marți, 16 noiembrie 2010

Bucuria vietii!











16 Noiembrie, sau miezul lui Noiembrie- cum imi place mie sa zic, este pentru multi o zi oarecare.
O zi superba de toamna, o toamna care se confunda cu vara in acest an.
Pentru noi, cei din familie, este o zi deosebita, pe care o sarbatorim in fiecare an.
Este ziua ta, Robert Iulian Alexe, asa ca am deschis albumul amintirilor...
Nu-i asa, ca privind aceste fotografii, uiti ca timpul trece nepasator peste noi toti? 
Si ce daca trece... atata timp cat esti înconjurat de oameni care te pretuiesc si te iubesc, nu poti decat sa te simti fericit.
Chiar daca esti departe fizic, noua tuturor ne esti aproape de suflet in fiecare clipa, sa nu uiti asta!
Timpul trece ca puful de papadie...si alte fotografii se vor perinda si isi vor gasi locul in albumul de familie.

Doamne ce frumoasa este viata cand esti iubit!
Iar tu esti iubit, dragul meu fiu!
Impreuna cu Ligo si Simo, trimitem spre zarile indepartate toate dorurile si gandurile noastre frumoase!

LA MULTI ANI sub protectia Celui Ce Este, Domnul si Mantuitorul nostru, Isus Hristos!
Savurează bucuria vietii dragul nostru!

36 de comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Într-adevăr, acestea sunt momente de neuitat, care punctează viaţa la superlativ. Suntem alături de bucuriile dumneavoastră şi vă trimitem toate gândurile noastre bune.

Cristian şi Geanina

ELENA spunea...

LA MULŢI ANI!
Să vă trăiască băiatul şi
întreaga familie că tare frumoşi
sunteţi cu toţi scumpa mea Tiză!
Mai am şi eu exact 5 săptămâni şi
îmi văd îngeraşi,merg la ei.
O seară frumoasă vă doresc!
Vă îmbrăţişez cu multă dragoste!

miki spunea...

La multi ani sanatosi!

lidy spunea...

Gandindu-ma la tine, de aici, de departe, cu sufletul mi te-aduc mai aproape...
Te privesc si-mi pare aievea ca esti
aproape de mine
si ca depanam povesti.

Povesti cu noi, personajele din copilarie...
Privindu-te, jucandu-ne,
rascolind amintirile,
ne copleseste o stare de bine, de senin si de fericire...

Te vad si acolo,
inconjurat si rasfatat cu soapte de iubire… Ti-e bine!

E ziua ta!
Iti asez gandul meu cuminte pe frunte
ca o imbratisare calda de dor,
ca o mangaiere de suflet,
ca un vis care nu se destrama in zori...

Sunt acolo si-as vrea sa stii
ca te iubesc cu gandul si cu inima,
asa ca odinioara,
cand Luli si Ligu eram,
ca-n timpul ce se transforma-n icoana...

La multi ani!
Sa-ti fie inima de bucurie plina si sa ai o viata senina!

Danube Daughter spunea...

La multi ani!!!!!!! fiu de minunata doamna in aceasta lume firava! Sa te bucuri de familia ta si de viata!

Aris spunea...

Sa fiti sanatosi si sa aveti parte numai de bucurii, draga Elena! Sunteti o familie mare si foarte frumoasa, mi-e tare drag sa vad oameni fericiti si impliniti!
La multi ani, fiului tau!

Gabriela Elena spunea...

Citind cuvintele tale mi-au dat lacrimile pentru ca atata dragoste razbate din ele...

Familia este cel mai pretios dar pentru fiecaredintre noi.
Dragostea celor din familie consider ca vine imediat dupa cea a lui Dumnezeu.

Sa-ti fie baiatul iubit, fericit si binecuvantat de Dumnezeu, impreuna cu intreaga familie! :)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

la multi ani, dumnezeu sa l pazeasca de rele.
frumoasa familie aveti

denisia spunea...

Multa sanatate, ani plini de bucurii.

Elena, esti o femeie, sotie, mama, bunica, binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Întotdeauna mi-ati fost alaturi.Va imbratisez cu iubire sin IUBIREA LUI!

elena marin-alexe spunea...

Tizo draga, ma bucur si eu pentru tine.Sa te ajute Dumnezeu sa ajungi la cei dragi!

elena marin-alexe spunea...

miki
Multumesc Miki draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Lidy
Nu am cuvinte...ba mai am cateva..
Stii tu vorba:Asa mama, asa fiica! HA HA HA
Fii binecuvantatascumpa mea si multumesc pentru colaborare..

elena marin-alexe spunea...

Danube
Of draga mea si lumea firava si noi firavi..cautand nemurirea. Multumesc Soprano!

elena marin-alexe spunea...

Aris
Familia este ca o cetate binecuvantata.S-o pretuim cat exista..
Multumesc draga mea.

elena marin-alexe spunea...

Gabriela Elena
Bine ai clasificat draga mea.Sa ne busuram de familie este parte din dragostea LUI!

elena marin-alexe spunea...

Fluturas
Mii de multumiri si imbratisari!

elena marin-alexe spunea...

denisia
Multumesc si pentru urari si pentru aprecieri, draga mea!Fii binecuvantata!

mmary spunea...

Dumnezeu sa-l binecuvanteze cu ubirea si Prietenia Sa, sa-l pastreze mereu aproape de Inima Sfanta , sa-i daruiasca cele mai pretioase haruri si daruri.

Multi , sfinti si fericiti ani impreuna cu Isus si cu cei dragi ii doresc!

corina spunea...

La multi ani fiului tau si nu numai ci intregei lui familii la fel si parintilor!
Mi-am dat seama din prima fotografie ca trebuie sa fie fiul tau pentruca iti seamana foarte mult cel putin fizic.Sa fiti iubiti de Domnul!

Cella spunea...

la multi aaaaaaaniiiiii!!!!!!!!

Ana Maria spunea...

Superba familie ai! Sa iti traiasca si sa te bucuri de ei cat mai mult! Esti un om deosebit! :-*

marada spunea...

Sa iti traiasca "lumina ochilor tai" si familia minunata pe care o ai!

kis spunea...

multi ani cu D-l Isus!

... spunea...

La multi ani fiului dumneavoastra!
Sa va puteti bucura cat mai mult timp de familia frumoasa pe care o aveti !
Salutari de la Satu Mare!

elena marin-alexe spunea...

mmary
Urarea ta este de exceptie si mi-a mers la inima.
Dumnezeu sa te binecuvanteze draga mea!

elena marin-alexe spunea...

corina
Ganduri de bucurie si multumiri de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Cella
Multumeeeeesssccc!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Pentru mine dupa Dumnezeu, familia inseamna mult!
Multumesc draga mea!

elena marin-alexe spunea...

marada
Multumesc mult draga mea!

elena marin-alexe spunea...

kis
Cu multumiri si multa pace, te salut din Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

...
mii de multumiri din Vrancea!

criss spunea...

Superbe poze Elena.Felicitari pentru baiat.Ii urez numai bine, asa cum iti urez si tie, din cand in cand, cand imi fac timp sa mai rasfoiesc si pagini virtuale.
Te pup cu mult drag.
Criss.

Octavia spunea...

Cu intarziere....

LA MULTI ANI binecuvantati de Creatorul nostru!

elena marin-alexe spunea...

criss
Multumesc mult si cu bucurie mare, ca de fiecare data cand imi treci praful.Te pup frumoasa mea!

elena marin-alexe spunea...

Octavia
Pentru urari niciodata nu-i prea tarziu draga mea!
Multumesc.