sâmbătă, 16 octombrie 2010

16 Octombrie


Un albastru infinit împreună cu urarea: "NUMAI BINE" din Vrancea de la "noi".
PS
Cândva, vei da la o parte, vălul de pe faţa soarelui şi razele lui calde, iţi vor aduce aminte de vremuri apuse.Atunci inima ta se va încalzi şi vei strânge manunchiul de raze în buzunarul de la piept..
Va fi iar senin peste albastrul infinit. La Multi Ani! Si toate florile din lume..azi, sunt doar pentru tine!



                                         

28 de comentarii:

mmary spunea...

Un sfarsit de saptamana binecuvantat impreuna cu Isus si cu DARURILE Sale minunate va doresc draga mea doamna!

Fiti binecuvantata !

ღAzucenaღ spunea...

Frumos!Un orizont de apa ,ca un infinit.

ELENA spunea...

Un weekend excelent draga mea Tiză!
Vă pup şi îmbrăţişez cu mult drag!

corina spunea...

Elena bine te-am regasit si iti doresc un sfarsit de saptamana binecuvantat!

Danube Daughter spunea...

La multi ani! si multa bucurie, persoanei care isi sarbatoreste azi ziua. Si o imbratisare de la Brasov!

Cristian Lisandru spunea...

Ne alăturăm şi noi urărilor de bine şi transmitem numai gânduri bune. Un final de săptămână cât mai bun să aveţi!

nakudo spunea...

nu e ziua mea de nastere dar am adunat toata frumusetea si tristetea mesajului...mi-e dor tare de dv si de comunicarea noastra...zic asa nu e zi statistica dar pentru fiecare poate fi ziua de nastere interioara...aia in care hotaram sa fim oameni...si nasterea reala cand alungam gunoiul din viata...va imbratisez cu dragoste si toate cele bune cu lumine nepoticii...va pup...om minunat si incercat....zambiti.....lumina inca este

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Pace si bucurie sa ai, caci fara ele e tare greu de trait pe pamant, draga mea draga!

elena marin-alexe spunea...

ღAzucenaღ -
Da , un albastru infinit!
Seara buna draga mea!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Toate cele bune tizo draga! La noi oloua marunt, trist si monoton,,,

elena marin-alexe spunea...

corina-
Sincere multumiri si iti intorc binecuvantarile...

elena marin-alexe spunea...

Danube-
Multumesc Soprano, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Din suflet, MULTUMESC!

elena marin-alexe spunea...

Stefania-
Multumesc pentru ca rezonezi perfect cu mine si cand privirea iti cade pe blogul meu, ai ochii interiori larg deschisi si inima gata sa planga cu mine...
Vezi tu, de asta te iubesc fata verde! Vorba ta: .lumina inca este Speranta inca n-a murit.

Aris spunea...

Un mesaj de optimist pentru oameni ce cauta frumosul... Multumesc, dulce Elena...
Fotografiile fac cat tot dictionarul de cuvinte!

elena marin-alexe spunea...

Aris-
Eu trebuie sa-ti multumesc, pentru-ca mi-ai trecut pragul.Numai bine sa ai!

marada spunea...

Ma alatur si eu urarilor de bine pe care le transmiti , dupa cum vad, unei persoane tare dragi tie!
Sa ai un sfarsit de saptamana linistit!

geaninalisandru spunea...

Am trecut şi eu pentru a lăsa urările noastre de bine pentru fiinţa dragă.

Respect şi tot ceea ce este mai bun pe lumea asta!

Cristi şi Geanina

elena marin-alexe spunea...

marada-
Intr-adevar! Multumesc draga mea.

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru-
Multumesc dragii mei pentru gandurile voastre asternute aici. O duminica senina va doresc!

miki spunea...

Va doresc o duminica frumoasa decorata cu stropi de ploaie si frunze ruginii, dar si cu parfum din viile coapte!

elena marin-alexe spunea...

miki-
Multumesc draga Miki!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

la multi ani si zile pline de soare

Rodica Botan spunea...

Cam tirziu...dar m-au atras lacrimioarele pina la urma- oh ce dragi imi sint. Numai bine iti doresc si eu: sanatate si mii de bucurii marunte...sa se ascunda peste tot prin casa ta...

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Multumesc draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan-
Bucuroasa de urarile ale, te imbratisez de la Vrancea cu iubire din IUBIREA LUI!

Octavia spunea...

Multa binecuvantare!

P.S. imi plac foarte mult trandafirii din imagine :x

elena marin-alexe spunea...

Octavia-
Mii de multumiri Octavia draga!