vineri, 26 martie 2010

Poezie ...cu Valentin Popovici

23 de comentarii:

Geanina Codita spunea...

Nu pot posta de pe platforma wordpress.

Geanina Codita spunea...

"Măslinii încearcă un geamăt surd şi dureros"
Mi s-a lipit de sulet versul acesta. Încerc să îmi imaginez acel geamăt al măslinilor din care şiroiesc dureri surde.

Te îmbrăţişez cu toată dragostea, draga mea dragă!

José Ramón spunea...

Gracias por tu visita y comentario buen fin de semana Saludos

denisia spunea...

Întradevăr deosebită poezie...
versuri încărcate de semnificaţie şi durere...iubire şi aşteptare.

elena marin-alexe spunea...

Geanina-
OF...de ar putea vorbi acei maslini, nu stiu daca am mai putea trai cu atata vinovatie pe inima.
Si pe mine m-a impresionat poezia...
Mii de pupici iti trimit pe adierea vantului de primavara, draga mea, Geanina! :)

elena marin-alexe spunea...

Jose Ramon-
Saludos Ramon!Buen semana...

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Plang versurile prin metafore si incearca sa ne atinga inima...
O zi buna cu bucurie si har sa ai draga mea!:)

Lisandru Cristian spunea...

Poezie încărcată de semnificaţii... Cu mesaj de suflet. Mă bucur că am pus un link către ea...

Un sfârşit de săptămână cât mai bun vă doresc şi vă dorim, să aveţi parte numai de bine...

Valentina spunea...

Buna ziua, cu un zambet cat o suta!

Am citit mesajele care mi le-ati lasat de atatea ori, va multumesc! Imi pare rau ca nu v-am dat un raspuns prompt. Pregatirile pentru examene si atestate imi consuma timpul rapid.

Ma bucur de invitatia facuta catre o asemenea poezie, acum inteleg si de ce: "Plang versurile prin metafore si incearca sa ne atinga inima..."

Aceasta poezie emana verva credintei ca o infuzie a sufletului.

Un sfarsit de saptamana cald in zbor de pasarele!

dyanna spunea...

Da,intr-adevar frumoasa poezie.

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Am revenit la tine si intr-adevar este linkul spre poezia de la mine.Nu am cuvinte sa-ti multumesc. Ma bucur mult ca ti-a placut.
O seara buna iti doresc om cu suflet frumos!

elena marin-alexe spunea...

Valentina-
Vranceanca mea talentata si frumoasa! Iti urmaresc de mult timp blogul.O perioada nu ai mai scris nimic.Ma bucur ca ai revenit cu picaturi de poezie calda si plina de sensibilitate.
Intr-adevar poeziile dedicate Domnului sunt o infuzie care daruiesc viata din VIATA!
TOATE FLORILE DIN VRANCEA LE ASEZ IN BRATELE TALE DRAGA MEA!

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Cand am descoperit aceasta poezie, cu greu m-am desprins de ea. Te pupic si iti doresc seara senina!

Mariana spunea...

Ce poezie minunată!
Te pătrunde adevărul până în măduva oaselor care parcă dor acum din compasiune cu Cel ce a suferit pentru noi...Cum era să fi fost noi acolo, zdrobiţi, scuipaţi, însângeraţi?...
Elena, deşi suntem cu gândul la Ptimile Mântuitorului, hai să aşternem în cale florile iubirii din inima noastră...
Te îmbrăţişez şi-ţi mulţumesc că mă vizitezi, deşi nu-s o gazdă prea bună :(... Câteodată mi-e aşa de ruşine...Dar inima e plină de dor şi de iubire...poate se simte...

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superbe versuri ati postat,va imbratisez

Rodica Botan spunea...

Am mai citit poezii de-ale lui ...dar asta mi se pare cea mai frumoasa din cite am citit...

Valentina spunea...

eu propun să le împărţim frăţeşte...una mie, una ţie, una mie, una ţie, pănă au să se termine toate ;;) ... sper să nu se supare nimeni, o să crească altele la loc...dar...hm...hihihi...nu vrei să o luăm de la capăt :D ?!...

monik spunea...

O descriere in aceasta poezie foarte resimtita a clipelor de agonie ale Mantuitorului pe Muntele Maslinilor, cu finalul dorintei de-a ramane alaturi de El pe vesnicie.
Frumos!

Agonia lui Isus vazuta si traita de natura locului in cauza, Isus suferind, uman. Primul mister al durerii.

Va doresc o duminca cu timp bun( in partile mele nu prea este :D ) traita in Isus.

Monik

elena marin-alexe spunea...

Mariana-
Draga mea , toate florile iubirii ti le daruiesc in aceasta zi frumoasa....Fii binecuvantata !

elena marin-alexe spunea...

Fluturas-
Sa ai o duminica minunata !

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan-
Este intr-adevar o poezie superba.
Pace si bucurie sa ai Rodica draga sora in Cristos!

elena marin-alexe spunea...

Valentina-
Avem de unde imparti caci primavara abia a sarutat pamantul....cu raze de soare , asa ca mult timp de aici incolo ne vom bucura de aromele florilor.....cum zici tu, una tie , una mie....

elena marin-alexe spunea...

monik-
Scumpa mea daca timpul il traim in stransa legatura cu EL, este timp "bun", chiar daca ploua...sau bate vant...