luni, 25 octombrie 2010

Ziua regelui

Din toata calatoria mea prin viaţa, am rămas cu multă experienţă şi ca o concluzie pot afirma cu siguranţă că:
Toate greşelile se plătesc!
Am avut de ales dupa revoluţie şi ..am ales în locul unor comunişti, alţi comunişti, iar starea naţiunii s-a inrăutaţit drastic in ultimii 20 de ani, deci este clar că atunci am făcut cea mai proastă alegere, iar acum plătim ..
Mă întreb dacă atunci am fi adoptat monarhia, oare mai eram azi categorisiti în toată lumea drept ţigani? {Nu vreau să ating demnitatea ţiganilor cinstiti si talentaţi}.
Oare nu am fi trăit mai demn? Am multe întrebări care ma frământă, dar las timpul să răspundă.

La Mulţi Ani Majestate! Dumnezeu să vă binecuvânteze!

20 de comentarii:

ELENA spunea...

La mulţi ani!
Să ai o săptămână frumoasă
draga mea Tiză!
Te pup şi îmbrăţişez cu tot dragul!

Cristian Lisandru spunea...

Ne alăturăm şi spunem LA MULŢI ANI regelui...
Iar dumneavoastră vă dorim o săptămână cât mai bună cu putinţă!

Mallynna spunea...

Multumesc din suflet pentru vorbele dumneavoastra >:D<

Ana Maria spunea...

La multi ani Maiestatii Sale! Multa sanatate si multe impliniri de acum incolo! Din pacate istoria se repeta, atat cu bune cat si cu rele! Sa speram ca pentru noi romanii vor veni si vremurile alea bune! ;)

Francisco Araújo Netto spunea...

Elena, paz... É isso aí, gostei..

Att.,
http://wwwteologiavivaeeficaz.blogspot.com/

Profº Netto, F.A.

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
MULTUMESC TIZO!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Multumesc si voua la fel, cu tot sufletul!

elena marin-alexe spunea...

Mallynna -
O seara frumoasa Mally!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria-
Sa dea Dumnezeu si timpuri mai bune pentru noi toti!

Aris spunea...

Dulce Elena, suntem o natiune care nu vrem sa ne fie bine... refuzam sa avem demnitate...
La multi ani, Majestatii Sale!
Multumesc pentru ca nu m-ai lasat sa uit!
Cu drag...

elena marin-alexe spunea...

Francisco Araújo Netto-
Uma noite abençoada!

elena marin-alexe spunea...

Aris-
O seara frumoasa iti doresc draga Aris! Imbratisari sincere!

kis spunea...

fiind monarhist, doresc si eu multi ani cu sanatate Majestatii sale,si Dumnezeu sa binecuvinteze Romania!

Anonim spunea...

Ca si cadou de ziua Regelui va las un interviu special:

http://alexdumitriu.blogspot.com/2010/10/de-vorba-cu-adrian-paunescu.html
Cu drag,
Lidia

elena marin-alexe spunea...

Anonim-
Nu-mi plac anonimii si imi pare rau dar nu vad legatura cu postarea mea.
Adrian Paunescu este POET,Cu regele e altceva..
Am voie sa-i respect pe ambii sau nu?

Costea spunea...

La mulţi ani!

Cristake spunea...

God save OUR king!

elena marin-alexe spunea...

Costea-
Multumesc prietene! Seara buna!

elena marin-alexe spunea...

Cristake-
Asa sa fie! Si pe noi..Ma bucura prezenta ta intotdeauna !

elena marin-alexe spunea...

kis-
Multumesc ,nu pot decat sa zic AMIN! Fii binecuvantat!