miercuri, 7 septembrie 2011

La mulţi ani, Elena Marin Alexe!

Multumesc pentru prietenie Geanina! Cu pretuire si iubire din IUBIRE!


Am cunoscut-o, virtual, în martie 2009, iar de atunci ne leagă o prietenie de nezdruncinat. Este omul acela frumos şi gingaş, omul pe care-ţi doreşti tot timpul să-l ai în preajmă, omul pe care te poţi baza în orice situaţie. Sinceritatea ei m-a cucerit definitiv, spune întotdeauna lucrurilor pe nume, francheţea ei te lasă fără replică.
Din clipa cunoaşterii şi până astăzi, pot afirma că este cea mai veche prietenie virtuală, este cea care a fost prezentă la absolut toate postările de pe acest blog, ceea ce nu mă poate face decât mândră cu o astfel de prietenă. Ştiu că nu m-ar trăda niciodată, ştiu că, dacă aş greşi, mi-ar spune fără ipocrizie, ştiu că mi-ar păzi secretele până în ultima clipă a existenţei. Aş putea să scriu fără oprire despre Elena, să pictez cuvinte, dar nu sunt atât de sigură că aş reuşi să redau atât de bine tot ceea ce este EA. Poet şi pictor deopotrivă, Elena Marin Alexe, ne bucură sufletul nu doar cu poemele sale, ci şi cu penelul care îmbracă pânza artistei în culorile toamnei, dar şi în cromatica curcubeului atins de prospeţimea ploii.

La mulţi ani, om frumos!

 

12 comentarii:

geaninalisandru spunea...

Draga noastră dragă,
şi peste mii de ani am să scriu la fel, am să simt la fel, am să gândesc la fel. Este imposibil să nu fie aşa, să nu simtă astfel cei din jurul tău. Eşti aşa cum te-am descris, nimic de faţadă, doar omul pe care eu l-am cunoscut în urmă cu doi ani. Te rog să îmi ierţi absenţa din ultimele zile, dar am început activitatea la şcoală şi nu am mai avut timp de foarte multe. Acesta este singurul motiv pentru care am absentat. Ne eşti tare dragă, mie şi lui Cristian, tot respectul nostru şi prietenia necondiţionată. Îţi dorim multă putere, sănătate maximă şi cei dragi să-ţi fie mereu aproape.

Te îmbrăţişăm cu toată dragostea, om frumos!

Octavia spunea...

Este ziua dvs? daca da... vreau sa va urez un sincer si calduros La Multi Ani binecuvantati de Domnul!

Ionel Mesaroş spunea...

LA MULŢI ANI!
După cuvintele alese,răsărite din sufletul doamnei Gianina Lisandru ,pentru un suflet nobil , pe care-l admir şi-l preţuiesc,nu pot decât să-i mulţumesc lui Dumnezeu pentru că aici,în spaţiul virtual ,v-a scos şi în calea mea,oferinu-mi şansa de a mă îmbogăţi cu speranţă şi nădejde ,cu frumosul pe care- l etalaţi,oridecâte ori poposesc la dumneavoastră!
Vă doresc să fiţi Fericită!
Salutări din Satu Mare!

Aris spunea...

Sunt oameni pe care ii cunosti doar virtual si iti ofera acea stare de bine de care ai nevoie.
E greu in ziua de astazi sa mai speram la prietenii sincere si totusi se poate...
Oameni care nu s-au intalnit niciodata fata in fata se respeca si devin prieteni prin intermediul cuvintelor.

Va doresc sa aveti parte de o prietenie lunga si frumoasa!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Omul care te descopera si iti castiga afectiunea si respectul, devine mai bogat sufleteste.
Eu am sansa sa ma aflu printre cei care se bucura de bogatia sufletului tau Geanina!
MULTUMESC ai te asigur de pretuire, si loialitate in prietenia noastra.
Dumnezeu sa te binecuvanteze!

elena marin-alexe spunea...

Octavia
Ziua "mea" a fost pe 27 aug. dar multumesc pentru urari draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaroş
Cuvintele tale sunt frumoase si se simt...
De aceea prietenia adevarata isi croieste drum sigur printre suflete sincere, doritoare de adevar.
Cu pretuire, MULTUMESC Ionel Mesaros!

elena marin-alexe spunea...

Aris
Draga mea, eu cred ca in fata tastaturiinu se poate schimba caracterul. Cel care este sincer si deschis, va ramane asa, iar cel care in viata de toate zilele este meschin, mincinos, arogant etc, isi va pastra caracterul urat si in fata tastaturii.Caci la un moment dat ies la iveala tarele sufletului.
Desi e greu cum zici si tu, sa mai speri intr-o prietenie sincera, hai sa nu ne pierdem nadejdea...Te pretuies draga Aris de cand te-am descoperit.Si simt ca nu m-am inselat. Fii binecuvantata draga mea!

Lisandru Cristian spunea...

Sunteţi o scumpă doamnă, aşa cum vă spun de fiecare dată. Şi sunt/suntem onoraţi de această prietenie care a depăşit de multă vreme graniţele virtuale. Gândurile mele bune!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Va iubesc si va respect in aceeasi masura dragii mei.Multumesc pentru prietenia ce ne leaga.Fara sinceritate,nu s-ar fi putut impleti asa sentimente de reciprocitate.
Meritati tot respectul, atat in blogosfera cat si in afara ei!

corina spunea...

Nu pot asa spun decat FRUMOS!

elena marin-alexe spunea...

corina
ÎNTR-ADEVĂR FRUMOS! O zi cu senin în suflet dragă Cori!