vineri, 12 martie 2010

Labirintul



Ating suspinand
usa zorilor
cu tandrete in
gesturi, rasfatate
de caldura
privirii. In gand
dau tarcoale
meandrele
visului pasager
incoerent, ratat:
Ma straduiesc
sa deschid
seiful inimii
prin Cuvant
si sa descopar
taine ascunse
profanului
dar, descoperite
pruncilor Sai....
Ciudat nu?
Zilnic, aceeasi
coborare , vie
neostoita, in
labirintul imens
al Eului dur,
mascat de
complezenta.
Si lamentarea
vine prea tarziu
Vai, am uitat
sa aprind lumina
in mine!

elena marin alexe - Martie 2010.

20 de comentarii:

tasha spunea...

Frumoasa poezia!mi-a placut finalul:
"Vai, am uitat
sa aprind lumina
in mine!"

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superbe versuri, va imbratisez

Lisandru Cristian spunea...

"Ma straduiesc
sa deschid
seiful inimii
prin Cuvant
si sa descopar
taine ascunse
profanului
dar, descoperite
pruncilor Sai..."

Frumoase versuri... Vă doresc un sfârşit de săptămână cât mai plăcut...

Octavia spunea...

Frumoase versuri iar finalul e trebuie luat in serios...

O zi frumoasa!

ELENA spunea...

Superbă draga mea Tiză...
Un sfârşit e săptămână minunat!
Vă pup!

kis spunea...

foarte interesant! e grea lupta cu Eul de unul singur,dar cand aprindrm LUMINA totul se rezolva!
varsurile sant extraordinare si ati fost f. inspirata cand ati pus imaginea asta sugestiva!
salutari din hunedoara!

elena marin-alexe spunea...

tasha-
O seara frumoasa, plina de iluminare interioara! Imbratisari!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Multumesc si pupici!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Multumesc .Salutari sincere de la Vrancea.....usor inghetata de vizita inopinanta a iernii.

elena marin-alexe spunea...

Octavia-
Chiar trebuie luat in serios...
Seara buna draga mea!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Te pup tiza mea scumpica!

elena marin-alexe spunea...

kis-
Multumesc pentru aprecieri.Ma bucur ca ti-a placut poza, caci am cautat foarte mult ceva sa fie in armonie cu versurile.

denisia spunea...

"Ma straduiesc
sa deschid
seiful inimii
prin Cuvant"... e cea mai grea combinaţie şi greu de descifrat... dar când am reuşit asta suntem întregi.

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Si adevarata satisfactie, tot prin Cuvant o vom afla, cand dulceata vorbelor Lui ne va pecetlui inima.
Pace si bucurie Denisia, draga mea!

Cristake spunea...

Finalul, cum ziceau si antevorbitorii... face toti banii. L-as compara cu asta:
http://www.youtube.com/watch?v=W5XpXU8TBoo
Acelasi tip de frumusete neasteptata.

elena marin-alexe spunea...

Cristake-
Finalul poate fi un mare inceput, daca il depistam la timp...
O zi cu binecuvantarea lui Dumnezeu iti trimit de la Vrancea!

dyanna spunea...

Foarte frumoasa...Bineinteles ca mi-a placut si mie foarte mult finalul.

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Finalul, cred ca ar trebui sa fie inceputul pentru fiecare dintre noi.Te imbratisez cu iubire din Iubirea Lui!

HT Blog spunea...

Frumoasa Poezia...:)

elena marin-alexe spunea...

HT Blog-
Multumesc pentru apreciere! Fii binecuvantat si te mai astept cu multa placere.