marți, 26 octombrie 2010

Poveste neterminată..

Au mai rămas doar câteva flori , ocrotite de înca verdele salciei din faţa casei noastre. Restul s-au topit sub cernerea brumei reci, din tristele dimineţi de toamna Vrânceană.

Prin grădina ratăcesc uscături şi aduceri aminte..care nu se pot dezlipi de retina sufletului..


Mă întreb ce faci acum Miruk? Mă urc pe aripa dorului, să-ţi ating obrajorii ..
 Hai nu mai plânge Robercel....şi de tine mi-e tare dor!
 Apoi gândul şi sufletul călătoresc SPRE ALTE ZĂRI DUPA ALŢI OCHIŞORI DRAGI..

carora le duc dorul.şi ei mie,.nu-i asa Alexandrice, Andreea si Emi?
Timpul bucuriei a trecut şi acum aştept doar ploile nesfârşite, prinse în hora monotonă de toamna, vânturile reci, care să-mi umple zilele ursuze.
Din curte mă privesc doar câţiva prieteni necuvântători, aşa ca ea, care ar vrea să-mi transmită ceva....
Despre ei, Pusichet si Moti 2  no coment.
totuşi mi-au promis solemn că nu mă vor părăsi..:prea curând ..Si eu îi cred!
Din grădina îmi fac semn cu ochiul două gutui uitate pe ram..
Mă adăpostesc sub privirile calde ale soţului meu..
lăsând o lacrimă să-şi facă loc pe obrazul obişnuit cu tristetea si
mă las abandonată undeva..pe cele cărări ale timpului dezgolit de viaţă, fară pulsul cântat al frunzelor..
eu însami o frunza, iubind galbenul pâna la durere..
Caut un loc ascuns, unde să-mi aşez tristeţea şi gândurile ce mă 'hoinaresc' şi găsesc  odihnă aici:
 printre nemuritoare cuvinte, care îmi dăruiesc speranţa ce-şi intinde razele-i benefice, dincolo de întelegerea omenească.

15 comentarii:

nakudo spunea...

va sarut si imbratisez pe toti..fetita catel a crescut si cred ca e mamica de cand n-am mai fost,salcia primeste salutari de la surorile ei de aici,roscatelul are un frate aici-somnorosul asa il cheama,persana din tomberon e mama si am numi-to focseneanca,galbenul e nepieritor ca si iubirea..cu;eg lacrima de pe obraz si pun lumina si sarut mana sotului dumneavoastra care face minuni cu elr,nu uit placinta coapta cu dragoste...tristetea....are si ea rostul ei.va bat de mai plangeti...hi-hi imi pare asa rau ca santem la distanta asta una de alta...stiti cum fac eu?adun toata tristetea si mahnirea pana simt ca ma sufoc...atunci o dau afara si zambesc ...Cineva e umarul meu...un umar de toata nadejdea zau...

Cristian Lisandru spunea...

Să fiţi sănătoşi, ocrotiţi de gânduri bune, cu toamna frumoasă în priviri şi cu sufletele deschise...

Vă îmbrăţişăm cu mare drag!

vyky spunea...

-O iau înaintea zorilor şi strig; nădăjduiesc în făgăduinţele Tale.
-Dă-mi iarăşi bucuria mântuirii Tale, şi sprijineşte-mă cu un duh de bunăvoinţă!

-îndreaptă-Ţi privirile spre mine, şi ai milă de mine: dă tărie robului Tău, şi scapă pe fiul roabei Tale!

-Puţin lucru sunt mângâierile lui Dumnezeu pentru tine, şi cuvintele care-ţi vorbesc atât de blând?...

-Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul

-Aşa că, dacă suntem în necaz, suntem pentru mângâierea şi mântuirea voastră; dacă suntem mângâiaţi, suntem pentru mângâierea voastră, care se arată prin faptul că răbdaţi aceleaşi suferinţe ca şi noi

-De aceea, mângâiaţi-vă şi întăriţi-vă unii pe alţii, cum şi faceţi în adevăr..

vyky spunea...

A trai, in zilele noastre, o viaţa activa de crestin, este o mare provocare.felicitări ptr.viaţa ta plină de Duh Sfânt!

Ao toque do Amor spunea...

Olá, vim te oferecer o selo de 350 seguidores do Toque e deixar um grande beijo
san

disa spunea...

Alunga tristetea, draga mea, Elena!
Daca celor dragi le este bine, ai cel mai bun motiv sa fii fericita.

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
E prea goala casa si resimt tristetea toamnei si mai mult. Ma rog sa treaca iarna mai repede...cand ea nici nu a sosit inca..dar trec toate..si tristetile si bucuriile.
Si eu am acelasi umar pe care-ti pleci tu capul si nu stiu ce m-as face fara EL!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Urarile tale sincere imi alina clipele unei seri cam pustii..
Multumesc prietene!

elena marin-alexe spunea...

vyky-
-Puţin lucru sunt mângâierile lui Dumnezeu pentru tine, şi cuvintele care-ţi vorbesc atât de blând?...

-Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul
Multumesc pentru intarirea plina de spiritul sfant!

elena marin-alexe spunea...

Ao toque do Amor -
Obrigada Sandrita!

elena marin-alexe spunea...

disa-
Ma straduiesc draga mea, dar de la o varsta e tot mai greu dorul..

marada spunea...

Toamna e si pentru mine un anotimp care uneori ma intristeaza. Nu-mi plac ploile si frigul, dar iubesc zilele caldute, mirosul de fructe coapte.
Ma straduiesc sa uit ca vine iarna si ma gandesc la...primavara!
Primavara ca anotimp si...primavara vietii care s-a dus nici eu nu stiu cand si cum!
Sa ne bucuram cat timp mai avem pe cineva langa noi! E mare lucru!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

minunata postare, frumoasa familie aveti.
va imbratisez cu drag

elena marin-alexe spunea...

marada-
Multumesc pentru incurajari si cuvinte frumoase draga prietena!

elena marin-alexe spunea...

Fluturas-
Te imbratisez cu mare drag!