duminică, 17 octombrie 2010

Introspecţie

 
Cântând trece timpul prin mine
Am clipa descântată de vis şi
Mi-e bine.

Cobor lin pe geana zorilor vii
cu tainice fâlfâiri de soapte
târzii.

Risipa de gând încet o adun
gesturi de-o viaţă adormite
în pumn.

Încep să mă strig, întreb cine sunt,
alint stropii de ploaie si mă-ntorc
în Cuvânt.

elena marin alexe

40 de comentarii:

...ღ...dream...ღ... spunea...

Foarte frumoasa poezia.O zi perfecta sa aveti

denisia spunea...

Deosebite versuri!
O imbratisare sincera, iti las...

smalldot spunea...

frumos :)

Deny spunea...

Frumoasa poezie ;;) imi place mult poza de sus

Simina spunea...

frumoasa "Introspectie"...printre picuri de ploi, de cuvinte...

Cristian Lisandru spunea...

O poezie frumoasă, pe care am apreciat-o şi în cenaclu... Gânduri bune la început de săptămână!

nakudo spunea...

si ma intorc in Cuvant...stiu si nu stiu cine sant...dar stiu ca El stie..si mi-e de ajuns...stiti ce ma gandeam?strict rational...multi zic asa:,,nu exista Divinitate"...mint si sa va zic de ce chiar si rational omul recunoaste Nevoia de divinitate si valorile ei pentru ca altfel ar domni anarhia..nu am avea valori morale,etice,traditii,umanismul...de asta zic ca mint si filozofii...Dumnezeu nu e mort...atata vreme cat..macar timpul ne ridica semne...tot ce curge...ca in poezie indiferent ca lin sau tumultos...modeleaza...atunci?doar gingasie si bagare de seama..sant vorbele unui mare om spiritual din basarabia ce-l cunoasteti.va sun...va imbratisez .pe seara(va sun..adica...nu atunci va imbratisez simt ce e interior in dv de asta ma inclin cu mare respect-hi-hi)....caldura moldoveneasca pleaca spre vrancea..

Ana Maria spunea...

Vai ce se potriveste cu Ziua de azi...:| Saptamana usoara!

elena marin-alexe spunea...

...ღ...dream...ღ...-
Multumesc mult!:}

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Draga mea abia m-am desprins din imbratisarile tale.Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

smalldot-
Multumesc! :)

elena marin-alexe spunea...

Deny-
Ma bucura trecerea ta si aprecierile tale!

elena marin-alexe spunea...

Simina-
O zi fericita iti doresc draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Multumesc pentru aprecierea ta si iti intorc toate gandurile bune, cu varf..

elena marin-alexe spunea...

Stefy draga mea comentariul tau este atat de complt ca nu mai am ce sa adaug.
Doar: Dumnezeu sa te binecuvanteze!Imbratisari cu carul..pleaca spre tinutul Iasilor!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria-
Si tie sa-ti dea Domnul o saptamana cu multa bucucrie!

Aris spunea...

Dulce Elena, multumesc de popasul facut in amintirile mele... iti sunt recunoscatoare ca ma urmaresti...
despre poezia ta nu am ce spune, e completa...
tot ce scrii tu imi place si ma incanta pentru ca
esti foarte buna manuitoare de cuvinte...
cu drag...de la Galati!

Anca G. spunea...

superb. si fotografia la fel

elena marin-alexe spunea...

Aris-
Imi place sa ma reculeg prin scrierile tale.
Multumesc pentru apreciere draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Anca G-
Multumesc mult .Ma bucur ca ti-a placut si te mai astept cu mare drag!

Gandac spunea...

Încep să mă strig, întreb cine sunt,
alint stropii de ploaie si mă-ntorc
în Cuvânt

De pe alte meleaguri va salut si va trimit toate urarile de bine.Frumoasa poezie...cum sa format si viata.din cuvant iar cuvantul era dumnezeu.

Gandac spunea...

si nu exista nimic,iar cuvantul era viata,iar viata era dumnezeu.Salutari de pe alte meleaguri.Frumoasa poezie:)www.eduardghitiu.blogspot.com

... spunea...

Felicitari!
Este o poezie incantatoare,care vibreaza de puritate!
E o capodopera!

"Cântând trece timpul prin mine
Am clipa descântată de vis şi
Mi-e bine.

Cobor lin pe geana zorilor vii
cu tainice fâlfâiri de soapte
târzii.

Risipa de gând încet o adun
gesturi de-o viaţă adormite
în pumn.

Încep să mă strig, întreb cine sunt,
alint stropii de ploaie si mă-ntorc
în Cuvânt."

Va doresc o zi frumoasa!

mmary spunea...

"Risipa de gând încet o adun
gesturi de-o viaţă adormite
în pumn.

Încep să mă strig, întreb cine sunt,
alint stropii de ploaie si mă-ntorc
în Cuvânt."

Superbe versuri!

Iata o introspectie careia ii urmeaza IUBIREA revarsata din Cuvant.Cu siguranta raspunsul la intrebare il veti gasi in El.

Fiti binecuvantata draga mea doamna!

elena marin-alexe spunea...

Gandac-
Multumesc Eduard!

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaros-
Multumesc mult pentru cuvintele pline de caldura.
Returnez cu bucurie urarile!

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Doar intoarsa in adancimea Cuvantului imi pot gasi identitatea. Sincere imbratisari scumpa mea!

Aris spunea...

multumesc de invitatie, Elena!
Imi poti da, te rog, mai multe informatii?
sunt nehotarata...

ღAzucenaღ spunea...

Frumos,prin cuvinte ne gasim adevarata identitate.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumoasa.va imbratisez cu drag

geaninalisandru spunea...

Sufletul tău scrie pacea, frumosul, minunea de a fi.

Mulțumesc pentru tot ceea ce ne oferi zilnic.
Mi-a spus Lisandru de problema întâmpinată pe blogul meu. S-a rezolvat.

Te îmbrățișez cu toată dragostea, draga mea dragă!

geaninalisandru spunea...

Pentru nakudo:
Pupici geaninoși peste normă!

elena marin-alexe spunea...

ARIS-
Ti-am lasat informatiile acasa la tine draga mea!

elena marin-alexe spunea...

ღAzucenaღ-
Draga mea cuvintele sunt scaparari ale sufletului. Imbratisari!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Numai bine sa ai fluturasule!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru-
Incerc sa impart cu cei dragi bogatia primita in dar si o fac cu mare placere.
Cu mare drag te sarut pe inima ta mare si plina de frumos.
Numai bine iti trimit din Vrancea!

nakudo spunea...

multumesc mult draga Geanina..iti intorc si va intorc toate gandurile bune...sper ca esti bine interior si fizic si ma bucur ca ati cunoscut-o pe Elena.stii ce o face un mare Om?faptul ca nu sa accepte niciodata mizeriile si ca stie evolueze prin calitati si sa recunoasca mereu ca e doar un om care are si defecte,mai presus de toate faptul ca are un suflet minunat plin de iubire si frumos,mult frumos,un om simplu dar atat de complex si atat de greu patruns de cei din jur...zic asa ea e mai inteleapta ca noi datorita varstei,dezamagirilor,suferintelor si faptului ca a acumulat mai multe cunostinte si va iubeste mult asta stiu clar...hi-hi sa nu ma bateti doamna Elena da stiti cum imi ziceti nu?sant o mica obraznicatura...va imbratisez mult..vb cand vin de la scoala

elena marin-alexe spunea...

Stefy-
Nu, nu sunt un mare om, sunt doar un om care apreciaza semenul la justa lui valoare si dispretuieste uratul,obscenul, minciuna si lichelele. Lista ar fi mai lunga dar las' ca avem noi timp sa vorbim.
Pupaciunile mele pleaca spre inimioara ta! :-*

Mallynna spunea...

exatraordinare versuri :) mi-am facut si eu un blog cu poezioarele scrise de mine ;)) va invit sa le cititi ;;) O zi de joi ca in povesti!

elena marin-alexe spunea...

Mallynna-
O seara buna si sa stii ca ma bucur pentru-ca te ocupi cu poezia.