sâmbătă, 30 octombrie 2010

Vis printre stele



Printre rugi ascultate, fac trepte vii înspre cer.
Unde vreau eu să ajung, toate-ntristările pier.

În iertare-i speranţa si-absolvită de vină,
Azi dau aripi nădejdei, către cer spre lumină.

Printre stele cărunte, urc mereu către Tine.
Chiar de cad, mă ridică dorul meu înspre bine.

Tu, cu braţele-ntinse îmi cuprinzi efemerul
Şi-ntr-o clipă măreată, mă acoperi cu cerul,

Cu buchet de lumină şi
balsam de  speranţă,
Simt privirea-Ţi divină, cum mă-ndeamnă la viaţă

Cotropită-n iubire, printre suspine aştept,
Să-ţi aud şoapta caldă: Nu mai plânge te iert!

Într-o clipă seninul îmi aprinde speranţa

Şi mă-nalţ printre stele, braţ la braţ cu Viaţa.


elena marin alexe
Isus a zis:
 ,,Veniti la Mine, toti cei truditi si împovarati, si Eu va voi da odihna,,.Matei 11:28

26 de comentarii:

ELENA spunea...

"Cu buchet de lumină şi balsam de speranţă,
Simt privirea-Ţi divină, cum mă-ndeamnă la viaţă"
Un sfârşit de săptămână
minunat draga mea Tiză!
Vă îmbrăţişez cu drag!

vyky spunea...

-acum, aici mai visăm încă;- dar,vine curând ziua îmlinirii visurilor şi iubirii noastre neînţelese de cei mai mulţi....
-binecuvântări sfinte pentru iubita Domnului Elena!

Lavinia spunea...

Ce bine e ca El inca ne mai iarta, si ne mai ajuta. Ce frumoase sunt versurile, si te imbarbateaza!:)

Delyrics spunea...

Strădania noastră e atât de mică, de neputincioasă... numai harul Său ne ţine şi ne ridică spre EL.
Să aveţi o duminică binecuvântată cu har!

tu26dor spunea...

Frumos "Visul printre stele". Va doresc un sfarsit de saptamana minunat.

Gabriela Elena spunea...

Frumoase versuri, care nu se opresc doar la atat ci se simte ca vin din suflet...
Plin de speranta, incredere, bucurie este finalul poeziei.

mmary spunea...

"Printre stele cărunte, urc mereu către Tine.
Chiar de cad, mă ridică dorul meu înspre bine.

Tu, cu braţele-ntinse îmi cuprinzi efemerul
Şi-ntr-o clipă măreată, mă acoperi cu cerul,"...

Cat ADEVAR in aceste frumoase versuri, mi s-au cuibarit in suflet.

Domnul sa va binecuvanteze cu toata Bucuria Sa!

Lisandru Cristian spunea...

Bine v-am regăsit! Gânduri bune la final de săptămână, din Bucureştii însoriţi! Am citit cu plăcere...

nakudo spunea...

as vrea sa fiu diplomata si sa par sensibila intre ghilimele...zic doar atat draga mea mama,trecem prin incercam ce la ,,injuram'-SI ZICEM NU E DREPT SI CORECT...dar...toate sant lectii,stiti cat de greu mi-a fost sa inteleg rational asta?SA accept in inima si mai greu,am plans,am urlat,n-am mancat zile,m-am vazut nedreptatita...dar dupa un timp am inteles.CE?ca Dumnezeu e zau doar dragoste,multa,neconditonata,sublima...noi sa vrem sa simtim...iar ca adevarul e dincolo de noi ,zau
Tu, cu braţele-ntinse îmi cuprinzi efemerul
Şi-ntr-o clipă măreată, mă acoperi cu cerul,
adevarul suprem
de asta va iubesc enorm si mi-e tare dor....aveti mari trairi spirituale...poate nici nu stiti tot...dar...santeti o aleasa...respectati asta indiferent de syferinta...va iubim enorm si imbratisam...poate sant doar vorbe...dar va zic...ne rugam de 10 zile...non stop...Dumnezeu nu e mort...zau....

C T spunea...

Nu mai plânge te iert!
Cand vom fi in stare sa iertam ,poate ne vom iubi precum spun versurile tale .Foarte frumoase!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Si eu te imbratisez Tizo draga!

elena marin-alexe spunea...

vyky
E minunat ca vine-o zi in care visele noastre se vor implini prin Dragoste.Multumesc vyky!

elena marin-alexe spunea...

Lavinia
Multumesc draga mea! O zi binecuvantata iti doresc1

elena marin-alexe spunea...

Delyrics
E minunata aceasta stare de mare har! Te imbratisez draga mea!

elena marin-alexe spunea...

tu26dor
O saptamana cu bucurie si pace sa ai prietene!

elena marin-alexe spunea...

Gabriela Elena
Multumesc Gabriele draga mea! Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

mmary
Fii binecuvantata de Adevar! El e unicul.Te pup cu mare , mare drag!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Ma bucura intotdeauna trecerea ta pe aici.Dumnezeu sa te binecuvanteze Cristian si pe tine si pe Geanina!

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Draga Stefy, nici nu afirm ca stiu tot, caci biblia spune clar ca acum cunoastem in parte..1 Corinteni, dar stiu atat cat imi este necesar sa am parte de mantuirea sufletului. Asta le doresc tuturor prietenilor mei din tot sufletul..
Te pup fata draga!

elena marin-alexe spunea...

C T
Trebuie sa invatam lectia iertarii care este cheia spre mantuire.
O zi buna iti doresc si te mai astept aici!

Aris spunea...

Am momente cand ma inchid in mine si refuz comunicarea. Uneori doar cobor in copilarie si caut amintiri, alteori vin la tine si citesc...
Si ma simt mai bine, mult mai bine!
Sunt fericita ca te-am descoperit, dar stiu ca nu a fost o intamplare si te felicit pentru talentul minunat pe care il ai...
Cu drag, pentru un OM minunat...

elena marin-alexe spunea...

Aris-
Eu am descoperit de multa vreme ca nimic nu este la voia intamplarii, in relatiile dintre oameni. Te imbratisez cu mare dragoste din DRAGOSTEA LUI!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

minunate versuri,va imbratisez cu mare drag

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Te imbratisez Fluturasul draga!

just_me spunea...

am ramas fara cuvinte!!!este absolut minunat!!!
muulte binecuvantari!!!:)

elena marin-alexe spunea...

just_me
Multe binecuvantari si tie !Multumesc mult!