joi, 28 octombrie 2010

Români cu care ne mândrim



Oana Lungescu actual jurnalist la postul britanic BBC, va prelua de la 1 decembrie atributiile de purtator de cuvânt al secretarului general al NATO,la invitatia acestuia, înlocuindu-l astfel  în functie pe actualul purtator de cuvant James Appathurai. Aceasta a plecat din tara in 1985, in urma refuzului de a colabora cu securitatea.
Cum am mai spus si in alte dati, mai avem destui compatrioti cu care sa ne mandrim, asa ca s-o imbratisam in respectele noastre. 
Merita!

8 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Da, tot respectul...

disa spunea...

O dovada in plus sa fiu mandra ca sunt romanca....

Gabriela Elena spunea...

Ma bucur cand asa ca si ghioceii, rasar romanii cu care ne mandrim, si nu sunt putini, dar de multe ori nu se mai vad din cauza buruienilor care cresc mult mai mari...

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Asa e,merita!Seara frumoasa Cristian de la Vrancea pentru tine!

elena marin-alexe spunea...

disa-
Si eu am zis la fel draga mea!

elena marin-alexe spunea...

GabrielaElena-
De buruiene..nu au loc florile! E minunat cand le descoperi si le savurezi parfumul vietii. Te pup draga mea!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

jos palaria

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
De acord!