vineri, 11 septembrie 2009

"Iris" merge mai departe... poezie de viata



O sa va mire oarecum hotararea mea de a iesi din tipar [astazi e vineri, deci e poezie pe paine] insa o emisiune pe care am vazut-o aseara la tv mi-a schimbat planurile....

L-am vazut pe Cristi Minculescu cantand in direct, si desi a mai cantat pana acum, dupa ce a fost operat, eu abia aseara l-am vazut si auzit si am realizat inca o data ce mare putere are rugaciunea prietenilor , rugaciunea facuta in duh si adevar din tot sufletul.

O sa va mire poate si preferinta mea pentru acest gen de muzica. Dau imediat lamuriri...

Iubesc cu mare ardoare muzica de orice gen, exceptie facand manelele, aceasta adunatura si facatura de prost gust.

Iubesc si ascult cu placere, Vangelis dar si Laura Lavric, Bach dar si Fanfara de la 10 Prajini, Pavaroti dar si Luca Novac, Queen dar si Loredana si Marcel Pavel, J.M.Jarre dar si Selecta Muzica Crestina pe care desi nu am enumerat-o prima este parte a sufletului meu . Lista este inepuizabila ........deoarece originea muzicii este in cer.
Revenind la Iris, i-am admirat si ascultat cu placere vocea inconfundabila. In special imi plac baladele rock. Cand am auzit de boala lui grava m-am cutremurat si am hotarat ca trebuie sa ma rog pentru el. Se intampla acum doi ani in urma.
A venit revelatia , cand sotia lui Rodica s-a hotarat sa-i doneze o bucatica din propriul trup si m-am bucurat tare mult si ruga mea nu a incetat. Sunt sigura ca multi s-au rugat pentru el , eu fiind doar o particica din grupul de rugaciune.
Important este ca am certitudinea, ca rugaciunea mi-a a fost ascultata si Dumnezeu Marele Medic s-a atins de Cristi .Voi continua sa ma rog si va invit si pe voi s-o faceti, pentru mantuirea lui.
Cat despre Rodica Minculescu, vorbele ar fi prea sarace , sa poata descrie ce a facut ea din dragoste pentru sotul ei, dandu-si o particica din ea spre a-i salva viata.
ASTA EXEMPLU DE ADEVARATA DRAGOSTE!


Datorita ei, IRIS MERGE MAI DEPARTE ! .....iar noi vom mai asculta: muzica !

30 de comentarii:

nakudo spunea...

va iubesc total pentru aceasta postare..iar Cristi Minculescu-ramane unul dintre geniile care stiu sa ajunga la sufletul oamenilor..cat despre sotie....fara cuvinte...sant ferm convinsa ca nu e simplu sa traiesti langa un artist si totusi exista si iubiri perfecte....

Hălăţel spunea...

Aaah imi place Iris:x
Foarte tare m-am bucurat cand am vazut ca Cristi este bine acum.
Iar sotia lui este cu adevarat un suflet minunat!

andibob spunea...

Absolut superb portretul lui Cristi Minculescu! Multumesc

Cristake spunea...

Ceea ce a facut sotia lui pentru Cristi este de admirat si, de ce nu, un gest firesc. Ar fi putut face altfel ? Nu cred.

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
E greu sa traiesti langa un artist dar e si mai greu sa fii partasa la trairile lui.
Stiu ca esti pe drum de aceea iti urez drum bun si Dumnezeu sa te pazeasca de orice rau.
TE PUP! hai..te astept cu mare drag...

elena marin-alexe spunea...

Halatel -
E un suflet minunat si merita dat exemplu.
O noapte senina si imbratisari!

elena marin-alexe spunea...

andibob -
Multumesc pentru vizita si apreciere. Te mai astept cu placere.Iti doresc o seara frumoasa si binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

Cristake -
Da e un gest firesc intr-o iubire adevarata!
Noapte cu vise frumoase sa ai...si te mai astept cu mare placere.

bee spunea...

na, ca rosesc.
si iris, tot una din iubirile mele

miki spunea...

toti indragostitii spun ca vor impartii totul, dar cati dintre ei ajung oare sa-si imparte trupul in acest mod?Cred ca dragostea lor si dragostea noastra, a tuturor, l-a salvat.

noiembrie spunea...

...
"Iar cand noi nu vom mai fi
Va veti aminti
Ca a fost odata: Iris "

Inca nu a venit ceasul sa se implineasca aceste versuri....Iris traieste!

Iti multumesc ca mi-ai amintit de Cristian Minculescu...rock-ul nu a murit in sufletul meu ...

mmary spunea...

Si mie imi plac mult baladele rock...imi place sa le ascult , insa nu-mi place sa-i vad pe artistii rock manifestandu-se pe scena...uneori fac gesturi care stica frumusetea melodiei...

Pentru Cristi si eu m-am rugat, si o admir pe sotia sa , desi asa cum spunea si Cristake , mi se pare un gest firesc care trebuie facut intre soti si nu numai...

O zi binecuvantata cu iubirea si prezenta Domnului Isus va doresc doamna Elena !

Va imbratisez cu mult , mult drag si va felicit pentru modul in care ati conceput aceasta postare !

life spunea...

Irisii sunt nemuritori!...iar sotia lui Cristi Minculesc l-a ajutat sa traiasca mai departe si sa ne umple inimile de fericire si extaz,cand ii ascultam piesele...Sotia dansului e ca un inger pentru el...nu stiu cati oameni ar face ceea ce a facut ea.

Minunata postare!
Va multumesc din inima ca mi-ati amintit de fantasticul Cristian Minculescu!

elena marin-alexe spunea...

bee -
O iubire pe care o imparti cu multa lume , care il apreciaza...
Sfarsit de saptamana placut sa aisi binecuvantare de la EL, DOMNUL ISUS!

elena marin-alexe spunea...

miki -
Doar adevarata dragoste poate fi capabila de sacrificiu.Si ai dreptate ca noi cu dorintele si rugaciunile noastre am pus umarul la salvarea lui.
Iti doresc un sfarsit de saptamana frumos!

elena marin-alexe spunea...

noiembrie -
Ma bucur ca ai scris aici aceste crampeie din una dintre melodiile lui, pe care am fredonat-o cu placere....acum ca si altadata.
O zi in care sa ai binecuvantarea LUI iti doresc din inima si te pup cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

mmary -
Inca nu-i totul pierdut, atata timp cat inca ne mai sunt rugaciunile ascultate...
El poate , El poate ,eu stiu ca poate...este un crampei dintr-o frumoasa cantare duhovniceasca.
Pe adieri de vant calator iti trimit imbratisaricalde rupta din sufletul meu, si te pup cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

life -
Nemuritori in inimile noastre si pretuiti.
Asa cum spui si tu sotia sa este un inger pazitor care si-a implinit dragostea prin daruire.
Fii binecuvantata si te pup cu mare drag. Multumindu-ti pentru vizita te mai astept cu placere!

denisia spunea...

Şi mie îmi place muzica lor... foarte frumos şi cu mult suflet în ce ai scris....

Karin spunea...

am tot respectul pentru formatia IRIS, pentru Cristi Minculesc caci el a lansat pe piata una din cele mai pure trupe de heavy metal din romania, TROOPER... dar a piratat si el mult, a plagiat cateva piese mari:), ascult rock de mult, ascultati swallow the sun, the foreshadowing, anathema... etc. Dumnezeu sa-l binecuvinteze pe Cristi si sa-l insanatoseasca

Vali din contul lui Karin :))

elena marin-alexe spunea...

denisia -
Trebuie sa recunoastem ca C.Minculescu este o voce, care daruieste clipe de neuitat.Iubesc muzica si in special admir"vocile mari" !
O zi in continuare cu bucurie si imbratisari!

elena marin-alexe spunea...

karin -
Nu spun ca nu ar fi piratat, poate deoarece l-a ajutat si vocea asemanatoare cu a solistului de la AC/DC.
Totusi e o voce mare si ma voi ruga pt. el sa-si mantuiasca sufletul.
IMPORTANT ESTE CA DUMNEZEU NE IUBESTE SI NE ASCULTA RUGACIUNILE.
O seara placuta si doar binecuvantare!

kis spunea...

Am privilegiul sa va salut d-na Elena si vreau sa va spun ca si dupa aceasta mica vacanta, singura mea pasiune ramane Cristos! restul sant detalii nesemnificative cotidiene!

elena marin-alexe spunea...

kis -
Hei! Bine ai revenit dragul meu!
Binecuvantarea Domnului Isus,sa te copleseasca.O Duminica minunata iti doresc!

nakudo spunea...

am terminat de posta..astept adresa de mess...va imbratisez

"Acelasi" spunea...

Iris au fost si vor fi....o duminica frumoasa va doresc....si va invit la o plimbare....pana la sfarsit unde sunt eu....the end

adriana spunea...

este nevoie de rugaciune si ajutor si aici http://isabellelorelai.wordpress.com/2009/09/12/valentina-a-fost-in-urma-ei-raluca-ana-maria-21-de-zile-orfana-de-mama-in-urma-ei-robert-marian-8-ani-orfan-de-mama/

elena marin-alexe spunea...

nakudo - Ti-am trimis...si multe sarutari si imbratisari de pe Milcov...

elena marin-alexe spunea...

"Acelasi"-
Sa-i multumim lui Dumnezeu pentru tot ajutorul, caci El da Viata....
O seara linistita si un strop de bucurie sa ai!

elena marin-alexe spunea...

adriana -
AM sa intru cat pot de repede...
Si ma voi ruga pentru ei.
Fii mult binecuvantata!