duminică, 24 octombrie 2010

Premiul Prieteniei


Azi, Premiul Prieteniei pleaca in USA la tine  Rodica Botan http://rodicabotan.blogspot.com.
Nu stiu daca il vei ridica sau nu, dar consider ca il meriti  si ti-l daruiesc cu bucurie in suflet.
Ne stim de ceva timp si de cand te-am descoperit in lumea virtuala, mi-a facut placere sa ma intorc iar si iar pe blogul tau. Ai un suflet mare, gata sa vina in ajutor oricand si nu odata te-ai unit cu mine in rugaciune, in diverse situatii, cand ti-am cerut ajutor spiritual. Esti o sora adevarata!
Blogul tau este foarte divers si nu ai cum sa te plictisesti rasfoindu-l.Nota principala, o da insa intelepciunea, care vine de sus si se citeste printre randuri, dar admir si veselia ta debordanta uneori. Mi-a placut si ca esti foarte deschisa si ti-ai postat si poze cu chipul tau, cum prea putini o fac si asta este o dovada a sinceritatii tale, calitate destul de rara in lumea noastra.
Ma bucur sa am asa prietena si orice comentariu de la tine, aduce raze de lumina pe obrazul meu.
Desi intre noi sta o mare departare, eu te-am simtit aproape de fiecare data si te consider demna de prietenia mea.

Dumnezeu sa te binecuvanteze Rodica!
Premiul Prieteniei isi urmeaza drumul spre mai vechi si mai noi prieteni.

4 comentarii:

Rodica Botan spunea...

Ma simt onorata de prietenia ta si de aceste cuvinte deosebite. Sintem intr-adevar departe dar nu pentru mult timp. Ceea ce legam pe pamint se pare ca va fi legat si acolo, iar sentimentele mele pentru tine sint la fel de calde.
Observatiile tale sint precise in asa de multe feluri...in primul rind ma straduiesc sa am un blog divers pentru a aduce pe blog si persoane care n-ar veni daca discutiile ar fi strict religioase. Astfel cautind dupa alte subiecte vor da vrind nevrind de Domnul Isus si vor citi despre El. Apoi mi-am deschis inima si am lasat sa se vada dincolo de fotografie...pentruca multi sa inteleaga ca Domnul Isus a venit pe lumea asta sa caute si sa mintuie TOT ce era pierdut. N-am nimic de ascuns. Am fost mort si am inviat prin Cel care mi-a dat viata de mai multe ori. Pina si fizic cred ca am fost moarta la electrocutie...si m-am rugat in duh pentru sufletul meu...Exista inca minuni - dar minunea cea mai mare este ca El m-a gasit si m-a iertat si m-a salvat si sint copilul Lui pentru o eternitate.
Inca odata multumiri...pina cind o sa ne vedem. Si nu e exclus nici pe pamint sa ne vedem...am invatat ca toate sint posibile - daca nu putem noi...poate El!!!

elena marin-alexe spunea...

Scumpa mea te imbratisey cu sufletul aprins la mii de volti de iubire din IUBIREA LUI!
BINECUVANTATA SA+TI FIE VIATA PANA IN VESNICII!

Ana Maria spunea...

Si mie mi-a placut foarte mult ce ai scris si cuvintele calde! Si tu esti un suflet deosebit Elena! O duminica frumoasa!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria-
Multumesc scumpa mea! Asa stiu eu sa-mi onorez prietenii. Imbratisari sincere!