marți, 26 octombrie 2010

S.O.S Rugă pentru Adrian Păunescu

În această seară Poetul Adrian Păunescu a fost internat în stare gravă la spitalul Floreasca.
Poetul Rugii pentru parinti, are nevoie de rugăciunile noastre prieteni. Să ne rugăm Domnului pentru el, cel ce ne-a smuls lacrimi cu frumoasele poeme zămislite în sufletul său. Are nevoie de rugile noastre.

Domnul meu şi Dumnezeul meu, Cel ce ţii viaţa oamenilor în palmele tale în care noi am bătut cuie..prin răutatea şi indiferenţa noastră.Te rog in numele Domnului Isus Hristos, să te apropii cu dragostea şi milostivirea Ta de poet şi dacă vrei vindecă-l, sau vindecă sufletul lui dăruindu-i iertarea, pacea, mântuirea şi viaţa veşnică.
Binecuvântează-l!
Facă-se voia Ta.Amin.

23 de comentarii:

ARIPI DE FLUTURE spunea...

dumnezeu sa-l ajute

tu26dor spunea...

am citit si eu... sa ii fie suferinta cat mai mica cu putinta. Doamne-ajuta.

Danube Daughter spunea...

Of saracul. Sa ii dea Dumnezeu sanatate!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Amin, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

tu26dor
Dumnezeu poate alina si poate mantui sufletele..

elena marin-alexe spunea...

Danube Daughter
Dumnezeu sa-l binecuvanteze cu mantuirea sufletului!

corina spunea...

Cred ca Domnul ne are pe toti in evidenta Lui si sunt sigura ca nu ne uita pe nici unul!Domnul sa-i fie alaturi in suferinta....

Cristian Lisandru spunea...

Să-i dea Dumnezeu sănătate Poetului, fiindcă poezia românească ar fi mult mai tristă fără el. Nici nu vreau să mă gândesc la o astfel de variantă. Ţin pumnii strânşi şi îmi place să cred că Poetul va rămâne sus, pe baricade...

Gabriela Elena spunea...

Frumos te-ai rugat Elena!
Este bine sa ne rgam unii pentru altii.

Aris spunea...

Ar fi pacat sa plece si Domnul Adrian Paunescu...
ramanem din ce in ce mai singuri, si poate mai saraci la capitolul cultura...
Imi pare rau!
Dumnezeu sa-l ajute sa depaseasca momentul acesta dificil si sa ramana cu noi inca multi ani!

elena marin-alexe spunea...

corina-
Da. Sa ne rugam pentru el.

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Nu stim ce va fi, dar am inima trista si ma rog pentru el.

elena marin-alexe spunea...

Gabriela Elena
Asa este bine si sper ca mai multa lume crestina sa se roage pentru el.

elena marin-alexe spunea...

Aris-
Cu siguranta il vor pretui multi mai multi dupa ce va parasi acesta lume..
Dumnezeu sa-i poarte de grija, in marea Lui iubire.

Ana Maria spunea...

Doamne Ajuta! E un mare nume in Romania si a facut mult pentru aceasta tara si pentru oamenii ei! Multa sanatate ii doresc!!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Sa -l binecuvanteze Domnul!

denisia spunea...

Doamne ajuta!

Elena, ai o inima mare... mereu ne cuprinzi cu dragostea ta, te rogi si iti pasa.
Multe binecuvantari!

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Cred ca toti trebuie sa fim cuplati la Iubirea divina.Binecuvantari!

Virtualkid spunea...

Ma intristeaza cel mai mult faptul ca nici macar in aceste momente nu dispar deontologii care sa-l afuriseasca pe Adrian Paunescu.
Pacat de acest om, cu toate ale lui.
Eu inca mai sper sa nu se opreasca aici aceasta poveste:
http://jumatati.blogspot.com/2010/06/remmember-cenaclul-flacara.html
Eu inca mai sper sa ii dea Dumnezeu zile. Le merita cu prisosinta.

elena marin-alexe spunea...

Cel ce arunca cu murdarii, nu poate avea mainile curate. Ma bucur ca mai exista inca oamenii adevarati, curati la minte si la suflet.
Multumesc pentru frumoasele cuvinte!

Virtualkid spunea...

Cine l-a ascultat recitand din Essenin nu mai poate sa_l uite! "Vanturi, vanturi pline de zapada..."

Virtualkid spunea...

....tocmai s-a transmis stirea potrivit careia poetul se simte mai bine....

elena marin-alexe spunea...

Virtualkid
Da, cu siguranta! Sa ne asculte Dumneyeu rugaciunile. Multumesc mult! O seara binecuvantata!