marți, 23 august 2011

Furtuni


Încrâncenat
mă ţintuie văzduhul,
cu ochi nevăzuţi,
reci şi sticloşi,
ascunşi printre nori,
ispitind furtuna
cu şoapte de vânt.
Speriată,
îmi strivesc buzele
până la sânge,
să nu-mi scape cuvântul
abia incolţit,
viclean şi tainic,
născut din firesc,
adăpostit printre gânduri
stinghere.
Îndurerată,
cu mâna stângă
trimit bezele
perforate de lacrimi,
undeva anume,
căutând cu ardoare
printre visuri albe,
o nouă dimineaţă
învăluită în senin.
Spre zări,
departe de vălmăşagul
nebulos şi întortocheat
al amintirilor  răzleţe,
stă Dragostea.

Acolo, unde cerul plânge
de mila pământului!



22 de comentarii:

Anikó spunea...

Ce frumoasa poezie.Pacea Domnului sa ramina peste toata familia ta!

denisia spunea...

Imbratisari sincere, iti las draga Elena.

maranata spunea...

Înţelepciunea îi iubeşte pe cei ce o iubesc şi îi cercetează pe cei ce o caută. Cel ce doreşte să fie înţelept este chiar înţelept şi cel ce caută cu grijă înţelepciunea, aproape a şi găsit-o.

Ionel Mesaroş spunea...

Un poem superb ce oglindeşte şi starea mea de spirit.
Vă mulţumesc !
Vă doresc o zi frumoasă!

lisandrulisandru spunea...

Aceasta este partea pe care doresc să o accentuez:
"Îndurerată,
cu mâna stângă
trimit bezele
perforate de lacrimi,
undeva anume,
căutând cu ardoare
printre visuri albe,
o nouă dimineaţă
învăluită în senin."

Este această căutare permanentă a frumosului, cu ajutorul speranţei care îşi face loc, întotdeauna, în sufletele noastre. Chiar dacă se spune că speranţa moare ultima, sunt de părere că nu este aşa...

Gândurile noastre bune, scumpă doamnă!

*ELENA* spunea...

Superbă draga mea Tiză!
Vă doresc o seară minunată!
Vă îmbrățișez cu drag!

Anikó spunea...

Frumoasa poezie.Pacea Domnului sa ramina in toata familia ta!

José Ramón spunea...

Elena much beauty in this poem, a good day

Regards from ...
Abstract text and Reflection.

Rodica Botan spunea...

"CERUL plinge de mila pamintului"...Ar trebui sa nu se mai opreasca ploaia, Elena...niciodata - pina va veni El sa ne ia ...

dyanna spunea...

O superba poezie,ca multe altele citite aici
O zi minunata

elena marin-alexe spunea...

denisia
Ţi le retrimit cu mare drag Denisia!

elena marin-alexe spunea...

maranata
Înţelepte cuvintele tale Vyky!

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaroş
Mă bucură cuvintele tale Ione!Gânduri bune de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

lisandrulisandru
Da, tânjim după bine... deşi nu recunoaştem uneori.Speranţa însă ne vine în ajutor!
Gândurile mele bune au plecat spre capitală cu raze de pace şi bucurie pentru voi dragii mei dragi.

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Mulţam cu inima toată Tizo draga mea!

elena marin-alexe spunea...

José Ramón
Mulţumesc mult prietene!
Gracias Jose Ramon!

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan
Cred că nici nu se opreşte...Rodica dragă!

elena marin-alexe spunea...

dyanna
Buna seara Dyanna! Mă bucură revenirea ta!

geaninalisandru spunea...

Impune un ritm de citire alert acest poem, cel puţin eu asta am simţit de la primul până la ultimul vers. Viaţa are partea ei de frumuseţe chiar şi atunci când sunt dezlănţuite furtuni, la propriu, la figurat...

Îţi doresc, draga mea dragă, să ai zile pline de senin, să-ţi fie zilele îmbătate de furtuni de fericire, să te bucuri de zâmbetul celor dragi şi de armonie!

Te îmbrăţişăm peste normă, om frumos!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superbe versuri

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Viaţa o trăim aşa cum ne este data Geanina dragă, iar uneori furtunile fac bine sufletului.
Imbratişari scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Mulţumesc mult Fluturas!