vineri, 19 august 2011

O zi...cu mine

E dimineaţă iar....şi, minunat este, că sunt trează odată cu zorile..gata să încep o nouă zi.
Vă invit la plimbare!

Trec mai întâi să dau bună dimineata Florii soarelui şi să-I mulţumim amândouă Domnului pentru o noua zi!
Apoi împreună cu soţul, ne bem cafeaua de dimineaţă lângă salcie...
 O luăm încetişor pe cărare spre grădină să adunăm câţiva porumbi pentru fiert.Mmn...că tare mai sunt buni!
Azi va trebui să culegem roşiile pentru bulion si suc...
Castraveţii stau legănându-se de curpeni...aşteptând să fie culeşi.
Mângâi cu privirea, galbenul auriu al ardeilor...si trec mai departe.
 O vânătă îmi face cu ochiul...
Varza nu-şi mai încape în foi...şi mă întâmpină cu bucurie.
-Sunt aproape copt- mă strigă un gogoşar!
Am adunat roşii .Nu e aşa că-s frumoase? Păi sunt printre ele unele foarte mari si depăşesc chiar 600gr. Mare binecuvântare de la Dumnezeu! Parcă de mulţi ani, nu am mai avut aşa bogăţie ăn gradina de legume.
Mă apuc de curăţit roşiile pentru bulion.
Dar, iată că luându-mă cu treburile, am uitat că am ceva de postat pe blog, aşa că intru în casă. Plimbarea prin casele voastre virtuale mă relaxează si nici nu simt cum trece timpul...citindu-vă.

Seara păşeşte tainic pe uliţă şi bate la ferestre.
Abia acum simt răcoarea si aromele gradinii de flori din faţa casei.
 Treptat întunericul i-a totul în stăpânire...şi eu fac o ultimă plimbare printre flori...

Le sărut de noapte bună cu mângâieri uşoare, de alint...
Este târziu...şi aproape că adorm legănată de aroma florilor de regina nopţii


Dar, s-a facut târziu, şi acum mă voi retrage nu înainte de a vă oferi o floare din grădina mea.Cu drag pentru voi prietenii mei, care a-ţi petrecut cu mine, o zi ....
Noapte bună!












14 comentarii:

Cella spunea...

Hai ca fac o plimbare pana la tine ;). Niste ardei copti nu faci? ;))

Ionel Mesaroş spunea...

O călătorie fascinantă,împănată cu poezie,într-o lume care vă este foarte aproape de suflet.
Vă doresc o zi frumoasă!

Lisandru Cristian spunea...

Am venit cu mare plăcere pentru a fi alături de dumneavoastră, în această zi. Am savurat fiecare fotografie. Mi-au plăcut foarte mult cele în care apar legumele. Spor la treabă, în fiecare zi, aveţi o putere de muncă formidabilă. Direct proporţională cu sufletul!

Gândurile noastre bune, scumpă doamnă!

geaninalisandru spunea...

Am gustat, cu privirea, din toate minunăţiile prezentate, am simţit aroma proaspătă a dimineţii şi răcoarea seri, am strâns în pumni culorile grădinii şi totul pare atât de aproape de mine, de sufletul meu avid de natură.

Te îmbrăţişăm cu mare, mare drag!

Cristake spunea...

" O vânătă îmi face cu ochiul." :)) In tara romaneasca, aceasta figura de stil este des aplicata femeilor. Nu e de ras, stiu, dar nici daca as plange nu s-ar drege lucrurile.

Serios vorbind (atat cat pot io), va invidiez pentru prima poza. Mai corect spus, pentru ce ati trait cand ati facut poza. Nimic nu se compara cu aerul si linistea si toate alea din zori, la tara sau la munte, oricum - departe de cloaca urbana.

iri spunea...

Multumesc Elena!Frumoasa recolta.Un sfarsit de saptamana binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

Cella
Ba fac, cum sa nu! Te astept Cella!

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaroş
Ma bucur ca ai acceptat plimbarea de o zi.Numai bine de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Mi-au daruit copiii un aparat foto siimi place mult sa ma "joc" cu el:)
Multumesc Cristian!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Sunt sigura ca ti-ar placea un weekend aici draga mea draga!

elena marin-alexe spunea...

Cristake
M-am prins eu cam incotro bati Cristake, dar lasa...
Prima poza am facut0o intr-o dimineata cand m-am sculat pe la 4 sa cumpar lemne :)
Ganduri bune si te mai astept cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

iri
Da draga mea, frumoasa cum de mult nu a mai fost asa! O seara binecuvantata Iri sa ai!

geaninalisandru spunea...

serii*, scuze.

Cu siguranţă ar fi lumea mea, cu aroma, culoarea şi bunul din sufletul tău.

Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Poate ...intr-o zi vei savura aromele gradinii mele!