunea...

Teo Negura
Ma bucur sa pot imparti si cu altii, o picatura din sufletul meu. Multumesc mult pentru apreciere.
Iti doresc o seara binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

monica
Ma bucur sa o impart cu tine draga mea.

elena marin-alexe spunea...

José Ramón
Gracias amigos Ramon!

Rodica Botan spunea...

Binecuvintate miinile tale...

Delyrics spunea...

Ce bine aţi suprins frumuseţea culorilor dar şi melancolia toamnei.. Frumos!

vicvas spunea...

Draga Elena urmareste si blogul personal cu lucrari efectuate in cadrul orelor de pictura.Am terminat in anul 2010 scola populara de arta Bucuresti www.art-design-vicvas.blogspot.com

Lavinia spunea...

cat de frumos este!

elena marin-alexe spunea...

Rodica
Multumesc draga mea.O seara plina de pace sa ai!

elena marin-alexe spunea...

vicvas
Cum imi rezolv problema cu calculatorul, voi veni.Cu drag.

elena marin-alexe spunea...

Delyrics
Multumesc mult.Sincere imbratisari!

elena marin-alexe spunea...

Multumesc Lavy draga!

raza de soare spunea...

Doamne, e minunat...un talent deosebit. Imi place mult...

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superb, va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

Raza
Multumesc draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Fluturas
Ma bucura trecerea ta pe aici!