luni, 23 august 2010

În taina nopţii




Susur blând in taina nopţii, pâna-n zori mă ţine trează
Contopit cu raza lunii, pe cosiţe mi se-aşază.

Şi-n  lumina aurie, uit de dor şi lacrimi grele,
De necaz de bucurie si de multe zile rele.

Luna blândă mă îmbie să mă scald în marea albă
Şi la braţ cu infinitul, să -mi pun stelele in salbă.

Un miraj ne ţine alături,  până  zorii se revarsă,
Cu balsam pentru  tristeţe, îmi gasesc drumul spre casă

Noapte-adâncă, noapte-albastră şi tu lună solitară
Stăm de vorbă pe-ndelete, oare pentru-a câta oară?

elena marin alexe

38 de comentarii:

corina spunea...

Elena pot sa te intreb ceva?Te-ai gandit sa aduni toate aceste poezii intr-un volum pe care sa il lasi mai departe.Sunt tare frumoase!
Iar acum iti doresc Noapte buna!

elena marin-alexe spunea...

corina-
De la gând pâna la faptă...cale lungă şi anevoioasă. Noapte cu senin iti doresc draga mea Cori!

Cella spunea...

Imi place sa admir stelele, luna ... rasaritul il vad acusi cand cobor sa imi fac cafeaua si ...de la mine din camera vad ultimele sclipiri ale lunii ... in culori mai pale ca ale rasaritului ... o splendoare ... sa tot stai la admirat ...
Si cand te gandesti ca toate astea au fost create dn dragoste, pentru mine ... si pentru tine ...

denisia spunea...

Deosebite versuri! Cum spunea si corina, ar trebui adunate.

marada spunea...

Minunate versuri!
Bune prietene ti-ai gasit:noaptea si luna. Sigur te vor asculta mereu si nu te vor trada niciodata.
Chiar ar trebui sa aduni cumva versurile.Stiu ca e greu sa publici azi...editurile nu o mai fac decat pe banii autorului...autorii sunt loviti de criza...un cerc vicios...si asa se pierd nestemate!
Toate cele bune!

Delyrics spunea...

"Şi-n lumina aurie uit de dor şi lacrimi grele,
De necaz de bucurie si de multe zile rele."

Ce bine e cand mai putem uita de toate cele... Frumoase versuri! Si poza atat de potrivita, parca se desprinde din cuvinte...
Va imbratisez cu drag!

Mallynna spunea...

Extraordinar :X

ELENA spunea...

"Luna blândă mă îmbie să mă scald în marea albă
Şi la braţ cu infinitul, să -mi pun stelele in salbă.

Un miraj ne ţine alături pân'ce zorii se revarsă,
Cu balsam pentru tristeţe, îmi gasesc drumul spre casă"
Îmi place draga mea Tiză...
O după amiază frumoasă!
Vă puup!

liviu.capitan spunea...

nu pot sa nu observ nota de tristete dar sunt deacord ca si tristetea naste poezie (spun asta si din proprie experienta )
ai creat o imagine interesanta aici
am sa revin cu placere de fiecare data ”la plimbare”

Ana Maria spunea...

Sa ai o zi frumoasa! ;:)

... spunea...

Superba poezie!Plina de romantism.
Imi aminteste de "Floare albastra "a lui Eminescu.
Va doresc o zi frumoasa!

Cristian Lisandru spunea...

Poezie deosebită, scumpă doamnă, una dintre poeziile dumneavoastră care vor apărea în antologia Amprente Literare! Vă mulţumim din suflet pentru că sunteţi alături de noi în acest proiect literar de suflet!

Gânduri bune!

kis spunea...

aveti un condei fermecat care cerne cele mai alese cuvinte pentru a fi un balsam pentru cititor.
cu deosebita consideratie !

vyky spunea...

e Cineva ce adună sus
gânduri si vorbe scrise
ce-au adus balsam
pe al inimii răzor
si untdelemn vindecător
pe ranele care mai dor...
mai scrie si nu obosi
căci în curând
Isus în cer te va primi...

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superve versuri, mi a fost dor de versurile dumneavoastra.va imbratisez

Cecilia. spunea...

Stiti ceva? Ador noaptea, in special pe Doamna Luna. Parca sunt singurele care stiu sa ma asculte...:)


Prea faina imaginea! Imi pac foarte mult nuantele!
Va imbratisez cu caldura!

elena marin-alexe spunea...

Cella-
Cred că de asta şi inspiră dragoste, caci au fost create cu dragoste...O zi senină scumpa mea! :-*

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Incerc si cu ajutorul unor oameni cu suflet, sper sa reusesc intr-o zi. :-*

elena marin-alexe spunea...

marada-
Asta este lumea in care traim.O zi buna draga mea!
:-*

elena marin-alexe spunea...

Delyrics-
Toate gandurile bune, pe aripi de bucurii ti le trimit cu drag! :-*

elena marin-alexe spunea...

Mallynna-
Multumesc draga mea, dar nu e chiar extraordinar, ci este doar o clipa de traire mai altfel.. :-*

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Tizo draga mea cuvintele tale mi s-au asezat pe inima.Te pup! :-*

elena marin-alexe spunea...

liviu.capitan-
Vizita pe care mi-ai facut-o ma bucura si te mai astept cu mare placere.O plimbare nu strica niciodata!:)

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria-
Sincere imbratisari draga Ana! :-*

elena marin-alexe spunea...

...-
Parca mi-a mai spus cineva ca -i amintesc de Eminescu.Poate ca sunt amprentata de el, sau este din cauza ca iubesc mult natura.. :-*

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
NU AM CUVINTE NECESARE SA VA MULTUMESC TIE SI GEANINEI! :-*

elena marin-alexe spunea...

KIS-
Chiar cuvintele tale alese sunt balsam pentru mine. :-* Multumesc !

elena marin-alexe spunea...

vyky-
Multumiri si binecuvantari trimit spre sufletul tau ales! :-*

elena marin-alexe spunea...

Fluturas-
Multumesc iubita mea! :-*

elena marin-alexe spunea...

Cecilia-
Ambele sunt creatia lui Dumnezeu special pentru noi...Te pup!Iti multumesc draga mea! :-*

Ana Maria spunea...

Salutari si O zi binecuvantata! :-*

elena marin-alexe spunea...

Ana-
Noapte de vis!

Rappa_ru' spunea...

Foarte frumos si linistitor, mai ales la cat de mult iubesc eu linistea noptii si frumusetea astrelor si corpurilor ceresti:)

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru-
Da..ca tare-i frumoasa noaptea cu luna si stelele... :)

compadvice spunea...

58 s-au strans la numar.
colorati in curcubeu
caci au fost si zile bune,
dar am dus-o si mai greu.

vad in urma peste umar,
locurile unde-am poposit,
si ma prinde multumirea
caci ma simt om implinit.

stau la joaca cu nepotii,
si copiii ma iubesc,
peste toate-acestea insa,
eu ma-ndrept spre-un loc ceresc.

deci in viata asta scurta,
tot mereu calatoresc,
nu ca o epava franta,
dusa aievea de vre-un val.
caci il am pe Domnu alaturi,
ce ma scoate la liman.

La multi ani doamna draga!Domnul sa va binecuvinteze!

Olivian spunea...

superb :X

elena marin-alexe spunea...

compadvice+
Aha acum am înteles...Oricum nu pot sa sterg .Multumesc mult!

elena marin-alexe spunea...

Olivian-
Mulţumesc pentru lectură.Te mai aştept cu plăcere!