sâmbătă, 14 august 2010

Vânt...

 Sâmbătă seara.
Ştiam de cateva zile că va fi o noapte grea pentru mine, deoarece vecinii mei  împătimiţi de manele vor avea o  petrecere- cumetrie adică..iar pe întelesul meu aş numi-o goana dupa vânt..
Pentru mine este o mare tristeţe la propriu deoarece  nici galagia lor nu o pot numi petrecere si nici manelele lor nu le consider muzică. Mă consolez la gândul ca mâine imi voi spala sufletul la bisericâ si voi putea astfel sa scap de reziduri..
ŞI INCĂ CEVA...am primit un pont că exista la farmacie ceva ce se poate pune in urechi şi zgomotul sinistru dispare..
Am cumpărat!!! Trăiască  antifoanele! Trăiască adevarata muzică!

Prieteni dragi, vă doresc o duminică incă plină de har si nu uitaţi că CINEVA, acolo sus vă iubeşte!!!

12 comentarii:

Ana Maria spunea...

Hahhahaha =)) Imi pare tare rau sa aud de faza cu petrecerea manelistilor din bloc, dar pot sa iti spun ca m-a amuzat foarte tare....Incearca sa te linistesti cu antifoanele, daca te deranjeaza in continuare, NU UITA : POLITIA VEGHEAZA PENTRU TINE! :))

denisia spunea...

Duminica plina de bucurii si liniste, va doresc.

Cristake spunea...

He he, unii zic "da' ce vrei sa pun la o petrecere, "Motzard" si Tolstoievski?!" sau "Aia nu-i petrecere, fara o manea, acolo".
Da' is obosit sa mai balacaresc manelele, m-am saturat. Mai bine un pic de muzichie.
Care vasazica la ceasul in care va chinuiati cu dejectiile fonice de peste gard, eu ma chinuiam cu amintiri dupe Iza :D
http://www.youtube.com/watch?v=Q00QrV2bSjY&feature=related (Ma dau in vant dupa cantecul asta,ma inalt ca zmeul, apropos de vant... :D)
PETREUS BROTHERS AI NOSTRI SUNT MAI TARI DECAT THE BLUES BROTHERS AI LOR! Am zis! Dumnezeu sa-l hodineasca pe Ion...

Cristian Lisandru spunea...

Vă dorim şi noi - duminică fiind - să aveţi un început de săptămână excelent, alături de cei dragi. Şi LA MULŢI ANI oamenilor de lângă dumneavoastră care îşi şi-au serbat azi ziua numelui...

corina spunea...

Nustiu cine a infiintat-o dar rau lucru a facut!....Si eu fac alergie la manele...

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria-
Pai daca as locui la bloc, as mai intelege..dar locuiesc la casa si la sat, dar oamenii au uitat bunea cuviinta si muzica potrivita..si au adoptat MODA.

elena marin-alexe spunea...

DENISIA-
Multumesc draga denisia!

elena marin-alexe spunea...

Cristake-
Mai draga! Daca era vorba de Petreus, nici ca nu ma deranja decat cu decibelii...

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Multumesc mult pentru urarile trimise de tine.Se vede ca esti un prieten de suflet caci ai retinut ca am si eu pe cineva cu numele Maria .. :D

elena marin-alexe spunea...

corina-
Mai ales cand decibelii sar sa rupa tihna vecinilor...

Camelia spunea...

Ah, stiu cum e..:)) si vecinii mei sunt fanii lui Salam. b-(

elena marin-alexe spunea...

Camelia-
Sunt de acord cu gusturile fiecaruia, cu condiţia sa nu deranjeze fonic.