miercuri, 24 martie 2010

Vine...vine..


Admiram azi cateva poze pe net si am gasit -o pe asta cu ursul ce poarta o floare in 'gura' .Ei ...sa fie! E oare un semn, ca primavara se grabeste sa recupereze timpul pierdut? Am servit cafeaua de dimineata, la masa de sub visinul batran din curte si  chiar am simtit aerul imbalsamat al primaverii. Ce savuroasa a fost! Mmnea mmnea....Si soarele, care  zambeste superior  catre cei cativa nori razleti....
E primavara , e de bine, e semn al reanoirii naturii din jur. Dar cu reanoirea din noi, oare stam bine?
Hai, gata cu vorba multa caci, chiar am treaba acum. Ma asteapta gradina proaspat sapata si brazdele  ma indeamna sa trec la semanat.Cu ajutorul si binecuvantarea lui Dumnezeu vom avea si in acest an o gradina bogata!
Hai vine cineva sa-mi dea o mana de ajutor?

24 de comentarii:

Octavia spunea...

Vine vine...primavara...mult asteptata... vin eu sa va ajut ca deja am cumparat o gramada de bulbi de flori;;)

Lisandru Cristian spunea...

Primăvara a venit, uraaaaaaaaaaaaaaaa! E frumos la ferestre, e frumos în gânduri, oamenii sunt altfel, au zâmbete pe buze... Vă doresc o primăvară excelentă!

Cella spunea...

Gradina, cafea, flori, miros de primavara ... uuu .. ma apuca invidia 8-} ;))

Mariana spunea...

Ce frumos! Ne bucuram impreuna de primii fulgi, de primii ghiocei, de primele cirese, sper! Spor la săpat! Ajutor, doar cu gândul şi cu ruga, draga mea Elena... :)

dyanna spunea...

Ce bine e sa stai la curte ! Cred ca as avea curte plina de flori.
Ma urc in tren si vin....

elena marin-alexe spunea...

Octavia-
Cred ca acum chiar a venit cu adevarat, desi cam tarziu....ne bucuram taremult.
Hai ca te astept cu bulbii de flori....!;))

elena marin-alexe spunea...

Cristian-
Uraaaaaaaaaa, imi vine sa strig, cat sa ma auda toata lumea! Bucuria.... in verde este molipsitoare.

elena marin-alexe spunea...

Cella-
Nuuuu, fara invidie , caci sunt hotarata sa-ti trimit si tie o portie zdravana de primavara! ;))

elena marin-alexe spunea...

Mariana-
Multumesc pentru AJUTOR! Ruga si gandurile tale imi sunt cel mai mare ajutor. :D Te imbratisez cu iubirea lui Isus!

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Hai grabeste sa vii caci am multa treaba.... :))

ARIPI DE FLUTURE spunea...

vin si eu doamna elena sa va ajut:)e asa frumos sa ti bei cafeaua in gradina. va imbratisez cu drag

monik spunea...

Cam repede pentru semanat cel putin aici in partile mele, zona de munte ce putem face. Oricum primavara se face simtita si aici, astazi a fost o zi superba, de maine vom lucra la aer liber.

Imi place aceasta schimbare ;;) simpatic noul blog.

ELENA spunea...

Vin şi eu scumpa mea Tiză...
Şi la mine a venit primăvara...
Ce schimbare...aici pe blog?
O seară minuntă!
Vă pup!

miki spunea...

Uauuuu!Hainuta noua, incat am crezut ca m-am ratacit si daca nu ma insel...flori de magnolie?Superb!Mos martin nu este invitat de onoare la cafea, nu?
Sa aveti o seara frumoasa!

mmary spunea...

Vine, vine primavara si se pare ca ea a fost cea care a daruit o noua "fata" blogului dumneavoastra...

Imi place mult, e senin si respira SUFLET, un suflet frumos.

Va imbratisez cu drag doamna Elena , si cu multa iubire din iubirea LUI

elena marin-alexe spunea...

Fluturasule, este anotimpul tau...e o primavara superba aici la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

monik-
La Vrancea e numai bun timpul....
Te pup draga monik.

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Te astept cu mare drag Tizo!
Ma bucur ca-ti place 'noul'blog.Imbratisari cu flori!

elena marin-alexe spunea...

miki-
Ma bucura aceasta noua primavara. O zi buna sa ai miki draga mea prietena!

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Am facut schimbarea asta, caci imi simte-am privirea obosita pe vechea nuanta.
Si vorba ta, daca este primavara sa se simta si pe aici...la plimbare.
Dumnezeu sa te binecuvantaze draga mea!

Rodica Botan spunea...

faina poza aia cu ursul...o fi gentleman...o duce oare ursoaicei care inca sta in pestera de jumatate adormita si se scarpina somnoroasa?

Mai stii cu ursii astia ?

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan-
Draga Rodica , abia pot sa-mi tin rasul...caci replica ta la poza cu ursul este cea mai tare....
Cred ca barbatii mai pot invata cate ceva si de la urs..
Pace si bucurie sa ai! Te pup!

denisia spunea...

Vine primăvara... a venit deja...

foarte frumoase imagini...

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Parca nu-mi vine sa-mi cred ochilor....dar chiar a venit primavara! O seara cu mult senin iti trimit de la inima la inima!