luni, 1 noiembrie 2010

30 de ani de la..Bohemian Rhapsody

 Mare si autentică voce, Freddie Mercury!

Am mai zis de multe ori că  mă plec în faţa marilor voci ale mapamondului şi cu sigurantă Freddie  Mercury este una din ele, dacă nu cea mai mare! Nu vreau să comentez despre aspectul vieţii lui Freddie, căci Dumnezeu, va judeca lumea cu bunele şi relele fiecăruia dintre noi. Afirm însă, că a fost un om cu o mare voce la purtător,  care a cântat nu doar cu vocea, ci şi cu tot sufletul .Şi dacă nu credeţi, vă rog ascultaţi-l în acest duet abordând un alt gen de rock, subliniat de acordurile muzicii de operă, într-un duet remarcabil, cu marea doamnă a scenei lirice Monserat Caballe.




Azi un prieten mi-a adus aminte că se împlinesc 30 de ani de la lansarea melodiei Bohemian Rhapsody!  Îi mulţumesc lui....Virtual kid
Vă rog ascultaţi această "perlă"  a formaţiei Queen, Bohemian Rhapsody!
O melodie care învinge timpul şi moda în materie de muzică rock.



22 de comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Tot de la Virtual Kid am aflat şi eu... Ne aduce mereu aminte de evenimente pe care nu ar trebui să lă uităm!
Vă doresc o săptămână cât mai bună, din toate punctele de vedere!

April spunea...

Multumesc pentru momentele astea minunate! Freddie e nemuritor prin ceea ce ne-a lasat!

Ana Maria spunea...

Interesanta postare!
Sa ai o zi si o saptamana binecuvantata draga mea!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

va imbratisez cu drag, parintii mei iubesc aceste melodii, asa ca mi au insuflat si mie aceasta iubire

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Aceleasi urari le trimit si eu spre voi dragilor!
Tot binele si ganduri bune de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

April
Il admir pentru vocea inconfundabila si muyica de mare valoare pe care a lasat+o in urma lui. Te pup scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Ma bucur ca ti+a placut Ana draga !

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
E o adevarata sarbatoare a muyicii sa+l asculti pe Freddie!

... spunea...

Va multumesc pentru aceasta comoara muzicala!
Va doresc o zi frumoasa!

Gabriela Elena spunea...

Si-a folosit talentul cu prisosinta, a ars ca un rug, s-a daruit muzicii in totalitate!

Cristake spunea...

Acuma toti cunoastem "Bohemianca" in versiunea ei originala. Sa ne amuzam nitel cu o interpretare taraneasca - cu mentiunea ca "visan, visan - da' american". Hayseed Dixie in carne si oase - barbati puternici, sexy si talentati. Numa' priviti-i:
http://www.youtube.com/watch?v=sAWl5peI8HY
Si sa nu creaza cineva ca astfel de cover versions sunt batjocura - sunt un tribut al unor oameni cu umor (in cazul de fata, si cu banjo si, cine stie, poate si oleaca de "secarica" la bord).

elena marin-alexe spunea...

...
Bine ai numit-o comoara muzicala.Ai excelent de la mine, cu prietenie, Elena.

elena marin-alexe spunea...

Gabriela Elena
Autentic talent!
O zi buna draga mea !

elena marin-alexe spunea...

Cristake
Se putea sa nu punctezi tu cu o doza de umor?
Parerea mea: cu mai multa secarica dar si cu mai putin talant, ca sa zic asa.

Teo Negura spunea...

Salutare, Elena, ma bucur sa ma opresc pe blogul tau exact cand scrii despre Freddie... De fapt, asta m-a facut sa te vizitez, zarind la Geanina Lisandru trimiterea :) O sa mai trec, imi place felul tau de-a vorbi :)

elena marin-alexe spunea...

Teo Negura
Ma bucura si ma onoreaza in acelasi timp, cuvintele tale Teo. Te mai astept "la plimbare" cu deosebita placere:}

Virtualkid spunea...

Va multumim pentru acest gest de prietenie. Speram sa il meritam.
Va insoteste gandul nostru bun!

elena marin-alexe spunea...

Virtualkid
Meritati cu prisosinta! Salutari sincere din Vrancea!

Monica spunea...

il iubesc pe Freddie:)

elena marin-alexe spunea...

Monica
Si eu am ramas lipita de vocea lui fara seaman:X
Te imbratisez cu ganduri bune!

raza de soare spunea...

frumoase melodii...

elena marin-alexe spunea...

raza de soare
O zi frumoasa iti doresc si LA MULTI ANI!