vineri, 9 decembrie 2011

Vine să colinde

 Dacă e vineri, Hai la plimbare cu poezia la braţ!
Vine să colinde.....

Vine să colinde dragostea la uşă
Cu zăpezi pe umeri bate-n uşa mea
Vine să-mi golească ochii de cenuşă
Să-mi aducă-n pleoape stelele de nea.

Stau şi plâng aiurea parcă sunt departe
Parcă-s o durere, nu mai ştiu nici eu
Rătăcind pe dealuri cerurile-s sparte
Şi-ntre cioburi singur plânge Dumnezeu…

Sanja Cristea Tiberian

22 de comentarii:

lisandrulisandru spunea...

"Stau şi plâng aiurea parcă sunt departe
Parcă-s o durere, nu mai ştiu nici eu
Rătăcind pe dealuri cerurile-s sparte
Şi-ntre cioburi singur plânge Dumnezeu…"

Foarte frumos, am citit cu plăcere aceste versuri.
Să aveţi un final de săptămână cât mai bun, alături de cei dragi, scumpă doamnă. Toate gândurile noastre bune!

Ioana Gînju spunea...

...foarte frumoasa colinda! Cinste cui a scris-o.

Ana Maria spunea...

Superb! Salutari si imbratisari calde de la Bucuresti!

elena marin-alexe spunea...

lisandrulisandru
Multumesc mult, pentru vizita Cristian!
Numai ganduri frumoase de pe la Vrancea si imbratisari cu prietenie.

elena marin-alexe spunea...

Ioana Gînju
Am descoperit-o intamplator...Ma bucur ca place draga Ioana!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Ti le retrimit, pline de caldura si ganduri bune, de la Vrancea!

£avi H. spunea...

este minunata aceasta poezie, imi place foarte mult...

tu26dor spunea...

Colindele sa va incante sufletul.
Sa aveti un sfarsit de saptamana linistit.
Salutari de la Piatra Neamt, Doamna Elena!

iri spunea...

O duminica binecuvantata ,Elena draga!

Ionel Mesaroş spunea...

Încântătoare versuri!
Vă mulţumesc pentru acest cadou mirific, care ne pregăteşte sufletul de sărbătoare !
Vă doresc un sfârşit de săptămână plin de bucurii!

poezieromaneasca spunea...

frumoasă colindă, am stat şi eu cîâteva clipe să o "ascult".
seară liniştită, Elena!

elena marin-alexe spunea...

£avi H
Ma bucur draga mea Lavi! Imbratisari!

elena marin-alexe spunea...

tu26dor
Cred ca acolo sub Pietricica, a venit iarna Tudore! Multumesc mult!

elena marin-alexe spunea...

iri
Fii si tu multbinecuvantata draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaroş
Ma bucur ca ti-a placut.Sarbatoarea bate la usa..

elena marin-alexe spunea...

poezieromaneasca
Alinare pentru suflet...
Multumesc mult Otilia!

miki spunea...

Pentru ca vine Craciunul, ajutati-ne sa facem un dar minunat copiilor schiulesteni, votand proiectul "GRADINITA PE PRIMUL LOC"http://www.taraluiandrei.ro/orasul-tau/proiecte/gradinita-pe-primul-loc_1002.html
Nu trebuie decat sa va deschideti cont pe "Tara lui Andrei" si sa ne votati.Fiti alaturi de noi!
Multumim.
Sarbatori fericite!

corina spunea...

Buna Elena de vreo doua trei zile nu ma mai lasa sa comentez pe acest blog nu stiu sincer ce se intampla....
Mi se intampla si pe altele!
Vreau doar sa stii ca pe aicea am trecut si mai trec!:)

lisandrulisandru spunea...

Azi am trecut pentru vă transmite gândurile noastre bune, scumpă doamnă! Să aveţi o zi excelentă, aşa cum v-o doriţi!

elena marin-alexe spunea...

miki
Frumoasa initiativa ta draga MIKI!

elena marin-alexe spunea...

corina
CRED CA E CEVA PASAGER.CATEODATA MI SE INTAMPLA SI MIE, LA ALTE BLOGURI. TE IMBRATISEZ DRAGA MEA!

elena marin-alexe spunea...

lisandrulisandru
Mii de multumiri din suflet adunate, Cristian si Geanina!