marți, 2 august 2011

Amprente Literare vol 4

Dragi prieteni, doresc să vă împărtăşesc şi vouă un crâmpei din bucuria acestei veri...


Vă mulţumesc vouă dragilor mei prieteni pentru-că încă mă citiţi şi nu v-aţi plictisit. 
Mulţumesc pentru efort şi dăruire, Geaninei şi lui Cristian Lisandru. 
Mulţumesc soţului meu pentru răbdare şi susţinere.

Şi nu în ultimul rând lui Dumnezeu care mi-a dat harul şi bucuria de a scrie câte ceva, de prin adâncul gândurilor care-mi cutreieră sufletul, în fireasca vieţuire pe acest pământ.

25 de comentarii:

Rodica Botan spunea...

Felicitari...si multe binecuvintari tie si celor dragi!!!

Anikó spunea...

Draga Elena,nu m-am plictisit deloc sa citesc blogul tau,ca imi place foarte mult,numai in ultima vreme eram putin la calculator,ca fiul meu mai mic a avut nunta,iar dupa acea am fost cu corturile in excursie cu tineretul din biserica.Dar acum am revenit.Te salut cu multa dragoste!

... spunea...

Felicitări ,doamnă Elena Marin Alexe ,pentru darul de suflet pe care îl oferiţi ,prin poeziile şi picturile dumneavoastră,iubitorilor de frumos!
Mesajul creaţiei dumneavoastra trece dincolo de timp,fiind sprijinit pe Iubire ,pe Adevăr şi pe Credinţă.
Vă doresc să fiţi sănătoasă şi să ne oferiţi în continuare mostre de înţelepciune!
Salutări din Satu Mare!

*ELENA* spunea...

Bună dimineața draga mea Tiză!
Vă doresc mult scucces și la
cât mai multe apariți!
O zi frumoasă vă doresc!
Vă pup cu mare drag!

Geocer spunea...

Felicitari pentru aparitie. Cred ca ai scris lucruri frumoase acolo.

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian spunea...

Vă trimitem gândurile noastre bune, ne bucurăm că dumneavoastră aţi fost autorul care a deschis acest volum aniversar al Amprentelor şi suntem şi mai bucuroşi fiindcă aţi devenit membru al Amprentelor Literare chiar de la începuturi. Vă dorim numai bine, inspiraţie maximă şi numai bucurii, scumpă doamnă!
Mergem cu paşi mari către volumul nr. 5 al aacestui cenaclu în care s-au strâns numai oameni cu suflete mari. Cine se aseamănă se adună!

Cristi şi Geanina
2 august 2011, 13:37

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan
Mii de binecuvântări şi ţie dragă Rodica!

elena marin-alexe spunea...

...
Cu bucurie am citit rândurile tale în care ai depănat suflet.
Îţi mulţumesc mult Ionel Mesaros!

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Îţi mulţumesc pentru urări draga mea Tiză! Te îmbrăţişez cu drag!

elena marin-alexe spunea...

Geocer
Mă bucură vizita făcută şi mulţumesc pentru felicitări Geocer!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
E o mare bucurie intr-adevăr Cristian.
Mii de mulţumiri amândurora dragii mei!

Anikó spunea...

Draga Elena nu m-am plictisit deloc de blogul tau,numai fiul meu a avut nunta ,iar dupa acea ne-am dus cu tineretul din biserica cu corturile in Suncuius.Asa nu am avut timp la calculator,dar am revenit.Te imbratisez cu multa dragoste!

José Ramón spunea...

Va rugam sa ne împărtăşi cu mulţumiri pentru vizita dumneavoastră aveţi o saptamana fabulos.


Ceea ce priveşte ...
Textul rezumatului şi reflecţie.

tu26dor spunea...

Tot respectul pentru dumneavoastra, doamna! Felicitari pentru publicare.
Sa auzim numai de bine!

elena marin-alexe spunea...

José Ramón
Gracias Ramon por tu visita!

elena marin-alexe spunea...

tu26dor
Multumesc Tudore si sper sa fim colegi de carte, in vol.5. Gand bun si Dumnezeu sa te binecuvanteze!

Anikó spunea...

Ti-am scris si doua comentari aici si nu stiu de ce nu apare?
Daca tie iti apare te rog scriemi.Nu m-am plictisit de loc sa citesc blogul tau numai nu am avut timp,ca in 16 a avut nunta fiul meu si dupa acea am mers o saptamina in munti cu tineri de la biserica.Te imbratisez cu mult drag.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

va imbratisez cu mare drag doamna elena
si va doresc multa implinire sufleteasca, o familie frumoasa si fericita, asa cum aveti si acum:*

Ana Maria spunea...

Felicitari inca o data! :)

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Frumoase urarile tale fluturas.Multumesc draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Te imbratisez cu toate gandurile bune draga Ana!

bogdan spunea...

foarte frumos, Elena. și mă bucur mult că am ajuns colegi de volum :)

elena marin-alexe spunea...

bogdan
Multumesc draga Bogdan.Impartim bucuria:)

marada spunea...

Felicitari! Sa-ti dea Domnul sanatate si putere de munca!

elena marin-alexe spunea...

marada
Faina urarea ta Marada.Multumesc mult.Fii binecuvantata draga mea!