luni, 29 martie 2010

La Golgata

  Cu bratele-ncarcate de  dor
  Si  ochiul din inima stins
  Fac halta pe-o geana de nor
  Pe-albastrul imens necuprins

  Nelinisti si soapte nespuse
  Se-ascund prin cotloane si plang
  Si multe dorinte in fasa distruse
  Spre Tine ma-ndeamna sa strig

  La poalele dealului sumbru
  Ma poarta al lantului gand
  Si-mi plec cu smerenie capul 
  Cand glasul Tau murmura bland

  De vrei , stiu ca poti, impacarea
  Cu Tatal Prea Sfant sa-mi aduci
  Caci sufletu-mi zace -n tristete
  Si-asteapta din nou sa-l ridici

  Mai lasa Isuse, cu mila privirea
  Sa vindece-n mine, firesc si amar
  Am trebuinta de Tine acum
  Imbraca-mi fiinta in marele har.

elena marin alexe Martie 2010.

35 de comentarii:

Cella spunea...

mama mia ... atata e de faaaaaaaaaaaaaina!!!!
Elena, tu ai scris-o? Ioi, pot sa o recit si eu?

Lisandru Cristian spunea...

Rein aceste două strofe, dar întregul poem te îndeamnă la meditaţie...
"Nelinisti si soapte nespuse
Se-ascund prin cotloane si plang
Si multe dorinte in fasa distruse
Spre Tine ma-ndeamna sa strig

La poalele dealului sumbru
Ma poarta al lantului gand
Si-mi plec cu smerenie capul
Cand glasul Tau murmura bland"...

Vă trimit gânduri bune şi vă doresc o săptămână cât mai bună...

dyanna spunea...

Da,e foarte frumoasa poezia,si poza chiar se potriveste.

April spunea...

Cata sensibilitate, cata frumusete...o saptamana frumoasa.

elena marin-alexe spunea...

Cella-
Daca iti place , desigur ca poti.Te pup frumoaso!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Gandur bune sa-ti aprinda lumina pe al inimii fagas...Dumnezeu sa te binecuvanteze!

vyky spunea...

În câteva rânduri, fiecare om se opreşte şi contemplă.

admiră ,respiră aer curat,înalţă-te prin har şi fericeşte-ţi aproapele.
-cu respect vyky

Loredana spunea...

Multumesc ca ai trecut. O saptamana cu folos tie si cititorilor tai!

Bhavesh Chhatbar spunea...

I feel like in heaven!

And thanks so much for expressing on my post named To preserve history, they have cut the future! expressing how much you like my post; you want a translator tool there :) I have put the translator tool on the bottom of my blog; see the green bar? There's a translation tool on it :)

Enjoy your day there :)

Bhavesh Chhatbar spunea...

În acest post, mă simt ca cer!

Şi mulţumesc foarte mult pentru exprimarea pe blog-ul meu pe care le place atât de mult că doriţi un instrument de traducator instalat. Instrument de traducator este în partea de jos, a se vedea bara verde? Există un buton de traducator acolo:)

Sa ai o zi frumoasă acolo Elena!

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
O saptamana cu binecuvantare pentru inima sa ai!

elena marin-alexe spunea...

April-
Multumesc de aprecieri draga mea.Mult BINE iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

vyky-
Multumesc pentru esenta semintelor tari....Multa binecuvantare sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Loredana-
Sincere salutari din Vrancea incarcate de florile primaverii, iti trimit cu mare drag!

mmary spunea...

"Mai lasa Isuse, cu mila privirea
Sa vindece-n mine, firesc si amar
Am trebuinta de Tine acum
Imbraca-mi fiinta in marele har."

si iata cum delicatele dorinte ale inimii mele au fost exprimate atat de frumos de sufletul dumneavoastra cald ...

Va imbratisez cu mult drag , cu brate pline de binecuvantari ! :)

Octavia spunea...

Felicitari pentru noua creatie, e superba!
Domnul sa te binecuvanteze cu altele!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumoase versuri domna elena.va imbratisez cu drag

monik spunea...

Superba! Sunt fara cuvinte, imi place nespus cum scrieti. Domnul sa va binecuvanteze!

denisia spunea...

Foarte frumoase cuvinte, pline de sensibilitate.

elena marin-alexe spunea...

Bhavesh-
Multumesc , am fost dar nu este translatie pentru limba romana.Daca rezolvi ceva ar fi minunat!

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Ma bucur ca avem aceleasi simtaminte, datorate iubirii lui Cristos, care a fost semanata in inima noastra, prin jertfa de la Golgota.
Te imbratisez cu iubire prin Iubirea LUI!

elena marin-alexe spunea...

Octavia-
Multumesc pentru apreciere, dar onoarea este doar a LUI!Te pup cu mare drag fetito!

elena marin-alexe spunea...

Fluturas-
Cu mult drag te pup de mii de ori...

elena marin-alexe spunea...

monik-
Da-mi voie sa impart binecuvantarile cu tine , draga mea!

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Multumesc si iti daruiesc mii de imbratisari sfinte!

Romina spunea...

hey...ce imi place asta!

Ana Thomas spunea...

Minunata poezie....am inceput aceasta saptamana care vreau sa fie una de meditatie si rugaciune, cu poezia dvs....nici nu se putea un companion mai potrivit!
Multumesc!Fiti binecuvantata, doamna mea!:)

Bhavesh Chhatbar spunea...

Elena atat de rau. Am instalat Google Limba Traducator pe blog-ul meu acum, in special pentru tine:) A se vedea partea de jos a lateral-bar pe blog-ul meu.

Şi Oh, da, am au marcat tine. A se vedea-o pe Bhavesh şi Prieteni

---------------------------------

So sorry Elena. I've installed Google Language Translator on my blog now, especially for you :) See the bottom of the side-bar on my blog.

And oh yes, I have tagged you. See it on Bhavesh and Friends

kis spunea...

,, Imbraca-mi fiinta in marele har.,,
inca este deschisa singura poarta spre Dumnezeu numita Golgota, si acum in saptamana patimilor fie ca multi crestini sa primeasca harul iertarii.

elena marin-alexe spunea...

Romina-
Ma bucur , Romina draga.Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

Ana Thomas-
Ai un nume minunat, ma bucur sa te semnezi cu el...Pacea si dragostea rastignitului dar inviatului Domn sa fie cu tine si sa-ti asculte rugile. Mii de pupici frumoasa mea prietena!

elena marin-alexe spunea...

Bhavesh-
I am happy and honored I am among friends. Wait you better have Bhavesh .Numai! And waiting for you to walk.

elena marin-alexe spunea...

kis-
Amin amin, sa te auda Domnul prietene drag! Toti oamenii au nevoie de iertarea Lui.Si tu si eu...
O seara de har sa ai!

marada spunea...

Sa-ti dea Domnul pe care-l iubim sanatate si liniste sufleteasca!

elena marin-alexe spunea...

marada-
Am pacea cu Dumnezeu.Mii de imbratisari de la Vrancea!